zagór Napisano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2007 witam, biore się za robienie hamulców, komplet. Zastanawiam się jeszcze co mam kupić: tarcze zostają stare, klocki kupuje lucasa, ewentualnie co bedzie tańszego a dobrego w sklepie cylinderki mi się blokuja to sa chyba jakieś zestawy naprawcze z gumkami itd? płyn hamulcowy jakiś dot.4 (najpierw zlewam stary płyn i chyba odpowietrzam na krzyż) rozpieraki na tył i gumki do nich, i tu mam następne pytanie, ostatnio odpadła mi sprezyna od reduktora siły hamowania na tylej belce.. jak powinna ona wyglądac w zamocowaniu? jak sprawdzić czy to działa poprawnie? i ewentualnie jakies haczyki i ułtwienia przy rozbieraniu tego wszystkiego i składaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
imperatoreq Napisano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2007 > witam, > biore się za robienie hamulców, komplet. Zastanawiam się jeszcze co > mam kupić: > tarcze zostają stare, > klocki kupuje lucasa, ewentualnie co bedzie tańszego a dobrego w > sklepie > cylinderki mi się blokuja to sa chyba jakieś zestawy naprawcze z > gumkami itd? > płyn hamulcowy jakiś dot.4 (najpierw zlewam stary płyn i chyba > odpowietrzam na krzyż) > rozpieraki na tył i gumki do nich, > i tu mam następne pytanie, ostatnio odpadła mi sprezyna od reduktora > siły hamowania na tylej belce.. jak powinna ona wyglądac w > zamocowaniu? jak sprawdzić czy to działa poprawnie? > i ewentualnie jakies haczyki i ułtwienia przy rozbieraniu tego > wszystkiego i składaniu Cylinderki bym odrazu nowe kupił a nie bawił sie w wymiane gumek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2007 > płyn hamulcowy jakiś dot.4 (najpierw zlewam stary płyn i chyba > odpowietrzam na krzyż) jak go chcesz zlać? wlewa się nowy wypychając stary... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seicodriver Napisano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2007 klocki Lucas to se można do taczki zamontować shit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2007 dokładnie bo to tak jakby wulkanizować kondona którego baba w szale uniesienia przegryzła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zagór Napisano 28 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2007 > Cylinderki bym odrazu nowe kupił a nie bawił sie w wymiane gumek spoko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zagór Napisano 28 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2007 > jak go chcesz zlać? wlewa się nowy wypychając stary... no myslałem, że jak bede rozbierał zaciski to wtedy on wyleci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2007 > no myslałem, że jak bede rozbierał zaciski to wtedy on wyleci sam nie wyleci... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2007 z calym szacunkiem, po tym co piszesz, to lepiej oddaj do warsztatu, drogo nie wyjdzie, bo inaczej bedziemy cie mieli na sumieniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sokrates Napisano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2007 siema jesli chodzi o tylne cylinderki to nie kombinuj tylko kup nowe w aso chyba po 15zl, klocki lucas to dobry wybor, od 95 roku na takich smigam i nigdy nie zawiodly, nie zapiszczaly i sa o 100% lepsze niz jakis szajs z allegro np. steinhof tarcze daj do toczenia. nie wiem czy kupujesz szczeki ale co do szczek to koniecznie z aso i zaznacz kolesiowi ze chcesz te co na serwisie montuja bo inaczej po naprawacz mozesz sie spotkac z blokowaniem kol tylnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CARMAX Napisano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2007 > dokładnie bo to tak jakby wulkanizować kondona którego baba w szale > uniesienia przegryzła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2007 http://allegro.pl/item210812559_klocki_hamulcowe_oryginal_fiat_punto_panda_cc_i_sc.html kup te klocki , niby pisze ze oryginał , na razie działają dobrze i tanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisoo Napisano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2007 > siema jesli chodzi o tylne cylinderki to nie kombinuj tylko kup nowe > w aso chyba po 15zl, klocki lucas to dobry wybor, od 95 roku na > takich smigam i nigdy nie zawiodly, nie zapiszczaly i sa o 100% > lepsze niz jakis szajs z allegro np. steinhof tarcze daj do > toczenia. nie wiem czy kupujesz szczeki ale co do szczek to > koniecznie z aso i zaznacz kolesiowi ze chcesz te co na serwisie > montuja bo inaczej po naprawacz mozesz sie spotkac z blokowaniem > kol tylnych to szczęki ferodo są złe ??? bo takie zakupiłem z zamiarem montażu ... ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2007 > to szczęki ferodo są złe ??? > bo takie zakupiłem z zamiarem montażu ... ??? 3/4 ci powie ze sa be. Ja mam i jest super, musialy sie tylko ulozyc. Moj brat tez ma i tez jest super. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sokrates Napisano 30 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2007 > to szczęki ferodo są złe ??? > bo takie zakupiłem z zamiarem montażu ... ??? ciezko powiedziec ja bynajmniej walczylem z blokujacymi sie kolami i przez kilka lat wymienialem szczaki na produkty roznych producentow (nigdy nie szedlem do aso) az mnie oswiecilo i kupilem szczeki do fiata cc ktore stosuja w moim aso przy naprawach i serwisach od tego czasu nie wiem co to znaczy blokowanie tylnych kol , no chyba ze zawracam na recznym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patrykk22 Napisano 1 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2007 witam podłączam sie do tematu mozecie mi powiedzie jak odpowietrzy układ hamulcowy? taki manual "tylko dla orłów" prosze ok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 1 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2007 > witam podłączam sie do tematu mozecie mi powiedzie jak odpowietrzy > układ hamulcowy? > taki manual "tylko dla orłów" prosze ok? zaczynasz od tylnego prawego koła. pompujesz pedałem hamulca i trzymasz go wcisniety . kolega odkreca odpowietrznik...pedał spada w podłoge...kolega zakręca odp...i tak pare raze pamietajac o dolewaniu płynu do zbiorniczka... i nastepne koło...(najblizsze pompy ostatnie)... to tak na chłopski rozum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.