Skocz do zawartości

Regulacja silnika Renault 19 1,7 '91


Kubitus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam problem, samochód renault 19 chamade , silnik nie równo chodzi na wolnych obrotach + czasem pierdnie czymś z wydechu...stało się tak jakiś miesiąc temu. SAMOCHÓD GAZU NIGDY NIE WIDZIAŁ. Spalanie dotychczas było na poziomie 8-9 l na 100km w mieście oraz 5 - 5,5 w trasie.

W tej chwili spalanie w mieście krztałtuje się na poziomie 12-13 litrów frown.gif.

Pytanie moje brzmi: Gdzie w Warszawie można wyregulować taki silnik ? oczywiście poza ASO, chyba ze ASO ma rozsądne ceny smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czyli silniczek f3nl740, ---> 73KM?? Z tego co sie orientuje to w

> ksiazce (Instrukcji dop Renatki 19) jest napisane jak sprawdzic

> sonde lambade )

tak,tak, to ma tyle koni crazy.gif, i moje pytanie przy okazji smile.gif , co trzeba zrobić zeby ten silniczek mial wiecej mocy? czY to jest ograniczenie chipowe ? pompowe? fizyczne? psychiczne ? spineyes.gif

instrukcja jest,więc zmęcze ją jutro ,albo dziś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnnie te silniki sa bardzo malo wysileone, wiec teoretycznie mozna by zdrowo podlubas i wyciagnac cos z niego wiecej, napewno dolot, walek, wydech.. ale czy to sie oplaci, trudno powiedziec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Generalnnie te silniki sa bardzo malo wysileone, wiec teoretycznie

> mozna by zdrowo podlubas i wyciagnac cos z niego wiecej, napewno

> dolot, walek, wydech.. ale czy to sie oplaci, trudno powiedziec

Chodziło mi bardziej o to,czym różnią się te wersje od siebie ? czyli są jakieś tam 3 wersje różniące sie mocą, a silniki te same, roczniki te same....wiec gdzie różnica?

Jestem zwolennikiem raczej "fabrycznych modyfikacji" niż udziwnień skracających żywotność samochodu używanego na codzień, poza tym wtedy trzeba by hamulce też zmodyfikować, pewnie 4 x tarcze.... bo teraz to spowalniacze raczej można by je nazwać. Moje 2 tony chamują lepiej 893goodvibes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik F2N: 1721 cm3, na gaźniku - 92 i 95 KM;

Silnik F3N: 1721 cm3, na wielopunktowym wtrysku 95 KM;

Silnik F3N: 1721 cm3, na jednopunktowym wtrysku 75 KM.

Wersja 16V ma twardsze zawieszenie, z tyłu troche inne, wentylowane większe tarcze, korektor siły chamowania i TROCHE rzeczy przy silniku 270751858-jezyk.gif

To tak po krótce...

Pozdrawiam KrzychuP 30.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Silnik F3N: 1721 cm3, na wielopunktowym wtrysku 95 KM;

> Silnik F3N: 1721 cm3, na jednopunktowym wtrysku 75 KM.

czyli cala szpryca do wymiany confused.gif

myslalem ze to cos mniejszego crazy.gif

16V zdaje sie ze na masce ma jaki[ smieszny dolot powietrza smile.gif

a jeszcze jedno......instrukcje obsBugi mam...ale po niemiecku frown.gif,bo to z niemiec zostaBo przycigniete pól roku temu.

Wiec moze ktos mi powie jak sprawdzic ta sonde lambda?

dziekuje smile.gif

pozdrawiam ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.