spruchberyl Posted March 14, 2009 Share Posted March 14, 2009 sledze projekt od samego poczatku i wszytko cacy tylko szkoda ze zmieniles rozstaw osi bo troche to bije po oczach Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bazi1986 Posted March 14, 2009 Share Posted March 14, 2009 kule ale cacy mi sie marzyło zrobienie takiego "monstrum" z mojego bączka ale kasy i wiedzy nie ma na tyle pozodzenia byle tak dalej z checia obejrze efekt końcowy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kubaTM Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 super jeszcze tylko przód szerzej i będzie gites... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zuraw Posted March 16, 2009 Author Share Posted March 16, 2009 > super jeszcze tylko przód szerzej i będzie gites... A prosze: A wszystko dzieki uprzejmosci i bezinteresownej pracy kolegi aquila1916! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zuraw Posted March 16, 2009 Author Share Posted March 16, 2009 A moze tak ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slick19 Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 > A moze tak ? to było by coś tu jest coś na ten temat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maniek11 Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 a mnie tak ciekawi, dlaczego wybrałeś bisa, a nie zwykłego malucha, czy jest jakas roznica w robieniu takiego samochodu oprocz tego ze dzieki otwieranej klapie jest lepszy dostęp? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zuraw Posted March 16, 2009 Author Share Posted March 16, 2009 > a mnie tak ciekawi, dlaczego wybrałeś bisa, a nie zwykłego malucha, > czy jest jakas roznica w robieniu takiego samochodu oprocz tego > ze dzieki otwieranej klapie jest lepszy dostęp? Bo w bisie z tylu sa podluznice, ktore sa elementem konstukcyjnym pojazdu, wiec mozna do nich spokojnie mocowac sanki npo z punto, tym bardziej, ze akurat rozstaw ich mocowan pokrywaja sie z rozstawem podluznic. Do tego lepszy dostep do silnika i brak koneicznosci wykonywania dodatkowej ramy do zawieszenia jak w zwyklym maluchu. Pewnie znalazaloby sie jeszcze kilka dodatkowych plusow, ale nei chce mi sie teraz myslec. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zuraw Posted March 16, 2009 Author Share Posted March 16, 2009 > A prosze: > A wszystko dzieki uprzejmosci i bezinteresownej pracy kolegi > aquila1916! Mala poprawka i chyba wszystko jasne: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spruchberyl Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 > Bo w bisie z tylu sa podluznice, ktore sa elementem konstukcyjnym > pojazdu, wiec mozna do nich spokojnie mocowac sanki npo z punto, > tym bardziej, ze akurat rozstaw ich mocowan pokrywaja sie z > rozstawem podluznic. Do tego lepszy dostep do silnika i brak > koneicznosci wykonywania dodatkowej ramy do zawieszenia jak w > zwyklym maluchu. > Pewnie znalazaloby sie jeszcze kilka dodatkowych plusow, ale nei chce > mi sie teraz myslec. Zapomniales jeszcze dodac ze to twoj prezent slubny choc niewiem czy to mialo dokonca wplyw Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zuraw Posted March 17, 2009 Author Share Posted March 17, 2009 > Zapomniales jeszcze dodac ze to twoj prezent slubny choc niewiem czy > to mialo dokonca wplyw No tak, to prawda - tego Bisa dostalismy jako prezent slubny, bo taki chcielismy, wiec znajomy dal swoj samochod, bo i tak mial sie go pozbyc i wpsolnymi silami znajomi z Krakowa go wyremontowali i podarowali. Zdjecia z odbudowy i samego slubu wrzuce wieczorem jak bede w domu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommi Posted March 17, 2009 Share Posted March 17, 2009 > Mala poprawka i chyba wszystko jasne: zdecydowanie lepiej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kubaTM Posted March 17, 2009 Share Posted March 17, 2009 A jak będzie z układem kierowniczym??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zuraw Posted March 17, 2009 Author Share Posted March 17, 2009 > A jak będzie z układem kierowniczym??? Tommi chyba nie wie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kubaTM Posted March 17, 2009 Share Posted March 17, 2009 > Tommi chyba nie wie. Przecież wiesz, że się Ciebie pytam... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zuraw Posted March 18, 2009 Author Share Posted March 18, 2009 > Przecież wiesz, że się Ciebie pytam... A to ja tez jeszcze nie wiem Po co sie martwic na zapas? Przyjdzie czas, to sie cos wymysli A swoja droga o co ci chodzi? O kinetyke ukladu kierowniczego? W maluchu nie istnieje z powodu braku mozliwosci stworzenia trapezu kierowniczego, poniewaz przekladnia kierownicza jest przed osia kol, a nie jak w kazdym samochodzie za osia. Zastosowanie jakichkolwiek innych piast - nawet z cc/sc/puno spowoduje jeszcze gorsza trakcje w zakretach poniewaz trapez znajdowalby sie przed osia a w wyniku tego kolo zewnetrzne skrecaloby bardziej. W maluchu taki trapez powinien byc "rozbiezny", czyli ramie zwrotnicy do ktrego idzie koncowka drazka musialoby byc wygiete - nie jak w wiekszosci samochodow - do srodka, ale na zewnatrz, a tu juz bylaby kolazja czy to z bebnem hamulcowym w oryginale, czy tez z tarcza hamulcowa jak u mnie. Dlatego w maluchu rame zwrotnicy jest w plaszczyznie zwrotnicy przez co nei ma trapezu a prostokat. Probe zroznicowania kata skretu kol probowano osiagnac poprzez zastosowanie profilowanych ramion w ukladzie drazkow, ale jak jest w maglownicy tego nie wiem, a nie przypuszczam, zeby magiel w maluchu byl na tyle madry, zeby w zaleznosci od kierunku skretu jedno kolo skrecal bardziej a drugie mniej. Ale moge sie mylic. Przy zwiekszonym rzostawie kol tak naprawde trzeba byloby wyliczyc cala kinetyke ruchu od poczatku i zastosowac odpowednio profilowane elementy w zwrotnicach, ale to troche za trudne, wiec zapewne pozostanie prostokat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
taquito Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 mialem oryginalnie maglownice w maluchu i koncowki drazkow byly te samo co w przypadku tych dlugich drazkow Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zuraw Posted March 18, 2009 Author Share Posted March 18, 2009 > mialem oryginalnie maglownice w maluchu i koncowki drazkow byly te > samo co w przypadku tych dlugich drazkow Jedna jest dluzsza. Przynajmniej powinna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koyotee Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 > Mala poprawka i chyba wszystko jasne: a mnie się nie do końca podobuje sposób na zrobienie poszerzeń... ale jak to w reklamie ikei "Ty tu urządzisz" Ja bym wypchnął całe nadkola a'la delta integrale. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zuraw Posted March 18, 2009 Author Share Posted March 18, 2009 > a mnie się nie do końca podobuje sposób na zrobienie poszerzeń... ale > jak to w reklamie ikei "Ty tu urządzisz" > Ja bym wypchnął całe nadkola a'la delta integrale. A mi wlasnie takie sie nie podobaja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zuraw Posted March 25, 2009 Author Share Posted March 25, 2009 Zeby nie bylo, ze znowu stoje w miejscu i pogoda mi przeszkadza. Dzisiaj caly dzien siedzialem w garazu i dziergalem zywice, szlofiwanie, szpachla, szlifowanie i tak to mniej wiecej wyglada: Druga strona czeka na szlif: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zuraw Posted April 6, 2009 Author Share Posted April 6, 2009 Tak to wyglada wykonczone: I z docietym (za bardzo) zderzakiem: I tak po tym wszystkim sobie mysle, ze trzeba bedzie dospawac na dole poszerzen jeszcze male kawalki zeby elegancko przypasowaly do zderzaka. Poza tym mozna smiac sie, nabijac i komentowac EDIT: Tak dorzuce jeszcze na szybko fote przodu, bo w sumie nic ciekawego nie ma, poza tym, ze chlodncia jest na swoim miejscu: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rexio Posted April 6, 2009 Share Posted April 6, 2009 fajnie by te poszerzki wygładały z chromami, no ale wiem to jest bis więc odpada. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zuraw Posted April 6, 2009 Author Share Posted April 6, 2009 > fajnie by te poszerzki wygładały z chromami, no ale wiem to jest bis > więc odpada. Zastanawialem sie nad chromami, ale u mnie wszystko jest czarne, wiec nie pasowalyby za bardzo. Chyba, zeby zrobic je w czarnym macie. Ale do chromow musialbym zlikwidowac bocznemocowania zderzaka plastikowego,a teraz juz po ptokach. Chyba, ze przy blacharce. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spruchberyl Posted April 6, 2009 Share Posted April 6, 2009 szczerze mowiac to lipa ksztalt nadkola jest ok tylko dolne czesci siakies takie za kanciate ogolnie niezbyt to urodziwe moze jak bys narozniki pozaokraglal wygladalo by lepiej no chyba ze tobie sie podoba dospawaj ten kawalek do zderzaka i wtedy bedziemy oceniac bo narazie to wyglada niezaciekawie wedlug mnie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zuraw Posted April 6, 2009 Author Share Posted April 6, 2009 > szczerze mowiac to lipa > ksztalt nadkola jest ok tylko dolne czesci siakies takie za kanciate > ogolnie niezbyt to urodziwe moze jak bys narozniki pozaokraglal > wygladalo by lepiej no chyba ze tobie sie podoba > dospawaj ten kawalek do zderzaka i wtedy bedziemy oceniac bo narazie > to wyglada niezaciekawie wedlug mnie Mozesz narysowac na ktoryms ze zdjec o co ci dokladnie chodzi? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
leszcz Posted April 7, 2009 Share Posted April 7, 2009 > Zastanawialem sie nad chromami, ale u mnie wszystko jest czarne, wiec > nie pasowalyby za bardzo. Chyba, zeby zrobic je w czarnym macie. > Ale do chromow musialbym zlikwidowac bocznemocowania zderzaka > plastikowego,a teraz juz po ptokach. Chyba, ze przy blacharce. a nie da sie bez zderzakow tak wyglada najfajniej pozdr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jamajka Posted April 7, 2009 Share Posted April 7, 2009 A co z umiejscowieniem świateł tylnich - czy nie będą zbyt daleko od obrysu samochodu? (za bardzo w środku) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zuraw Posted April 7, 2009 Author Share Posted April 7, 2009 > A co z umiejscowieniem świateł tylnich - czy nie będą zbyt daleko od > obrysu samochodu? (za bardzo w środku) Nie - dlaczego? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jamajka Posted April 7, 2009 Share Posted April 7, 2009 > Nie - dlaczego? ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY1) 2) z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z dnia 26 lutego 2003 r.) światła tylne nie dalej niż 400 mm od bocznego obrysu pojazdu (z wyjątkiem świateł dodatkowych); wzajemna odległość nie może być mniejsza niż 600 mm4) -(dla motocykla jednośladowego 180 mm, dla ciągnika 500 mm) więc chyba jest ok - chyba że masz więcej niż 40cm od obrysu. A jaka szerokość samochodu bo jeżeli powyżej 1,8m. to chyba konieczne obrysówki. Ale chyba nie ma tyle? Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spruchberyl Posted April 7, 2009 Share Posted April 7, 2009 chodzilo mi mniej wiecej o cos takiego Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaq89 Posted April 7, 2009 Share Posted April 7, 2009 Moze jakiegos diagnosty sie zpytac on powinien wiedziec. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zuraw Posted April 7, 2009 Author Share Posted April 7, 2009 > chodzilo mi mniej wiecej o cos takiego Wiem o co ci chodzi, ale mi to jakos nie podchodzi. Jesli juz cokolwiek to cos w ponizszym stylu. Pierwsza fota rzeczywista, druga poprawiona: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delmut Posted April 17, 2009 Share Posted April 17, 2009 Coś cisza w temacie Ostatnie foty były 06.04.2009 czyli już prawie dwa tygodnie... Co tam się dzieje z Twoim BISem?? Jakiś lakierunek?? PS. Masz może wolną półkę tylną do BISa?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zuraw Posted April 17, 2009 Author Share Posted April 17, 2009 > Coś cisza w temacie > Ostatnie foty były 06.04.2009 czyli już prawie dwa tygodnie... Co tam > się dzieje z Twoim BISem?? Jakiś lakierunek?? Swieta byly, przerwa byla, uzupelnilem elektryke, ale cos nie swieci mi sie kontrolka wtrysku, wiec musze podzialac w jej temacie. Teraz pracuje nad zabudowa silnika, zeby na okregowce sie nie czepiali. > PS. Masz może wolną półkę tylną do BISa?? Tez potrzebuje nowa. Towar nowy praktycznie nie do zdobycia, choc mam namiar w kraku, gdzie prawdopodobnie maja takie polki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zuraw Posted April 18, 2009 Author Share Posted April 18, 2009 > Swieta byly, przerwa byla, uzupelnilem elektryke, ale cos nie swieci > mi sie kontrolka wtrysku, wiec musze podzialac w jej temacie. Ech te polaczenia... Posprawdzalem wszystkie, prad niby jest, zaroweczka sprawna, sterownik podaje sygnal, a kontrolka nei swiecila. Kombinowalem juz na wszystkie sposoby, a wystarczylo doslownie przetrzec papierem sciernym polaczenia... Lubie takie jazdy... Ale teraz juz dziala, tylko deszcz pada.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lincoln Posted April 18, 2009 Share Posted April 18, 2009 Nie wiem czy wiesz ale kontrolka wtrysku jest sterowana masa:) wiec musisz jej dac plus po stacyjce i mase z kompa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zuraw Posted April 19, 2009 Author Share Posted April 19, 2009 > Nie wiem czy wiesz ale kontrolka wtrysku jest sterowana masa:) wiec > musisz jej dac plus po stacyjce i mase z kompa. Oj mistrzu... Nie pierwszy raz robie swapa i nie pierwszy raz mam do czynienia z tymi silnikami. Schematy elektryczne tez umiem czytac tym bardziej, ze nie sa jakos zbyt skomplikowane. Wiem, ze tak jest, nawet pisalem ze wszystko sprawdzilem. A okazalo sie, ze wystarczylo styki papierem sciernym potraktowac i wszystkow rocilo do normy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zuraw Posted May 1, 2009 Author Share Posted May 1, 2009 Byly problemy z chlodzeniem, ale juzje rozpracowalemi zlikwidowalem. Okazalo sie, ze pompa jest zarosnieta, a dotego powrot z ukladu musibyc w bardzo konkretnym miejscu i w konkretna strone. W miedzyczasie odebralempapiery od rzeczoznawcy, wiec teraz szybko zabudowa silnika i na okregowke zrobic badanie techncizne. Myslalem, ze wyrobie sie do srody, ale juz widze, ze nie dam rady. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ignac2004 Posted May 1, 2009 Share Posted May 1, 2009 > Byly problemy z chlodzeniem, ale juzje rozpracowalemi zlikwidowalem. > Okazalo sie, ze pompa jest zarosnieta, a dotego powrot z ukladu > musibyc w bardzo konkretnym miejscu i w konkretna strone. > W miedzyczasie odebralempapiery od rzeczoznawcy, wiec teraz szybko > zabudowa silnika i na okregowke zrobic badanie techncizne. > Myslalem, ze wyrobie sie do srody, ale juz widze, ze nie dam rady. A jak tam auto? Zmieniło się coś? Fotki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zuraw Posted May 2, 2009 Author Share Posted May 2, 2009 > A jak tam auto? Zmieniło się coś? Fotki Dlugo walczylem z ukladem chlodzenia. Dzisiaj zalozylem dywaniki w srodku i cala tapicerke, zamontowalem konsole sterowania nagrzewnica, zrobilem prawie na gotowo przednia sciane grodziowa - ma byc niepalna i jest a do tego jest juz obita materialem. Tylnej jeszcze nei zdazylem, gory na razie nie robie, bo bede jeszcze rzezbil z klatka i sie ksztalty pozmieniaja, a aluminium kurka nie jest takie tanie... Teraz trzeba pozakladac drzwi, maske bagaznika, szyby i mozna jechac na okregowke. Moze we wtorek to zalatwie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jgkrzycho Posted May 3, 2009 Share Posted May 3, 2009 A ja mam takie pytanko, zauważyłem że węże chłodnicze masz fagumitu- miałem z nimi styczność, ale z tego co pamiętam miały bardzo grubą ściankę (koło 5mm jak nie więcej) i nie szło tego jakoś solidnie opaską spiąć. Możesz powiedziec coś na ten temat? Chyba, że Twoje sa z cieńszej ścianki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zuraw Posted May 3, 2009 Author Share Posted May 3, 2009 > A ja mam takie pytanko, zauważyłem że węże chłodnicze masz fagumitu- > miałem z nimi styczność, ale z tego co pamiętam miały bardzo > grubą ściankę (koło 5mm jak nie więcej) i nie szło tego jakoś > solidnie opaską spiąć. Możesz powiedziec coś na ten temat? > Chyba, że Twoje sa z cieńszej ścianki. Weze maja 25mm srednicy wewnetrznej. Naciagam je na kolanka 28mm, wiec nie ma opcji, zeby spadly. Opaska wlasciwie pro forma dla pewnosci. A co do postepow. W zeszlym tygodniu i w sobote pociagnalem dalsze wykonczenia, czyli zalozylem tapicerke wnetrza, obilem materialem sciane grodziowa, dzisiaj sklecilem na szybko uklad dolotowy, podlaczylem w koncu linke predksociomierza, wiec w koncu widze predkosc (poprzednia miala za krotka linke w stosunku do pancerza i nie siegala ona zegarow), dzisiaj zalozylem drzwi, szyby, maske bagaznika, dokonczylem obudowe silnika, wlozylem Bimarco do srodka i jutro zamierzam pojechac na badanie techniczne. Na razie zarowno obudowa silnika jak i dolot jest tymczasowy, jedynie na dopuszczenie do ruchu, bo jak juz bedzie jezdzil trzeba poprawic klatke rzez co inaczej bedzie wycieta gorna plyta, zrobic wloty powietrza po bokach tuz nad nadkolami, bo w srodku jest troche goraco i do jednego z nich doprowadzic dolot. Wszystko jest ku temu przygotowane, ale najpierw - jak wspomnialem - badanei techniczne, wydzial komunikacji i moze we wtorek bedzie mozna juz wyjechac oficjalnie na ulice. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaq89 Posted May 3, 2009 Share Posted May 3, 2009 Moze jakies fotki nowych dokonań ?? chetnie bym zobaczył Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zuraw Posted May 3, 2009 Author Share Posted May 3, 2009 > Moze jakies fotki nowych dokonań ?? chetnie bym zobaczył Aparat musze pozyczyc, bo telefonem to cienko wychodzi. Wrzuce jak bede mial. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zuraw Posted May 4, 2009 Author Share Posted May 4, 2009 Bylem dzisiaj na okregowce na badaniu technciznym, ale diagnosta uwalil saochodo z pwoodu rdzy w podlodze... Jutro cos tam pokleje i jade znowu. Fotki moze beda jutro, bo bede mial aparat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zuraw Posted May 5, 2009 Author Share Posted May 5, 2009 Na okregowce nie bylem, pojechalem na zwykla, le tam mi powiedzieli, ze nie maja uprawnien do badan takich samochodow jak moj maluch.... Za to wrzuce pare fotek: Bagaznik: Pod bagaznikiem: Widok od tylu na silnik. Zdjalem gorna oslone: Wnetrze: Komputer, przekaznik i bezpieczniki wiazki silnika w srodku kabiny na scianie grodziowej, bo za nia jest nieco odmienna temperatura: Widok na komore silnika. Dolot bedzie dluzszy jak w blotnikach obok poszerzen zmieszcze jeszcze lapacze powietrza do komory silnika i do jednej z nich bedzie doprowadzony filtr. No i odgrodzony oczywiscie: Bagaznik z zalozona gorna oslona silnika. Na razie gora zrobiona jest z pazdzierza (jak caly samochod - hehe ) ze wzgledu na to, ze bede jeszcze modyfikowal klatke i nieco inaczaj beda szly rury. Docelowo bedzie jak przednia i tylna - aluminiowa, obita materialem wygluszeniowym i obiciem: Z zewnatrz: Przod: I Protowe zegary na swoim miejscu: Mozna komentowac, smiac sie i wytykac palcami. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zuraw Posted May 9, 2009 Author Share Posted May 9, 2009 PROSZE PANSTWA: Otoz dzisiaj po roku od momentu rozpoczecia budowy, samochod trafil na Okregowa Stacje Kontroli Pojazdow gdzie uzyskal pozytywna opinie dopuszczajaca do ruchu Tak wiec od dzisaij (a wlasciwie od poniedzialku jak odbiore sztywny DR) moge oficjalnie jezdzic samochodem po ulicach, łoić łosi i grac na nerwach kierowcom mocniejszych fur Bojcie sie i nie probujcie sie mierzyc wiec panowie i panie, bo baty beda i zdziwienie o co kaman A nerwy beda takie PS. To kiedy jakies spotkanie w Wawie? PPS. Pio84 moze opowiedziec pierwsze wrazenia z łojenia panow z Securitasu czy jakiegos innego badziewia, gdzie nie mogli zrozumiec malucha jadacego z predkoscia 170km/h PPPS: Oczywiscie wielkie podziekowania dla Pio za poswiecony czas i pomoc. Na stacji wszystko wygladalo jak zwykle - sprawdzenie papierow, opinii rzeczoznawcy, obejrzenie samochodu i wystawienie zaswiedczenia. Nikoniecznie w tej kolejnosci, ale poszlo. DZIEKI PIO!!! Browar masz jak sie nalezy! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arturo07 Posted May 9, 2009 Share Posted May 9, 2009 > PROSZE PANSTWA: > Otoz dzisiaj po roku od momentu rozpoczecia budowy, samochod trafil > na Okregowa Stacje Kontroli Pojazdow gdzie uzyskal pozytywna > opinie dopuszczajaca do ruchu > Tak wiec od dzisaij (a wlasciwie od poniedzialku jak odbiore sztywny > DR) moge oficjalnie jezdzic samochodem po ulicach, łoić łosi i > grac na nerwach kierowcom mocniejszych fur Bojcie sie i nie > probujcie sie mierzyc wiec panowie i panie, bo baty beda i > zdziwienie o co kaman A nerwy beda takie > PS. To kiedy jakies spotkanie w Wawie? > PPS. Pio84 moze opowiedziec pierwsze wrazenia z łojenia panow z > Securitasu czy jakiegos innego badziewia, gdzie nie mogli > zrozumiec malucha jadacego z predkoscia 170km/h > PPPS: Oczywiscie wielkie podziekowania dla Pio za poswiecony czas i > pomoc. Na stacji wszystko wygladalo jak zwykle - sprawdzenie > papierow, opinii rzeczoznawcy, obejrzenie samochodu i > wystawienie zaswiedczenia. Nikoniecznie w tej kolejnosci, ale > poszlo. DZIEKI PIO!!! Browar masz jak sie nalezy! to kiedy turbo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zuraw Posted May 9, 2009 Author Share Posted May 9, 2009 > to kiedy turbo? Turbo do 1.2 nie bedzie. W zime blacharka, na wiosne 1.4 T-Jet, ale jeszcze nie wiem ktowy - zobaczymy jak mnie skroja z kasy. > Gratki wielkie Czekamy na filmy z jazd i foty zdziwionych min innych kierowców > PS. Kiedy zaczynasz działać z przednimi poszerzeniami Chcialbym jak najszybciej, ale najpierw trzeba pousuwac neidociagniecia, poprawic to i owo, ale obowiazkowo przedzima musi byc juz zawias przedni zrobiony, zeby do blacharza jechal na gotowo. Co do filmow to nie wiem kiedy jakis zrobie, ale dzisiaj podczas pierwszych jazd probnych bardzo czesto inni robili zdjecia maluchowi > gratulacje samozaparcia > może jakies starcie z 1,2 16v Chetnie, chociaz Sz to troche daleko od Wawy... > Gratuluje cierplowości. Pochwal sie jakie to ma osiągi ? Na razie jeszcze nie depcze na maxa, bo geometria jest nieustawiona i troche go wozi. No i po dzisiejszym dniu zauwazylem, ze cos nei tak jest z przendim zawiasem - dziwnie sie zachowuje i puka. Musze zobaczyc o co chodzi i od razu lozysko w kole wymienic bo wlasnei sie rozpadlo > To napisz tak bardziej konrketnie co rozumiesz przez mocniejsze fury Te, ktore nie sa slabsze > Rzucam rękawice > BIS vs e 30 > Oki ?? No jak juz geometrie zrobie i przestanie mi go wozic na boki to czemu nie? > lol zuraw a ile ta twoja padaka teraz wazy?? ze zes taki kozak sie zrobil Waga wskazala 720kg ze skrzynka narzedzi, kompletem kluczy, zaba oraz banka 5-litrowa wody na pokladzie, wiec mysle ze okolo 705-710kg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.