-
Liczba zawartości
14 737 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O Ozarek
- Urodziny 29 Kwietnia
Retained
- Manos Profilkos
Profile Information
-
Płeć
Not Telling
-
Lokalizacja
SJ
-
Zainteresowania
za duzo ;]
-
Samochód
Subaru Forester 2.0 n/a MY02; Kia Venga 2013
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Ozarek's Achievements
młodociany rajdowiec (15/20)
851
Reputacja
-
z filtronem były kiedyś akcje z zaworem zwrotnym w olejowych. Zresztą z zaworami zwrotnymi w zamiennikach jest grubszy temat, bo ciśnienia są bardzo często tak dobierane żeby obsłużyć bardzo szeroką gamę, a przez to często olej idzie przez baypass
-
też możliwe, ale szczerze wątpię, nie aż tak. Mam te opony w drugim aucie (Kia Venga) też lekkie, małe wozidło na 215 i nie odnotowałem problemów, a trochę zimą na nich po świeżym śniegu jeździłem.
-
nie odbierz mnie źle, ale Vitara 2WD bardzo źle się zachowuje na śliskich podjazdach. Mam z garażu dość stromy podjazd na drogę główną, sąsiad ma taką Vitarę i nie jest to zbyt bystre auto jak droga jest śliska. Foresterem na całorocznych podjeżdżam bez większych problemów, sąsiad musi z rozpędem.
-
Kto przeszedł na wielosezonowe i nie żałuje
Ozarek odpowiedział jahooo na temat - Opony wielosezonowe
Hankook Optimo 4S mała aktualizacja bo pojawiła się zima; W zasadzie bez uwag, śnieg, błoto pośniegowe nie było nic niepokojącego w zachowaniu auta. Przejazd przez usypane pryzmy śniegu czy świeży 20-30cm bez zająknięcia nawet. -
Kto przeszedł na wielosezonowe i nie żałuje
Ozarek odpowiedział jahooo na temat - Opony wielosezonowe
ja mam na swoim Foresterze Hankook Optimo 4S, wiek mniej więcej podobny (nie chce mi się sprawdzać) i jak sypnęło zimą to ujeżdżałem nim drogę do drugiego garażu. Szedł bez zająknięcia przez ca 20-25cm mokrego śniegu i testowo przez zaspy usypane przy odśnieżaniu kawałka drogi -
alko wysokooktanowe, płyn do dezynfekcji, denaturat, IPA (izopropanol do elektroniki)
-
wytrych urzędów, bo mają zysk na nowych tablicach ale nic z tym nie zrobisz, ocena i decyzja jest urzędnika. Tak samo jak z tymczasowym DR przy wymianie...
-
10w40 to aktualnie bardzo słabe oleje, nie wytrzyma Ci to na przyzwoitym poziomie nawet połowy założonego interwału. Jeżeli producent zaleca 5w30 to taki lej, ew jeżeli masz pojęcie jak dobrać olej to kombinuj, ale pójście w 10w40 to gruby błąd.
-
było ale tam był burdel i bzdury. Nie wszystkie auta miały podane, inne wpisane wbrew homologacji i danych z tabeli orientacyjnej ze stron .gov.pl ... Ktoś poszedł po rozum do głowy i usunęli.
-
awaryjnie bilet możesz kupić też wstecz do 3dni od przejazdu na orlenie i w apce ale jak Cię trzepną na przejeździe bez biletu to -500 nie, bilet można kupić do 60dni przed przejazdem, ważny AFAIR 24h od zadeklarowanej godziny rozpoczęcia
-
u mnie lata za dodatkami AR, 10kkm/2lata zależnie co pierwsze choć ostatnio to czas. aktualnie mało kto wymienia tak olej, tylko fanatycy i osoby mające taki tryb wdrukowany z lat minionych. w teorii tak, w praktyce niekoniecznie. Sam na autach w rodzinie kilka razy wymuszałem zmianę marki i olej dłużej wytrzymywał, tzn później go zaczynało ubywać w zauważalnych ilościach.
-
lałem Golda poprzednio, ale teraz dla ujednolicenia oba auta dostały C3+AR9400
-
ja go leje już kilka lat, teraz w obu autach Premium C3
-
K2 ma na pewno syntetyczny silikonowy, a CX80 miało w małych tubkach też syntetyczny do trudnych warunków. Smar do hamulców też jest syntetyczny. Obawiam się, że jak zaczęło piszczeć to ciężko to będzie pokonać.
-
to nawet nie o to chodzi, że wiesz. apk robi za "notatnik" pomiarów na elementach. Jak mierzysz w siatce i masz 'swój', wypracowany schemat to nie musisz się zastanawiać ile było rząd/kolumnę obok