zagór
użytkownik-
Liczba zawartości
1 248 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
nigdy
zagór's Achievements
kierowca (12/20)
1
Reputacja
-
> jest inna głowica, zmienione świece wszystko w imię ekologii... a jakieś przekroje, dane, rysunki ktos ma?
-
ma ktoś schematy, przekroje itp?
-
co to właśnie za zmiany były - jest gdzieś to dokładnie opisane, jakieś schematy i szczegóły?
-
chodzi o 1.2 8v 60 (nowa głowica z okrągłym korkiem)
-
załóżmy wersję jak najbardziej lajtową, w kompilacji z LPG. Czy ktoś na tym nowym bloku i osprzęcie składał?
-
> TAK, ale wszystko musisz przełożyć bo CANA z 1.2 nie zepniesz z CANem z 1.4. Nawet licznik trzeba > wymienić a ktoś przetarł szlak "soft turbo" w tym 1.2 60 canowskim?
-
ktoś ogarniał do wystrojenia ten silnik z kompem, jak to daje rade? http://allegro.pl/silnik-fiat-grande-punto-panda-1-2-8v-188a4000-i3281379184.html
-
a z grande punto do p2 pasowały?
-
126 BIS - project 1.2 MPI central - moge sie pochwalic?
zagór odpowiedział Zuraw na temat - Piękne Maszyny i Historia Motoryzacji
wg mnie nie za bardzo do malucha cos jaśniejszego by się nadawało -
126 BIS - project 1.2 MPI central - moge sie pochwalic?
zagór odpowiedział Zuraw na temat - Piękne Maszyny i Historia Motoryzacji
trzeba miec duzo cierpliwosci nad takimi pracami rzeźbiarskimi, podziwiam bo mi by brakowało takiego zaparcia -
> a moze powiesz ze ty bys tak nie chcial > pozdr. ja tez tak chce najlepiej zagazowanego diesla ale niektórzy mądrze robią silniki że nie palą wiele więcej niż seria, a jadą o wiele lepiej
-
> prawie że to samo chyba 4p wyjdzie drożej jak to
-
bo sa weze z gumy olejo odpornej i beznyny
-
a z czego prowadzi się wezyk do wskaźnika?z bov'a?