-
Liczba zawartości
2 619 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O arturo07
- Urodziny 21.05.1980
Retained
- cento-fanatyk
Profile Information
-
Zainteresowania
1/4 mili
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
arturo07's Achievements
starszy kierowca (13/20)
0
Reputacja
-
> Ciekaw jestem kto zapłaci 200 tyś za Golfa R.Lubie vw ale to troche przesada zapłacić tyle kasy za > golfa. > http://otomoto.pl/volkswagen-golf-r-2-0tsi-300km-dsg-4-motion-C32016051.html podstawa 150tysi znajda sie tacy co zapłaca
-
> Mam w aucie silnik z bezpośrednim wtryskiem paliwa, przejechane 165 tysięcy km i niczego takiego > nie stwierdzono. pomyliło mu sie z FSI
-
> lubie skode ale pitolisz .......... 200 KM na mokrej nawierzchni lub w okresie jesienno/zimowym > kiepsko startuje ... a co dopiero 300 KM > poza tym podsterownosc przy FWD jest do bani nikt nie pisał o mokrej nawierzchni wiadomo ze przewaga 4x4 jest mega na mokrym dlatego tez moje kolejne auto bedzie miało 4x4, chyba ze zdecyduje sie dolozyc naped do skody i wtedy pojade ze stage 4 na 440KM/530nm
-
> tak tak jest sens w kraju gdzie na kazdym dobrym kawalku drogi gdzie moznabyloby rowinac ten > potenjal stoi armia fotoradarow, bramowic zliczajacych srednia predkosc i "struzy prawa" w > nieoznakowanych radiowozach.... > sory ale zeby moc sie cieszyc w PL mocami powyzej 200KM niezbedny jest 4x4 bo przy oscie na tych > brudnych drogach zwyczajnie para idzie w gwizdek > i nie zamieszczaj mi filmikow z przejazdow na cwiartke z czasami 5.Xs/100km/h w wykonaiu osiek bo > to sie ma nijak to otaczajacej nas rzeczywistosci ja bym powiedział ze naped 4x4 dopiero powyzej 350km jest potzrebny oska 200km to sie jezdzi jak seryjnym autem 1.4 60km problemy w osce zaczynaja sie powyzej 300km ... no chyba ze jakis lekki wynalazek wazacy pnizej tony to co innego... nowa octa RS z DSG zchipowana na 300KM daje naprawde niezła frajde z jazdy i da sie tym jezdzic jak normalnym autem
-
bierz rsa , ostatnio shamowany zamiast 220 miał 245, po programie 300ps, a niebawem bedzie zestaw na 400ps
-
> Mam pytamnie dotyczace chiptuningu. > Jest sobie Audi A6 2.0 TFSI, moc seryjna 170KM, można ją podniesc w miarę spokojnie do nawet 250KM. > Przy założeniu, że sie to uda jak wzrośnie przyspieszenie 0-100km/h? > 2.0 TFSI 170KM ma katalogowo 8,5s do 100km/h i waży 1590kg > 3,2 FSI 255KM ma katalogowo 7,1s do 100km/h ale wazy 1700kg > jak wyliczyć jakie przyspieszenie w zchipowanym TFSI? 250-260km na lajcie jak masz k04 turbo , jak IHI to nawet 270-80km na lajcie ok 7s powinno byc chipuj i sie nic ni bój ja mam 370 na serii gratach i lata az miło
-
wczescniejszy wykup mozliwy po 24mcach w vw dojdzie 2% kary za wczesniejszy wykup odejda odsetki z pozostałych rat po splaceniu tego wszystkiego auto jest twoje i mozesz sprzedac
-
> Jak w temacie kącikowi bracia! > Jedziemy w temacie!!! > Ocena fachowym okiem mile widziana,nt. rozmowy wyższości TDI nad TFSI fachowcom dziękuję,był już > tutaj nie dawno taki wątek. nic nie widac na fotach ... bierz i rób zestaw jak u mnie
-
syncro ?
-
przyzwoita 1.8 tsi 4x4 zrobic na 340kucy i mozna sie bujac ale raczej wybiore golfa 7 RRRR ....
-
> Wiesz, generalnie to walnąłeś gafę pisząc, że Arturo uturbił silnik, który jest już uturbiony. Na > tym generalnie można by poprzestać dalszą rozmowę, bo sam nie wiesz o czym piszesz. > W mojej opinii, ta Skoda jest świetnym przykładem WYTRZYMAŁOŚCI silnika. Silnik dostaje o wiele > mocniej w dupsko niż jednostka na "mniej wydajnym" osprzęcie. +1 silnik nie rozbierany - zmienione jedynie T na wieksze k04 (seryjnie k03) - wydech - ic z s3 - strojenie mysle ze wszystkie inne elementy dostaja duzo mocniej po dupsku niz w serii 160 wiec mozna jedynie czekac/gdybac co kiedy siadzie pierwsze... z wypowiedzi CS własnie 1.8 i 2.0 na łancuchu maja wsadzone najmocniejsze seryjne elementy silnika wiec mam sie nie martwic... 320km to lajcik przeciez na tym T:)
-
> Jak zakułeś i uturbiłeś to co innego... nie pisz głupot silnik nigdy nie rozbierany
-
> Zdecydowanie Superb. 1.9 to ostatni porządny silnik, 105Kmdupy nie urywa, ale Rogalotti za 1200 > robi z niego 143KM i prawie 350Nm i daje radę wtedy świetnie, przy czym spalanie to dalej > okolice 6 w trasie przy żwawej jeździe. > 1.8 160KM-owszem osiągi będzie miał deko lepsze w stosunku do superba po chipie to jakieś > 1.5sek/100km ale....ten silnik to porażka jakaś, oleju nie trzeba zmieniać tyle go łyka między > wymianami że non stop jest świeży-i mówię tu o aucie nowym, nie o dojechanych trupach, mając > na myśli nowy 0km-dojechane do 20 tyś teraz. 1.8 tsi zalezy od egzemlarza moj oliwy nie złopie 1l/15kkm aa i mocy ma 2 x wiecej niz fabryka
-
1.vet 2.web 3.ham 4.alo 5.but 6.rai 7.mas 8.gro pp vet
-
> Z ciekawości po drodze do domu podjechałem do VW. Traf chciał, ze właśnie odebrali papiery od 7-ki > i jako pierwszy miałem okazję na mały test drive. Przebieg auta 15km... > Cóż. Nowy Golf po przyjrzeniu się bliżej jest faktycznie całkiem nowy, choć na dzień dobry > pomyliłem go ze stojąca obok 6-tką. > Z zewnątrz ma dynamiczniejszą linię, inne szyby, przetłoczenia, wlew paliwa faktycznie ciekawie się > otwiera. > Szok następuje po zajęciu miejsca za kierownicą. Jakość wykończenia i użytych materiałów to > przepaść w porównaniu do przedników. Spasowanie pierwsza klasa. Masa drobnych, subtelnych > detali, które cieszą oko a po wymacaniu nie tylko oko > Przełączniki, włączniki, pstryczki wszystko na swoim miejscu i co ciekawe jest tego bardzo mało, > wręcz ascetycznie. Funkcjonalność 100/100. Lakierowane elementy deski i panelu środkowego > bardzo eleganckie. Bardzo duży, dotykowy, wyświetlacz navi działa i wygląda rewelacyjnie. > Spłaszczona u dołu kierownica leży idealnie w rękach a pstryczki w kierownicy ułożone wzorcowo. > Sama jazda. 1,4TSI, koła 17'' i jest jak to w Golfie. Tak jak być powinno. > Byłem ciekaw co wymyśliło VW. Zgadzam się, że wnętrze na poziomie Audi A3 bądź lepiej. > Tak, to był, jest i będzie król segmentu, > Będzie to mój kolejny dupowóz i to niebawem. > A komu się nie podoba niech się nie podoba. Nie musi. > Wady? Kluczyk się inaczej otwiera, nie płasko a bokiem. a ja czekam na RRRRRRR