Skocz do zawartości

Delmut

użytkownik
  • Liczba zawartości

    3 909
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

7 obserwujących

O Delmut

  • Urodziny 25.05.1983

Retained

  • debeściak

Profile Information

  • Lokalizacja
    Zabrze, Tychy
  • Zainteresowania
    polska motoryzacja z czasów PRL'u

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Delmut's Achievements

starszy kierowca

starszy kierowca (13/20)

12

Reputacja

  1. A może inny Maluch i inny plener??
  2. Piękna Maszyna i (zdecydowanie) Historia Motoryzacji :) Part 2 Fotki autorstwa @@asche
  3. W sumie tak właśnie miało być, ale wyjechałeś mi tutaj z opuszczeniem przez Boga i się oficjalnie zbiesiłem
  4. Misiu złoty, Ty mi tutaj złego PR'u nie rób!! PS. Z Lyndą już się dogadałem Biorę klapę, ale płacisz Ty
  5. Cech zewnętrznych pomiędzy 73, a 84 jest multum... Z tymi różnicami jest z województwami... Niby znasz wszystkie, ale zawsze o którymś zapomnisz Mało kto wie, że w roczniku 1984 na przednim błotniku pojawiła się łezka do odprowadzania wody spod uszczelki. Co ciekawe, w końcu roku 1984 wprowadzona "szerokie" przednie błotniki i z łezki zrezygnowano. Również w roku 1984 wprowadzono łezkę pod tylnym, bocznym oknem. Ta łezka została z Maluchem do końca produkcji
  6. Oczywiście, w większości masz rację, ale chodziło o nadwozie. Ja zrozumiałem to w ten sposób, że mówimy tylko w blachach nadwozia Maluch mocno ewoluował przez cały okres produkcji. Praktycznie co roku były mniejsze lub większe zmiany. Odpowiadając na Twoje pytania: - nowy rozstaw śrub w bębnach pojawił się 1977 i do roku 1982 był montowany wymiennie ze starym - emblematy i ich położenie zmieniały się na przestrzeni lat. W tej kwestii można byłoby napisać broszurkę - chromowany klamek klapy nie było fabrycznie. Pojawiały się wszelkiej maści nakładki i zamki akcesoryjne - białe kierunki występowały we włoskich (72/73/74) i w polskich (73/74) - chromowany klin był w przedniej i tylnej uszczelce. Do końca roku 76 występował we wszystkich 126 i 126p. Potem, w zależności od wersji. W 1978 zrezygnowano z niego całkowicie - chromowany korek był na wyposażeniu do 1974
  7. Mam aktualnie tyyyyle roboty, że nie wiem w co ręce wsadzić :/ Ale zapowiada się, że okolice końcówki marca i początku kwietnia troszkę mi się rozluźnią więc wtedy baaaardzo chętnie
  8. Tak, to @@asche cykał fotki Są boskie
  9. Na zdjęciach jest nadwozie przedliftowe. Gdyby szyby zakleić czarnymi foliami (żeby nie było widać wnętrza), zdjąć tylną klapę (ona faktycznie się zmieniła), to nadwozie jest praktycznie identyczne jak w roku 1973. Są trzy malutkie różnice zewnętrzne, które pozwolą odróżnić moje auto od rocznika 73
  10. Rocznik 84 Lusterko, to radziecka (lub rosyjska) podróbka włoskiego Vitaloni
  11. Możliwe, że to mój styl jazdy (dość agresywny) ma na to wpływ BTW. Co się zaś tyczy samego dwumasu, to ja osobiście nie słyszę, ani nie czuję, żeby się coś działo. Na przeglądzie zwróciłem uwagę, że auto wpada w wibracje (przyczyną były wyząbkowane opony), ale serwis "widzi" też dwumas i przeguby wewnętrzne. Konsultant, jak przekazywał mi info o usterce, nie wiedział, że jest gwarancja więc może przykozaczył...
  12. Jakieś auto w ofercie musi być najtańsze... Kiedy najtańsze było 911 (bo jedyne). Dla mnie to nie jest argument przeciw. 944 to fajne auto. Wszyscy fascynują się 911, a 944 jest "nielubiane" i moim zdaniem to jego ogromna zaleta
  13. 944 to VW Porsche?? 914, 924 tak... ale 944??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.