Skocz do zawartości

I tylna wycieraczka powiedziła papa


supiotr

Rekomendowane odpowiedzi

Trochę się zdziwiłem dzis rano, bo działała normalnie i po chwili przestała reagować na włącznik. Jej praca (szybkość) raczej nie wskazywała na zdechnięcie.

Jakies typy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Trochę się zdziwiłem dzis rano, bo działała normalnie i po chwili

> przestała reagować na włącznik. Jej praca (szybkość) raczej nie

> wskazywała na zdechnięcie.

> Jakies typy?

tu nie ma co typować, tylko rozpocząć zabawę najpierw ze sprawdzeniem czy jakikolwiek prund/kontakt etc dochodzi a potem ewentualnie z rozbieraniem zgodnie z tym co na śmieciach leży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Trochę się zdziwiłem dzis rano, bo działała normalnie i po chwili

> przestała reagować na włącznik. Jej praca (szybkość) raczej nie

> wskazywała na zdechnięcie.

> Jakies typy?

jakieś 2-3 tygodnie temu opisywałem niemal identycnzy problem u mnie...

też sobie chodziła i ... dupa. tak ni zgruch ni z pietruchy - jak u ciebie

na 99% problemem jest cholerny trzpień na którym wisi ramie wycieraczi. Nie ma rady - trzeba zdjąć ramięwycieraczki (uważaj - coby nie połamać - jak mnie się udało) rozebrać klapę od środka, wykręcić i wyciągnąć silnik, rozebrać, wymontować mechanizm napędzający trzpień i sprawdzic czy silnik chodzi. Jeśli zbyt długo nie próbowałeś teraz jej zmusić do pracy, to nie powinien się silnik spalić...

jeśli silnik OK, trza:

1) odblokować trzpień (jest taka blaszka na zewnątrz przy obudowie) i wybić go - wchodzi "do środka" (czyl itrzeba walić od strony wycieraczki). Sprawa nie jest łatwa, bo zazwyczaj on jest tam porządnie zatarty, ale do zrobienia

2) po wybiciu - odczyścić z syfu i porządnie nasmarować

3) poskładać wszystko do kupy

4) podpiąć pod kable w aucie i sprawdzić zachowanie wycieraczki - sposób pracy (ciągła, przerywana) jest wymuszany ustawieniem takich blaszek - jak sięźle poskłada, może się zdażyc że wycieraczka wyczynia dziwne ruchy - trzeba te blaszki dopasować

5) zamontować i cieszyc siebezkosztową naprawa

w ASO to dziadostwo kosztuje 400zł

ja czynności 1, 4 5 zrobiłem sam, 2,3 - u elektromechanika. Koszt był niewielki (w granicach flaszki gorzały)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jakieś 2-3 tygodnie temu opisywałem niemal identycnzy problem u

po takiej operacji mi juz działa OK z 4ry lata(a zatarła sie w półtorarocznym aucie ale mogła być mało uzywanan - poprzedni własciciel). Oczywiście dobrze nasmarowałem i używam wycieraczki żeby nie rdzewiała smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.