Skocz do zawartości

Się u Toorkooff dzieje!


Snajper

Rekomendowane odpowiedzi

Loeb zaczął tradycyjnie, czyli mocno i od prowadzenia. smile.gif Ale oto pojawił się... Gigi! W Lancerze WRC!

Drugi na SS2 (SS1 odwołano), drugi na SS3, wygrał SS4 i... jest na prowadzeniu! yikes.gif Całe 6.4s przed Loebem!

O ile to, że Loeb nie prowadzi, jest (biorąc pod uwagę ostatnie kilka rajdów) samo w sobie ciekawe, o tyle fakt, iż stawkę otwiera właśnie Galli i to w Lancerze, to mała sensacja.

Facet ma potencjał, co było widać na krótkim filmiku z tym niesamowitym nawrotem na blokach, który jakiś czas temu krążył po sieci. Ale żeby prowadzić w rajdzie RSMŚ...? claps.gif

Ciekawe, jak będzie się sytuacja rozwijać. cfaniaczek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Loeb zaczął tradycyjnie, czyli mocno i od prowadzenia. Ale oto

> pojawił się... Gigi! W Lancerze WRC!

> Drugi na SS2 (SS1 odwołano), drugi na SS3, wygrał SS4 i... jest na

> prowadzeniu! Całe 6.4s przed Loebem!

> O ile to, że Loeb nie prowadzi, jest (biorąc pod uwagę ostatnie kilka

> rajdów) samo w sobie ciekawe, o tyle fakt, iż stawkę otwiera

> właśnie Gialli i to w Lancerze, to mała sensacja.

> Facet ma potencjał, co było widać na krótkim filmiku z tym

> niesamowitym nawrotem na blokach, który jakiś czas temu krążył

> po sieci. Ale żeby prowadzić w rajdzie RSMŚ...?

> Ciekawe, jak będzie się sytuacja rozwijać.

hehe.gif no to rzeczywiscie sie dzieje sporo smile.gif

Kogo obstawiacie na zwyciezce hmm.gif bo ja Sebastian Loeb

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no to rzeczywiscie sie dzieje sporo

> Kogo obstawiacie na zwyciezce bo ja Sebastian Loeb

Ja tyż. ok.gif Kibicuję mu od czasu początków jego startów w S1600. Podoba mi się jego styl jazdy - tnie precyzyjnie, jak chirurg skalpelem. W relacjach widać czasem, jak przejeżdża obok różnych przeszkód. Na grubość lakieru po prostu. claps.gif

Ale w sumie Gigi też jest ciekawy. Fantazję ma, jeśli dołoży do tego wysoką skuteczność (bo era takich z fantazją, ale bez skuteczności już się skończyła), może być naprawdę groźny. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja tyż. Kibicuję mu od czasu początków jego startów w S1600. Podoba

> mi się jego styl jazdy - tnie precyzyjnie, jak chirurg

> skalpelem. W relacjach widać czasem, jak przejeżdża obok różnych

> przeszkód. Na grubość lakieru po prostu.

waytogo.gif widze ze nie jestem sam, ktory kibicuje mu od poczatku yay.gif

> Ale w sumie Gigi też jest ciekawy. Fantazję ma, jeśli dołoży do tego

> wysoką skuteczność (bo era takich z fantazją, ale bez

> skuteczności już się skończyła), może być naprawdę groźny.

Racja ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja tyż. Kibicuję mu od czasu początków jego startów w S1600. Podoba

> mi się jego styl jazdy - tnie precyzyjnie, jak chirurg

> skalpelem. W relacjach widać czasem, jak przejeżdża obok różnych

> przeszkód. Na grubość lakieru po prostu.

> Ale w sumie Gigi też jest ciekawy. Fantazję ma, jeśli dołoży do tego

> wysoką skuteczność (bo era takich z fantazją, ale bez

> skuteczności już się skończyła), może być naprawdę groźny.

ale chyba jednak nie w Miśku oslabiony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nio wlasnie jak tam miejsca Sainza

Po SS8 jest piąty, strata 1:50.7 do qmpla z zespołu.

BTW - zaczęły się fooraki sypać na SS8:

Harri Rovanperä retired from the leg with a damaged right rear suspension (jednego Lancernika mniej... oslabiony.gif)

Henning Solberg (Ford) lost a rear wheel - Continuing slowly

Armin Schwarz (Škoda) retired from the rally - He will not restart in SUPERally

Janne Tuohino (Škoda) hit a rock - believed to be the same as Armin Schwarz hit on SS 5

Toshihiro Arai (Subaru Gr. N) had no power steering

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> bo ostatnie występy były na poziomie Fabii WRC........niedokończone,

> a szkoda

Ale jest postęp. Wcześniej Lancery w ogóle nie chciały jeździć. Teraz od kilku rajdów już jeżdżą, pozostaje popracować nad niezawodnością i gorącą krwią kierowców wink.gif. Wydaje mi się, że Lacer to obecnie jedno z najbardziej przyszłościowych aut WRC... smirk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale jest postęp. Wcześniej Lancery w ogóle nie chciały jeździć. Teraz

> od kilku rajdów już jeżdżą, pozostaje popracować nad

> niezawodnością i gorącą krwią kierowców . Wydaje mi się, że

> Lacer to obecnie jedno z najbardziej przyszłościowych aut WRC...

ale żeby nie było zbyt pięknie to teraz P.S.A. wycofa swoje autka z WRC pad.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale żeby nie było zbyt pięknie to teraz P.S.A. wycofa swoje autka z

> WRC

Nie PSA, tylko Citroen. AFAIK Pug nie mówił nic o wycofywaniu się... hmm.gif

Poza tym jeszcze do końca nic nie wiadomo. Może betony z FIA ugną się pod ciężarem słusznych argumentów...? Osobiście w to nie wierzę, ale może zdarzy się jakiś cud...

A tak poza tym - Skoda też ogłosiła, że przyszły sezon odpuszcza klasyfikację producentów i będzie tylko wypychać załogi na wybrane rajdy, co by nad samochodem pracować...

Nowych firm jakoś na horyzoncie nie widać. Suzuki coś-tam bąka, ale to chyba tylko bąki są. wink.gif Temat Fiata umarł jakoś śmiercią naturalną. Innych też nie widać. sciana.gif

Ech... Nie dzieje się dobrze... frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie PSA, tylko Citroen. AFAIK Pug nie mówił nic o wycofywaniu się...

> Poza tym jeszcze do końca nic nie wiadomo. Może betony z FIA ugną się

> pod ciężarem słusznych argumentów...? Osobiście w to nie wierzę,

> ale może zdarzy się jakiś cud...

> A tak poza tym - Skoda też ogłosiła, że przyszły sezon odpuszcza

> klasyfikację producentów i będzie tylko wypychać załogi na

> wybrane rajdy, co by nad samochodem pracować...

> Nowych firm jakoś na horyzoncie nie widać. Suzuki coś-tam bąka, ale

> to chyba tylko bąki są. Temat Fiata umarł jakoś śmiercią

> naturalną. Innych też nie widać.

> Ech... Nie dzieje się dobrze...

Kolego ale byla mowa o wycofaniu sie Peugeota i Citroena z RSMS frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ten mosley to jakis dziwny czlowiek.jego priortetem sa chyba wyscigi itd .w sumie przyciagaja wiecej ludzi i sponsorow a wiec i dla niego moze za to isc wieksza kasa.Zmniejszylby ilosc eliminacji.szczegolnie te rzucone gdzies na inne kontynenty czy cos.To by znacznie obnizylo koszty a nie jakies inne jego durne wydumki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to ten mosley to jakis dziwny czlowiek.jego priortetem sa chyba

> wyscigi itd .w sumie przyciagaja wiecej ludzi i sponsorow a wiec

> i dla niego moze za to isc wieksza kasa.Zmniejszylby ilosc

> eliminacji.szczegolnie te rzucone gdzies na inne kontynenty czy

> cos.To by znacznie obnizylo koszty a nie jakies inne jego durne

> wydumki

o rajdach "wypadowaych" to juz nawet producenci mowia ze za daleko, za drogo ble ble ble tongue.gif

a wyscigi nigdy rajdow nie zastapia, tak samo jak rajdy nie zastapia wyscigow, to jest calkiem inna bajka....

IMO wole rajdy, choc F1 sledze, ale DTMu i podobnych jakos nie lubie crazy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Solberg niestety 2 Szkoda Gali'ego.Sainz to solidna firma.Ni ma co

JA nic nie mam przeciwko Solbergowi ale jego wypowiedzi mi sie nie podobaja sick.gif Jest za pewny Siebie

Gali'ego rzeczywiscie szkoda, a Sainz to rutyniarz i solidna firma smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mysle ze Sainz nieumyslnie troche nabruzdzil Duval'owi.Nie jedzil

> chyba z 8 miesiecy,wystartowal i zdobyl punkty dla siebie i

> zespolu co dla Duval'a nie szlo.Ciekawe kogo Citroen wystawi w

> nastepnym rajdzie.

hmm.gif sazde ze postawia znowu na Sainza jesli On wyrazi zgode wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> FIA i tak chce cicho doprowadzic do upadku WRCa

> i cala "zabawa" przeniesie sie do N'ki

E, tak źle nie będzie. Jest S1600, w bólach ale rodzi się S2000 które na OS'ach raczej leją N'ki, niż od nich obrywają...

Ale fakt jest faktem, że bez WRC to już nie będzie to samo... oslabiony.gif

Chociaż z drugiej strony - po likwidacji grupy B też wszyscy biadolili, że to koniec rajdów. Ale chyba nie było tak źle. Kilka lat po wprowadzeniu ograniczeń samochody i tak zaczęły na trasach wykręcać czasy lepsze od B-grupowych potworów. Mimo tego, że miały po 300-350KM, a nie 1000... ok.gif A dzięki temu, że wyznacznikiem miejsca na podium przestała być tylko moc, fabryki mocno dopracowały układy przeniesienia napędu, układy hamulcowe, skrzynie biegów, etc.

Technika idzie do przodu, więc może raz na jakiś czas odchudzenie rajdówek z ich możliwości nie będzie aż takie złe...? zlosnik.gif

Cholera wie... niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> E, tak źle nie będzie. Jest S1600, w bólach ale rodzi się S2000 które

> na OS'ach raczej leją N'ki, niż od nich obrywają...

dokladnie tworza nowe klasy, ktore w domysle maja zastapic to co jest

> Ale fakt jest faktem, że bez WRC to już nie będzie to samo...

dokladnie no.gif

> Chociaż z drugiej strony - po likwidacji grupy B też wszyscy

> biadolili, że to koniec rajdów. Ale chyba nie było tak źle.

> Kilka lat po wprowadzeniu ograniczeń samochody i tak zaczęły na

> trasach wykręcać czasy lepsze od B-grupowych potworów. Mimo

> tego, że miały po 300-350KM, a nie 1000... A dzięki temu, że

> wyznacznikiem miejsca na podium przestała być tylko moc, fabryki

> mocno dopracowały układy przeniesienia napędu, układy hamulcowe,

> skrzynie biegów, etc.

> Technika idzie do przodu, więc może raz na jakiś czas odchudzenie

> rajdówek z ich możliwości nie będzie aż takie złe...?

> Cholera wie...

no i tu tkwi problem, co z WRC zostanie zablokowane a co "odblokowane" hmm.gif

nie moga zrobic drugien grupy N bo to sie mija zcelem, wiec abo Nka "placzy sie" z S2000 i na tej bazie bedzie nowa TOP grupa rajdowa albo jednak zasady S2000 ostatecznie beda jednak blizsze WRC hmm.gif

czas wszystko wyjasni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no i tu tkwi problem, co z WRC zostanie zablokowane a co

> "odblokowane"

Najpewniej kastracja w głównej mierze dotyczyć będzie tego, co najdroższe, czyli elektroniki - aktwnych dyfrów, maszyn startowych i cholera jedna wie, co oni tam jeszcze mają sterowane procesorkami.

> nie moga zrobic drugien grupy N bo to sie mija zcelem, wiec abo Nka

> "placzy sie" z S2000 i na tej bazie bedzie nowa TOP grupa

> rajdowa albo jednak zasady S2000 ostatecznie beda jednak blizsze

> WRC

IMO zgodnie z zapowiedziami FIA zniknie podział na grupy A i N, który już ostatnio ma coraz mniejszy sens. Zostanie tylko podział ze względu na pojemność, zapewne utrzyma się mnożnik 1.7 za turbo. I tyle.

I muszę przyznać, że od jakiegoś czasu ja jestem za takimi zmianami. A dokładniej od czasu transmisji ostatniego OS z Rajdu Wielkiej Brytanii na Eurosporcie. Pokazywali tam m.in. szybki szutrowy lewy łuk. Taki na 100-120km/h. I jak patrzyłem, jak wurce przelatują przez ten łuk (SZUTROWY!) bez najmniejszego nawet uślizgu, bez żadnej jazdy bokiem, to stwierdziłem, że coś chyba jednak musi się zmienić... oslabiony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I muszę przyznać, że od jakiegoś czasu ja jestem za takimi zmianami.

> A dokładniej od czasu transmisji ostatniego OS z Rajdu Wielkiej

> Brytanii na Eurosporcie. Pokazywali tam m.in. szybki szutrowy

> lewy łuk. Taki na 100-120km/h. I jak patrzyłem, jak wurce

> przelatują przez ten łuk (SZUTROWY!) bez najmniejszego nawet

> uślizgu, bez żadnej jazdy bokiem, to stwierdziłem, że coś chyba

> jednak musi się zmienić...

ja doszedlem juz jakis rok temu do tego ze najwieksze piekno tego sportu zabijaja aktywne dyfry kiedys po prostu jak miales szpere to sie nie dalo przejechac zakretu prosto trzeba bylo bokiem a teraz szkoda slow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.