Paluch Napisano 3 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2007 Witam wszystkich Samurajów Kolega ma nastepujący problem ze swoim autem. Prawdopodobnie uwalona jest sonda lambda poniewaz auto nie przechodzi testow emisji(w Irlandii). Ponadto autko muli sie w zakresie obrotow ok. 2000-3000.Czy komputer w tym aucie ma pamiec bledow, jesli tak, to jak sie ja kasuje ewentualnie jak przebiega proces autoadaptacji? Wymienilismy lambde ale nie bylo poprawy a podejzewam ,ze auto pracowalo w trybie awaryjnym. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 4 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2007 Z tego co pamiętam to wystarczy zdjąć kleme na jakieś 1-2 godzin i to wystarczy. A jak dalej bedzie źle to podjedź i podłącz do kompa żeby zobaczyć czy nie ma błędów i ew. je wykasować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paluch Napisano 4 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca 2007 > Z tego co pamiętam to wystarczy zdjąć kleme na jakieś 1-2 godzin i to > wystarczy. > A jak dalej bedzie źle to podjedź i podłącz do kompa żeby zobaczyć > czy nie ma błędów i ew. je wykasować. Aha. No wlasnie chodzilo mi o skasowanie ewentualnych bledow za pomoca np. odpiecia klemy (tak bylo w GolfII) Spróbujemy odpiąc a jak nie pomoże to serwis. Dzieki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bs123 Napisano 5 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2007 > Witam wszystkich Samurajów > Kolega ma nastepujący problem ze swoim autem. Prawdopodobnie uwalona > jest sonda lambda poniewaz auto nie przechodzi testow emisji(w > Irlandii). Ponadto autko muli sie w zakresie obrotow ok. > 2000-3000.Czy komputer w tym aucie ma pamiec bledow, jesli tak, > to jak sie ja kasuje ewentualnie jak przebiega proces > autoadaptacji? Wymienilismy lambde ale nie bylo poprawy a > podejzewam ,ze auto pracowalo w trybie awaryjnym. > Pozdrawiam Rozumiem ze to silnik d15b2... Trzeba na okolo 30 sek wyjac bezpiecznik w komorze silnika ECU, potem go wlozyc, odpalic auto bez wlaczania dmuchawy,swiatel, radia itp i poczekac az sie wlacze wentylator przy chlodnicy.Powykonaniu tego blede zostana skasowane:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.