kiler_gz Napisano 5 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2007 Czy to normalne że po wymianie klocków (klocki TRW a tarcze stoczone): - po przejechaniu 40 km z małymi prędkościami i przy delikatnym hamowaniu, tarcze gorące że można się oparzyć - samochód wyraźnie gorzej się zbiera czyli klocki muszą nieźle trzeć - hamulce trochę słabe (były odpowietrzane), - dodatkowo po wymianie amorów (stare były tragiczne) i zdjęciu piasty (wymiana łożyska) jakoś dziwnie się prowadzi, skacze na nierównościach i wygląda na to że nie ma zbieżności no ale jest też znacznie twardszy i może dlatego skacze na nierównościach (opony 165/55; 2,2atm)? Czy to normalne i należy ustawić zbieżność a klocki zwyczajnie sie dotrą i nie ma o co sie martwić? Jutro mam trochę dłuższą trasę do przejechania i się właśnie zastanawiam czy dojadę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Suchy2604 Napisano 5 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2007 > Czy to normalne że po wymianie klocków (klocki TRW a tarcze > stoczone): > - po przejechaniu 40 km z małymi prędkościami i przy delikatnym > hamowaniu, tarcze gorące że można się oparzyć > - samochód wyraźnie gorzej się zbiera czyli klocki muszą nieźle trzeć > - hamulce trochę słabe (były odpowietrzane), > - dodatkowo po wymianie amorów (stare były tragiczne) i zdjęciu > piasty (wymiana łożyska) jakoś dziwnie się prowadzi, skacze na > nierównościach i wygląda na to że nie ma zbieżności > Czy to normalne i należy ustawić zbieżność a klocki zwyczajnie sie > dotrą i nie ma o co sie martwić? Jutro mam trochę dłuższą trasę > do przejechania i się właśnie zastanawiam czy dojadę ...a wyczyściłeś dobrze zaciski ? Klocki jakiś czas się docierają, ale to dosłownie " chwilkę"... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CARMAX Napisano 5 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2007 > Czy to normalne że po wymianie klocków (klocki TRW a tarcze > stoczone): > - po przejechaniu 40 km z małymi prędkościami i przy delikatnym > hamowaniu, tarcze gorące że można się oparzyć > - samochód wyraźnie gorzej się zbiera czyli klocki muszą nieźle trzeć > - hamulce trochę słabe (były odpowietrzane), Sprawdzić czy prowadnice nie stoją dęba > - dodatkowo po wymianie amorów (stare były tragiczne) i zdjęciu > piasty (wymiana łożyska) jakoś dziwnie się prowadzi, skacze na > nierównościach i wygląda na to że nie ma zbieżności no ale > jest też znacznie twardszy i może dlatego skacze na > nierównościach (opony 165/55; 2,2atm)? > Czy to normalne i należy ustawić zbieżność Polecam sprawdzenie zbieżności - mógł się zmienić kąt pochylenia koła - sprawdź czy nie wycina Ci opony którejś... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paczka Napisano 5 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2007 > Czy to normalne że po wymianie klocków (klocki TRW a tarcze > stoczone): > - po przejechaniu 40 km z małymi prędkościami i przy delikatnym > hamowaniu, tarcze gorące że można się oparzyć > - samochód wyraźnie gorzej się zbiera czyli klocki muszą nieźle trzeć > - hamulce trochę słabe (były odpowietrzane), tarcze po jeździe zawszę są gorące ponieważ klocki cały czas delikatnie o nie ocierają dotknij felgi jeżeli jest ciepła to wszystko w normie jeżeli natomiast gorąca to znaczy , że cuś jest nie tak jak powinno > - dodatkowo po wymianie amorów (stare były tragiczne) i zdjęciu > piasty (wymiana łożyska) jakoś dziwnie się prowadzi, skacze na > nierównościach i wygląda na to że nie ma zbieżności no ale > jest też znacznie twardszy i może dlatego skacze na > nierównościach (opony 165/55; 2,2atm)? > Czy to normalne i należy ustawić zbieżność a klocki zwyczajnie sie > dotrą i nie ma o co sie martwić? Jutro mam trochę dłuższą trasę > do przejechania i się właśnie zastanawiam czy dojadę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kiler_gz Napisano 5 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 5 Lipca 2007 > Sprawdzić czy prowadnice nie stoją dęba Poproszę jaśniej > Polecam sprawdzenie zbieżności - mógł się zmienić kąt pochylenia koła No właśnie sie wybieram, a jakie są mniej więcej koszty? > - sprawdź czy nie wycina Ci opony którejś... Ostatnio zdejmowałem pirelki p700 i są zdarte idealnie równo (symetrycznie), choć dziwne jest to, że oba brzegi sa łyse a na środku został bieżnik ze 3 mm, przy czym miały po około 2,5 atm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Guzon Napisano 5 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2007 jak raz czytałem manuala o wymianie amorów, to było dopisane: "po skończonej robocie od razu wal na ustawienie zbieżności" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 5 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2007 > Poproszę jaśniej > No właśnie sie wybieram, a jakie są mniej więcej koszty? > Ostatnio zdejmowałem pirelki p700 i są zdarte idealnie równo > (symetrycznie), choć dziwne jest to, że oba brzegi sa łyse a na > środku został bieżnik ze 3 mm, przy czym miały po około 2,5 atm. jak brzegi lyse a na srodku zostalo miesa to wg ksiazek za malo powietrza( jak za duzo to zdziera srodek a boki "zostaja") pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kiler_gz Napisano 5 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 5 Lipca 2007 > jak brzegi lyse a na srodku zostalo miesa to wg ksiazek za malo > powietrza( jak za duzo to zdziera srodek a boki "zostaja") > pozdr Ja to się nie znam, ale 2,5 atm to chyba nie jest mało No ale to były używane opony, do tego nie mają dobrej opinii, toteż zmieniłem na goodyear Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KRON Napisano 5 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2007 a tłoczki ci się nie blokują? chodzą swobodnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kiler_gz Napisano 5 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 5 Lipca 2007 > a tłoczki ci się nie blokują? chodzą swobodnie? Kurcze cieżko stwierdzić. Wciskając tłoczek był opór ale raczej spowodowany powolnym wydostawaniem sie płynu przez odkręcony odpowietrznik, sądzę że są ok. Chyba poczekam i powinny sie ułożyć. Felga jest tylko lekko ciepła, wręcz chłodna, no ale cos go jednak hamuje W każdym razie dzięki wszystkim za odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.