Zuraw Posted May 22, 2008 Share Posted May 22, 2008 Zebralo sie troche gratow do swapa. Najpierw mial byc nietypowy projekt z wlozeniem calego silnika 1.2 ze skrzynia od niego w komore silnika i poprzez zastosowanie 2 dyferencjalow zmiana kierunku obrotu polosi przy pozostawieniu maluchowskich wahaczy. Praktycznie wszystko ku temu bylo juz przygotowane, ale po glebszych przemysleniach i analizie dostepnosci silnikow wiekszych i mocniejszych niz 1.2 stwerdzilem, ze lepszym rozwiazaniem na przyszlosc bedzie central. Najwiecej czasu zabralo mi znalezienie dobrej miejscowki do prac, gdyz jako mieszkaniec typowego bloku jedynym miejscem jakie posiadam do dyspozycji to parking pod blokiem, na ktorym mozna co najwyzej piasek zamiesc, a nie swapa robic. W koncu po 3 miesiacach poszukiwan udalo dogadac sie z Coolerem, wiec po obgadaniu wszystkich szczegolow rozpoczely sie prace. Jeszcze tego samego dnia po pracy maluch zostal sholowany na miejsce prac (wczesniej mial juz wyciagniety silnik i skrzynke) i jeszcze tego samego dnia zostal ogolocony z calego zawieszenia tylnego. Nastepnego dnia wycieta zostala podloga w miejscu tylnych siedzen i od tego momentu mam foty. Przygotowanie do dalszych prac: Wycieta podloga i zawieszenie, wypoziomowana buda: Miejscowka na prace to fragment stodoly z ladna plaska podloga: Glowny element przyszlego zawieszenia: Pierwsze przymiarki: Zdjecie podpucha z przymiarka : I jej efekt: Trzeba bylo podciac tu...: ...i tam: Widok od tylca: Przymarka kol: Szeroooooko: Koncowo bedzie mniej wiecej tak: Prace sa caly czas w toku, wiec wraz z postepami bede wrzucal tutaj dalsze fotki. Trzymajcie kciuki - mam nadzieje, ze pomontazu mechanicznym o dbyciu jazd probnych nie wyjda wieksze kwiatki, wiec potem blacharka, lakiernia, badania wszelkiego rodzajuz rzeczoznawcami wlacznie, i dopuszczneie do ruchu. Mam nadzieje, ze do konca roku zdaze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magic18 Posted May 22, 2008 Share Posted May 22, 2008 Wo ja pier.... mega szeroko nawet kumpel w malarku 2.0T nie wiem czy ma tak szeroko Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zuraw Posted May 22, 2008 Author Share Posted May 22, 2008 > Wo ja pier.... mega szeroko nawet kumpel w malarku 2.0T nie wiem czy > ma tak szeroko Yankee ma szerzej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartekk Posted May 23, 2008 Share Posted May 23, 2008 Jakies zdjecia tego 2.0t sa? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bart322 Posted May 23, 2008 Share Posted May 23, 2008 > Jakies zdjecia tego 2.0t sa? A tu z tylu jedzie 1.4T Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zuraw Posted June 5, 2008 Author Share Posted June 5, 2008 Dobra - pare fot. Jak widac nawet dobry aparat z brakiem swiatla sobie nie poradzi, wiec foty sa takie jakie sa. Wybralem te najlepsze, na ktorych cos jeszcze widac. Musze od kogos pozyczyc aparat i porobic samemu zdjecia w ciagu dnia, zeby cos wiecej bylo widac. Do rzeczy: Tak to wyglada w chwili obecnej - samochod stoi juz na wlasnych kolach i docelowym zawieszeniu, silnik wisi na lapie od skrzyni i podwieszony jest na razie tasma. Pozakladane sa wszystkie graty, ktore dalo sie do samochodu wlozyc, zeby sprawdzic ile usiadzie, celem zweryfikwoania czy nie trzeba podniesc lub obnizyc mocowan kolumn. Na razie wszystko wskazuje, ze siedze jeszcze sporo. Gdyby bylo za malo, wymieni sie na twrdsze, nizsze sprezyny i tez bedzie git: Z boku na podluznicy widac ile trzeba wykonac spawow, zeby zamocowac sanki i wahacze: Widok od srodka. Widac jaki jest jeszcze potencjal do przeszczepiania - odleglosc silnika od podluznicy to okolo 20cm: Probowalem sfotografowac ile i jakie mocowania trzeba wykonac do sanek, ale swiatlo bylo ujowe, wiec wyszlo jak wyszlo. Z przodu jest wzmocniona podluznica pod ramie sanek, z tylu dorobiony wspornik pod tylne mocowanie. Te elementy sa wystarczajace do trwalego i jednoznacznego zamocowania sanek, a co za tym idzie rowniez i wahaczy: I wyglad ogolny: Jak widac roboty posuwaja sie powoli do przodu. Obudowy kolumn McP nie sa jeszcze dokonczone, bo moze sie okazac, ze trzeba skorygowac ich polozenie. Jesli okaze sie, ze jest dobrze, zostana obudowane i nie beda straszyc swoim obecnym wygladem. Jak bede mial aparat to porobie wiecej zdjec. Te na razie najbardziej sie nadawaly do publikowania mimo, ze zostalo zrobionych ich okolo 50. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Kolejny kroczek - wyspawane mocowania silnika, wiec silnik juz wisi samodzielnie. Jest kilka malych miejsc do estetycznych porpawek i zlikwidowania ostrych ciec, wiec prosze sie nie czepiac - wszystko zostanie wygladzone a ostre narozniki pozaokraglane, zeby zminimalizowac wystepowanie naprezen. Powoli przymierzam sie do podlaczenia linek zmiany biegow: I przygotowane wstepnie otwory do poprowadzenia wezy ukladu chlodzenia: Widok od tylu juz bez zadnych pasow i podstawek: I wyglad wnetrza komory: Mozna oceniac, smiac sie, krytykowac, wpisywac swoje uwagi i miasta ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ > jak daleko pleców wyszedł silnik? Zalezy jak na to patrzec, bo fotel jest pochylony, ale bedzie tam mniej wiecej 30cm > jak daleko od mcpersonów masz koniec silnika? MNiej wiecej na tej samej wysokosci: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arturo07 Posted June 5, 2008 Share Posted June 5, 2008 ile taki malec pusty z silnikiem moze wazyc? seryjne blachy... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zuraw Posted June 5, 2008 Author Share Posted June 5, 2008 > ile taki malec pusty z silnikiem moze wazyc? seryjne blachy... Nieduzo. Jak byl podparty tuz za przendimi kolami do wypoziomowania, a tyl stal na kobylkach (pierwsze zdjecia, ktore tu wrzucalem) to jednym palcem za ucho od tylnej klapy mozna bylo go uniesc. Po wyjeciu przendich kobylek bylo juz troche ciezej, obecnie da sie rade, ale trzeba sie zaprzec dosc mocno. Ale uniesc sie go da jeszcze, wiec mysle, ze cos kolo 170-200kg. Mowie o samym tyle. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bart322 Posted June 5, 2008 Share Posted June 5, 2008 > ile taki malec pusty z silnikiem moze wazyc? seryjne blachy... W rallycrosie waza ~505-510 kg, ale to prawe drzwi i klapy z laminatu, do tego poliweglan zamiast szybek. Wiec jak taquito napisal realnie kolo 550 kg pewnie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommi Posted June 5, 2008 Share Posted June 5, 2008 czym ty to spawasz? elektrodą nasmarkane tak trochę daj znać to podjade pomoge Ci to spawać tak żeby sie nie doczepili na przeglądzie tylko w jakiś weekend Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zuraw Posted June 5, 2008 Author Share Posted June 5, 2008 > czym ty to spawasz? elektrodą nasmarkane tak trochę daj znać to > podjade pomoge Ci to spawać tak żeby sie nie doczepili na > przeglądzie tylko w jakiś weekend O to sie nie martw - spawy nie sa wykonczone jeszcze A co do przyczpiania sie na przegladzie nei powinno byc probblemu. O spawy akurat najmniej sie martwie. Trudniej moze byc z ogolnym oszolomem, choc najpierw bedzie rzeczoznawca i to on dopuszcza samochod do ruchu. Na stacji diagnostycznej maja jedynie wysstawic papier o zmianie pojemnosci silnika i wara od reszty. Jesli przeszedl moj poprzedni swap, gdzie silnik mocowany byl do punktow konstrukcyjnie zupelnie do tego nei przeznaczonychi przeszedl, to ten tym bardziej powinien przejsc. W koncu jakby nie patrzec podluznice to element nosny samochodu. A - co do samego spawania to ja tego nei robie, tylko kumpel, ktory tylko on jest w stanie ogarnac ustawienia swojego wiekowego migomatu - za grzyba jak ustawialem normalnie to na probkach nie chcialo spawac - pokrecone ma pokretla i zmienione regulacje i tylko onwie jak tym dzialac. Ale tak jak mowie - sprawy to luz - robione jeszcze beda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
speed555 Posted June 5, 2008 Share Posted June 5, 2008 > W rallycrosie waza ~505-510 kg, ale to prawe drzwi i klapy z > laminatu, do tego poliweglan zamiast szybek. Wiec jak taquito > napisal realnie kolo 550 kg pewnie. ostatnio na wyscigach gorskicch w cisnej maluchy Janeckiego i Kopacza wazyly 550 kg z pełnymi bakami paliwa, i jeszce sa rezerwy do odchudzenia (prawe drzwi seria). i to wszystko bez poliweglanu zamiast szyb i bez plastikowych elementow (drzwi iyp.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrom Posted June 9, 2008 Share Posted June 9, 2008 jak ty mnie chlopaku wk.....sz , znaczy psujesz mi humor juz sobie wytłumaczylem ze tjun to zlo, ze pozera kase i mi sie nie chce. a przez Ciebie znowu mam glupie pomysły eh....fajny projekt, widze pare pieknych rozwiazan mam nadzieje ze bedzie Ci to lepiej smigalo niz poprzednik rozklad masy bedzie lepsiejszy takze powinno byc ciekawie gratulejszyn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radek Posted June 9, 2008 Share Posted June 9, 2008 Jak zwrotnice beda zablokowane ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommi Posted June 9, 2008 Share Posted June 9, 2008 > Jak zwrotnice beda zablokowane ? drążkami kierowniczymi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zuraw Posted June 9, 2008 Author Share Posted June 9, 2008 > Jak zwrotnice beda zablokowane ? A tak: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zuraw Posted June 18, 2008 Author Share Posted June 18, 2008 Nowe tablice do malucha ;-) Trzy miesiące oczekiwania, zeby z ogolnodostepnej puli dla Warszawy Mokotowa wygarnac wlasnie te blachy, urabanie kierowniczki Wydzialu Komunikacji, ale udalo sie <a href="img91.imageshack.us/my.php?image=img23422zt6.jpg" target="_blank"></a> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zuraw Posted July 20, 2008 Author Share Posted July 20, 2008 Podbijamy temat, bo zginal gdzies w otchlani. Po zrobieniu mocowan silnika i jego zawieszeniu: zabralem sie za montaz linek: Poniewaz jedna linka jest za krotka dorobilem sprytne jej przedluzenie siegajace do wybieraka: i zamocowalem linki od przodu (zdjecia z fonu te niewyrazne): Jednak po 3 dniach spedzonych na probie wyregulowania tego tak, zebym byl zadowolony (a od razu mowie, ze kompromisow nie ma) i w sobote po kolejnych 3 godzinach moj wkurw siegnal zenitu i śląc ostre k...wy oraz slownictwo ktorego nie powsydzilby sie menel spod budki z piwem wyrwalem to wszystko w 2 minuty i wy.jebalem dlugim lobem w p...u (dobrze ze Coolera nie bylo wtedy w domu...). Tak wiec jutro biore linki ze soba i jade dorobic dluzsze na zamowienie. Bo jak mam sie z tym ciagle i wszedzie j.ebac, to na dzien dobry kreww mnie zalewa. A tak bedzie porzadek od poczatku. Dobra - dosc tych zwierzen - jedziemy dalej. Widac miejsce na rury ukladu chlodzenia (obecnie juz tam sa): i dokonczeniu ukladu chlodzenia co widac na focie z linkami uklad gotowy jest do zalania na razie woda. Dzisiaj byla kolejna porcja pracy - zamocowalem do konca cala linie paliwowa, czyli pompe paliwa zewnetdrzna przeplywowa oraz filtr: przykrecajac pompe do skrzyni, zeby cala buda sie nie trzesla i nie brzeczala w rytm jej pracy, zas filtr mocujac do otworu w sankach, bo akurat sie natrafil. Zamocowalem tez zbiornik paliwa - na razie z malucha (docelowo moze bedzie z trabiego): Od spodu oczywiscie nic nie widac i najnizszym punktem samochodu bedzie miska olejowa oraz obejmy mocujace drazek stabilizatora: Jednoczesnie nowe umiejscowienie zbiornika paliwa pociagnelo za soba koniecznosc zrobienia nowego miejsca wlewu paliwa: ot - po prostu przespawalem kawalek blachy w inne miejsce. A w srodku na razie na szybko elektryka: Wszystko dziala - silnik odpala wlasciwie za pierwszym razem, nie ma jeszcze wydechu, ktory bede robil na dniach (tlumik juz kupiony), zalac i odpowietrzyc trzeba uklad hamulcowy i po zalozeniu dorobionych linek i zalaniu skrzyni biegow bedzie mozna wyjechac samodzielnie z garazu. Na razie ostroznie, zeby ulozyl sie tyl a nie wyrwalo mocowan McPhersonow. Zrobie w tym tygodniu rowniez rozporke kielichow (w sumie sam ja sobie zrobie tak jak ja chce, a nie bede kupowal z regulacja). No i pierwsze delikatne jazdy probne. Tak to wyglada na dzien dzisiejszy. Mozna zazdraszczac, krytykowac i wpisywac miasta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zuraw Posted July 25, 2008 Author Share Posted July 25, 2008 Dorobilem linki zmiany biegow na zamowienie wiec szybkie fotki linek. Trzeba poszukac na fotach konce linek i zobaczyc jak ida - dookola silnika. Kazda z nich ma ponad 2 metry dlugosci, ale wchodza w miejscach p rzewidzianych przez producenta: Rury ukladu chlodzenia ida pod samochodem - widok od przodu na resor i kolejne soraz glebiej. Udalo sie rury pochowac tak, ze nie sa najnzuszym punktem samochodu, wiec nie grozi im uszkodzenie: Hamulce przod: Hamulce i zaweicha tyl: Ale foty juz nieaktualne bo dzisiaj maluchem juz wyjechalem z garazu, zalozona tez jest oslona rozrzadu i poskrecany zawias, bo do tej pory byly tlyko polapane sruby i nakretki oraz zalozona w koncu na stale kopulka i pozatykane zbedne kricce w przepustnicy. Dzieki temu pali normalnie i zgasla w koncu kontrolka wtrysku. Teraz na wakacje i powrot do prac za jakies 2 tygodnie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ociec Posted July 26, 2008 Share Posted July 26, 2008 > > Hamulce przod: > Hamulce i zaweicha tyl: > Ale foty juz nieaktualne bo dzisiaj maluchem juz wyjechalem z garazu, A tak się zapytam jak z serwem do hamulców? Jak go tam upchnąć w maluszku? Bo tarczowe chyba nie zadziałają bez wspomagania? Pytam bo może cos takiego będę kiedyś dłubał. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lincoln Posted July 26, 2008 Share Posted July 26, 2008 bez serwa daje rade jest poprostu twardszy pedal ja jezdzilem na takim zestawie i bylo ok chodz tez widzialem malana z serwem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ociec Posted August 1, 2008 Share Posted August 1, 2008 > bez serwa daje rade jest poprostu twardszy pedal ja jezdzilem na > takim zestawie i bylo ok chodz tez widzialem malana z serwem Dzięki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
centoadam Posted August 1, 2008 Share Posted August 1, 2008 gościu super bolid będzie nie załamuj sie,a po odpoczynku buduj dalej poważanko dla Ciebie pozdro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
moritz86 Posted August 1, 2008 Share Posted August 1, 2008 a ja mam pytanko, wrzucając 900ccm trzeba wywalić tylnią kanape czy może zostać?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ignac2004 Posted August 1, 2008 Share Posted August 1, 2008 Nie wiem jak to ma sie w Bisie, ale w zwyklaku wchodzi na lajcie, tylko silnik jest jakby umieszczony wzdłuż ze względu na skrzynię. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
moritz86 Posted August 1, 2008 Share Posted August 1, 2008 to że wzdłuż to wiadomo, dzięki za odpowiedz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ketchup87 Posted August 1, 2008 Share Posted August 1, 2008 > to że wzdłuż to wiadomo, dzięki za odpowiedz Trzeba delikatnie podciąć tylną belkę. I dobrze wyrzucić puchę spod tylnej półki, jest więcej miejsca na wysokość i bardziej przewiewnie. Patrz załącznik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zuraw Posted August 19, 2008 Author Share Posted August 19, 2008 Tak podpbije z nowymi newsami W czwartek zlawetowalem malucha do tlumikarza na wyspawanie wydechu. W piatek pojechalem sobie zobaczyc jak im to wyszlo (dobry ochroniarz wpuscuil mnie na teren). Wczoraj poprosilem jeszcze o wspawanie poprzeczki miedzy kielichy i zalalem olej do skrzyni oraz wode do ukladu chlodzenia po czym... ... odbylem pierwsza 3-kilometrowa jazde probna Zaracji niekompletnego samochodu i kol wystajacych poza obrys, w razie muki pilotowala mnie zonka. Ale zlapalem kawalek odcinka prostego i pozwolilem sobie wcisnac mocniej Czuc potencjal, jedzie jak wariat, i jeszcze nim wczoraj rzucalo bo geometrii nie mam ustawionej z tylu. Do tego nie wszystko na gotowo poskrecane, wiec troche sie balem. Ale banana mam do dzisiaj na twarzy i mam nadzieje, ze z dnia na dzien bedzie coraz wiekszy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zuraw Posted August 23, 2008 Author Share Posted August 23, 2008 Dzisiaj cos tam znowu pogrzebalem przy malarii. Zrobilem w koncu elektryke chlodnicy, wycialem tez wloty na przednim pasie, bo wiatrak krecil jak szalony jak nie bylo wlotow. Do tego zmienilem sprezyny na -40 i w koncu maluch usiadl na wysokosci, ktora mozna uznac za zadowlajaca. Teraz bede w koncu mogl zabrac sie za dorabianie nadkoli. I jako ciekawostka - rozporka, czyli kawal zwyklego ksztaltownika wspawany przez tlumikarza na moja prosbe celem sprawdzenia czy zda egzamin na pierwszych jazdach probnych i o dziwo - zdaje, choc docelowo - jak wspomnialem klatka musi byc. Jak zwykle prosze o uwagi i sugestie oraz pomysly. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zuraw Posted August 23, 2008 Author Share Posted August 23, 2008 I wydech, ktory zrobiony jest tak, ze chowa se za tykna belka: I zdjecie sprzed 3 dni jak wyglada silnik: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtala Posted August 24, 2008 Share Posted August 24, 2008 mam pytanko, widze ze jakos masz polaczone weze z ukladu chlodzenia ( na zdjeciach widac wyjscie z termostatu) to masz laczone miedzianymi rurka w srodku + opaski zaciskowe ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zuraw Posted August 24, 2008 Author Share Posted August 24, 2008 > mam pytanko, widze ze jakos masz polaczone weze z ukladu chlodzenia ( > na zdjeciach widac wyjscie z termostatu) to masz laczone > miedzianymi rurka w srodku + opaski zaciskowe ?? Tak - miedziane kolanka i opaski. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arturo07 Posted August 24, 2008 Share Posted August 24, 2008 > I wydech, ktory zrobiony jest tak, ze chowa se za tykna belka: > I zdjecie sprzed 3 dni jak wyglada silnik: panie a jak biegi wchodza poradziles sobie z ustawieniami linek/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zuraw Posted August 24, 2008 Author Share Posted August 24, 2008 > panie a jak biegi wchodza poradziles sobie z ustawieniami linek/ A i owszem - dorobilem na zamowienie i dzialaja ze az milo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zuraw Posted August 26, 2008 Author Share Posted August 26, 2008 Krotki filmik jak sie odpycha. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kurian Posted August 26, 2008 Share Posted August 26, 2008 > Krotki filmik jak sie odpycha. jeśli będziesz taki dobry to zechciej napisać jaki to tłumik wykorzystałeś bo brzmi naprawdę przyjemnie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zuraw Posted August 26, 2008 Author Share Posted August 26, 2008 > jeśli będziesz taki dobry to zechciej napisać jaki to tłumik > wykorzystałeś bo brzmi naprawdę przyjemnie Koncowy z laguny. Zalozenie na guieldzie bylo takie, ze ma byc cichy i w miare wlasciwa strone wejscie i wyjscie. Podpasowal wlasnie ten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manx Posted August 26, 2008 Share Posted August 26, 2008 Ciekawe jakie by z tego wyszły osiagi wyrażone liczbami Robi wrażenie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zuraw Posted August 26, 2008 Author Share Posted August 26, 2008 > Ciekawe jakie by z tego wyszły osiagi wyrażone liczbami Robi > wrażenie Ok. 8-8,5s do 100km/h, Vmax w granicach 180-200 w zaleznosci od skrzyni. Mojajest akurat z Lancii Y 1.2 16v Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
k0nd0 Posted August 26, 2008 Share Posted August 26, 2008 > Krotki filmik jak sie odpycha. dlaczego na filmiku wyglada jak by ci sie kola cofnely do budy jak cofasz? czy wydaje mi sie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zuraw Posted August 26, 2008 Author Share Posted August 26, 2008 > dlaczego na filmiku wyglada jak by ci sie kola cofnely do budy jak > cofasz? czy wydaje mi sie? Kola sa delikatnie cofniete w stosunku do serii, ale nie przesuwaja sie w stosunku do nadwozia. Wolalem dac je 3cm do przodu i zachowac wzmocnienie wewnetrzne niz mialyby byc normalnie i bez wzmocnienia. Ale tego nei bedzie widac, bo i tak bede robil nadkola i dopasuje je do pozycji kol. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
k0nd0 Posted August 26, 2008 Share Posted August 26, 2008 to musi byc takto zludzenie filmu w 28 sekundzie wyglada jak by kolo sie cofnelo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zuraw Posted August 26, 2008 Author Share Posted August 26, 2008 > to musi byc takto zludzenie filmu w 28 sekundzie wyglada jak by kolo > sie cofnelo Zludzenie - nic sie nie cofa - kola sa zamocowane delikatnie blizej przednich, ale nie przesuwaja sie. Zrobie ndkola to w ogole nei bedzie tego widac. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zuraw Posted October 31, 2008 Author Share Posted October 31, 2008 Tak zeby temat nie umarl, to po ustaleniach z Protem bedzie cos takiego: Jakosc troche ucierpiala przy kompresji, ale wiadomo o co chodzi. No i predkosciomierz bedzie do 200km/h Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
broker Posted October 31, 2008 Share Posted October 31, 2008 > Tak zeby temat nie umarl, to po ustaleniach z Protem bedzie cos > takiego: > Jakosc troche ucierpiala przy kompresji, ale wiadomo o co chodzi. No > i predkosciomierz bedzie do 200km/h Ja bym zrobił obrotomierz na środku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psychik Posted October 31, 2008 Share Posted October 31, 2008 > Ja bym zrobił obrotomierz na środku niestety w cc nie jest tak fajnie jak w sc mpi, ze sobie przekladasz co i jak chcesz w liczniku. sporo roboty by z tym bylo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zuraw Posted October 31, 2008 Author Share Posted October 31, 2008 > Ja bym zrobił obrotomierz na środku Musialbym ciac blache podszybia, zeby linke predkosciomierze zamiescic z boku. Nie mowiac o potencjalbnych problemach przy jej wyjmowaniu czy zakladaniu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommi Posted October 31, 2008 Share Posted October 31, 2008 > niestety w cc nie jest tak fajnie jak w sc mpi, ze sobie przekladasz > co i jak chcesz w liczniku. > sporo roboty by z tym bylo... Pio tak miał i wcale tak strasznie dużo roboty nie było Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pio84 Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 > Pio tak miał i wcale tak strasznie dużo roboty nie było ktos mnie wzywal ???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zuraw Posted November 3, 2008 Author Share Posted November 3, 2008 > ktos mnie wzywal ???? Dobrze Psychik prawi - poka foty swoich zegoarow Protowych. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.