Skocz do zawartości

Czy to normalne że po wymianie klocków ...


kiler_gz

Rekomendowane odpowiedzi

Czy to normalne że po wymianie klocków (klocki TRW a tarcze stoczone):

- po przejechaniu 40 km z małymi prędkościami i przy delikatnym hamowaniu, tarcze gorące że można się oparzyć frown.gif

- samochód wyraźnie gorzej się zbiera czyli klocki muszą nieźle trzeć oslabiony.gif

- hamulce trochę słabe (były odpowietrzane),

- dodatkowo po wymianie amorów (stare były tragiczne) i zdjęciu piasty (wymiana łożyska) jakoś dziwnie się prowadzi, skacze na nierównościach i wygląda na to że nie ma zbieżności oslabiony.gif no ale jest też znacznie twardszy i może dlatego skacze na nierównościach (opony 165/55; 2,2atm)?

Czy to normalne i należy ustawić zbieżność a klocki zwyczajnie sie dotrą i nie ma o co sie martwić? Jutro mam trochę dłuższą trasę do przejechania i się właśnie zastanawiam czy dojadę zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy to normalne że po wymianie klocków (klocki TRW a tarcze

> stoczone):

> - po przejechaniu 40 km z małymi prędkościami i przy delikatnym

> hamowaniu, tarcze gorące że można się oparzyć

> - samochód wyraźnie gorzej się zbiera czyli klocki muszą nieźle trzeć

> - hamulce trochę słabe (były odpowietrzane),

> - dodatkowo po wymianie amorów (stare były tragiczne) i zdjęciu

> piasty (wymiana łożyska) jakoś dziwnie się prowadzi, skacze na

> nierównościach i wygląda na to że nie ma zbieżności

> Czy to normalne i należy ustawić zbieżność a klocki zwyczajnie sie

> dotrą i nie ma o co sie martwić? Jutro mam trochę dłuższą trasę

> do przejechania i się właśnie zastanawiam czy dojadę

...a wyczyściłeś dobrze zaciski ? Klocki jakiś czas się docierają, ale to dosłownie " chwilkę"... cool.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy to normalne że po wymianie klocków (klocki TRW a tarcze

> stoczone):

> - po przejechaniu 40 km z małymi prędkościami i przy delikatnym

> hamowaniu, tarcze gorące że można się oparzyć

> - samochód wyraźnie gorzej się zbiera czyli klocki muszą nieźle trzeć

> - hamulce trochę słabe (były odpowietrzane),

Sprawdzić czy prowadnice nie stoją oink.gif dęba

> - dodatkowo po wymianie amorów (stare były tragiczne) i zdjęciu

> piasty (wymiana łożyska) jakoś dziwnie się prowadzi, skacze na

> nierównościach i wygląda na to że nie ma zbieżności no ale

> jest też znacznie twardszy i może dlatego skacze na

> nierównościach (opony 165/55; 2,2atm)?

> Czy to normalne i należy ustawić zbieżność

Polecam sprawdzenie zbieżności - mógł się zmienić kąt pochylenia koła - sprawdź czy nie wycina Ci opony którejś...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy to normalne że po wymianie klocków (klocki TRW a tarcze

> stoczone):

> - po przejechaniu 40 km z małymi prędkościami i przy delikatnym

> hamowaniu, tarcze gorące że można się oparzyć

> - samochód wyraźnie gorzej się zbiera czyli klocki muszą nieźle trzeć

> - hamulce trochę słabe (były odpowietrzane),

tarcze po jeździe zawszę są gorące ponieważ klocki cały czas delikatnie o nie ocierają

dotknij felgi

jeżeli jest ciepła to wszystko w normie

jeżeli natomiast gorąca to znaczy , że cuś jest nie tak jak powinno

> - dodatkowo po wymianie amorów (stare były tragiczne) i zdjęciu

> piasty (wymiana łożyska) jakoś dziwnie się prowadzi, skacze na

> nierównościach i wygląda na to że nie ma zbieżności no ale

> jest też znacznie twardszy i może dlatego skacze na

> nierównościach (opony 165/55; 2,2atm)?

> Czy to normalne i należy ustawić zbieżność a klocki zwyczajnie sie

> dotrą i nie ma o co sie martwić? Jutro mam trochę dłuższą trasę

> do przejechania i się właśnie zastanawiam czy dojadę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sprawdzić czy prowadnice nie stoją dęba

Poproszę jaśniej smile.gif

> Polecam sprawdzenie zbieżności - mógł się zmienić kąt pochylenia koła

No właśnie sie wybieram, a jakie są mniej więcej koszty?

> - sprawdź czy nie wycina Ci opony którejś...

Ostatnio zdejmowałem pirelki p700 i są zdarte idealnie równo (symetrycznie), choć dziwne jest to, że oba brzegi sa łyse a na środku został bieżnik ze 3 mm, przy czym miały po około 2,5 atm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Poproszę jaśniej

> No właśnie sie wybieram, a jakie są mniej więcej koszty?

> Ostatnio zdejmowałem pirelki p700 i są zdarte idealnie równo

> (symetrycznie), choć dziwne jest to, że oba brzegi sa łyse a na

> środku został bieżnik ze 3 mm, przy czym miały po około 2,5 atm.

jak brzegi lyse a na srodku zostalo miesa to wg ksiazek za malo powietrza( jak za duzo to zdziera srodek a boki "zostaja")

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak brzegi lyse a na srodku zostalo miesa to wg ksiazek za malo

> powietrza( jak za duzo to zdziera srodek a boki "zostaja")

> pozdr

Ja to się nie znam, ale 2,5 atm to chyba nie jest mało smile.gif No ale to były używane opony, do tego nie mają dobrej opinii, toteż zmieniłem na goodyear smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a tłoczki ci się nie blokują? chodzą swobodnie?

Kurcze cieżko stwierdzić. Wciskając tłoczek był opór ale raczej spowodowany powolnym wydostawaniem sie płynu przez odkręcony odpowietrznik, sądzę że są ok. Chyba poczekam i powinny sie ułożyć. Felga jest tylko lekko ciepła, wręcz chłodna, no ale cos go jednak hamuje oslabiony.gif

W każdym razie dzięki wszystkim za odpowiedzi ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.