hjacenta Napisano 30 Maja 2005 Udostępnij Napisano 30 Maja 2005 Mam ponownie pytanie co do problemu czkawki Mam UNO CLIP 1.0 z 98r. Po parunastu minutach jazdy gdy silnik się rozgrzeje na wyższych obrotach pojawia się dziwne zjawisko - obroty przestają wzrastać i odczuwalne jest lekkie szarpanie (czkawka). Zjawisko to jest odczuwalne na wszystkich biegach: na II przy ok. 40km/h, na III przy ok. 60km/h, na IV - ok. 80km/h i na V - ok. 100km/h. Przy zwykłej jeździe nie jest to uciążliwe ale problemy powstają przy dynamicznej jeździe np. przy wyprzedzaniu. Zauważyłem jeszcze dodatkowy efekt. W momencie kiedy zaczyna się szarpanie (czkawka) i doda się gazu słychać strzały z rury wydechowej. Za poradą wymieniłem świece orza filtr paliwa i dalej ma czkawkę Za miesiąc szykuje mi się dalszy wyjazd i boje się, żebym się gdzieś po drodze nie rozkraczył Poradźcie co z tym zrobić i na jakie wydatki się szykować ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
domin_o Napisano 30 Maja 2005 Udostępnij Napisano 30 Maja 2005 > Mam ponownie pytanie co do problemu czkawki > Mam UNO CLIP 1.0 z 98r. > Po parunastu minutach jazdy gdy silnik się rozgrzeje na wyższych > obrotach pojawia się dziwne zjawisko - obroty przestają wzrastać > i odczuwalne jest lekkie szarpanie (czkawka). Zjawisko to jest > odczuwalne na wszystkich biegach: na II przy ok. 40km/h, na III > przy ok. 60km/h, na IV - ok. 80km/h i na V - ok. 100km/h. > Przy zwykłej jeździe nie jest to uciążliwe ale problemy powstają przy > dynamicznej jeździe np. przy wyprzedzaniu. > Zauważyłem jeszcze dodatkowy efekt. W momencie kiedy zaczyna się > szarpanie (czkawka) i doda się gazu słychać strzały z rury > wydechowej. > Za poradą wymieniłem świece orza filtr paliwa i dalej ma czkawkę > Za miesiąc szykuje mi się dalszy wyjazd i boje się, żebym się gdzieś > po drodze nie rozkraczył > Poradźcie co z tym zrobić i na jakie wydatki się szykować ? Wydaje mi sie ze to moze byc cos z zaplonem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 30 Maja 2005 Udostępnij Napisano 30 Maja 2005 Ja mialem to samo Okazalo sie ze modul wzmacniajacy na aparacie zaplonowym sie poluzowal i odpadl i lezal na przewodzie plynu chlodzacego Sam nie wiem skad on sie tam wzia ale pozniej okazalo sie ze pekla podstawka Poszponcilem powydziwialem i zamocowalem Teraz dziala Modul wzmacniajacy ma taka blaszke i ona jest tak jakby masą z rozdzielaczem zaplonu(przynajmniej ja tak wywnioskowalem)i jak nie sa polaczone to wystepuje wtedy czkawka znaczy sie iskra jest za slaba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.