Skocz do zawartości

Alternator zrobiony a ladowanie 13,9V


Robercik_19

Rekomendowane odpowiedzi

> Co jest przyczyna ze nie ma ladowania takiego jak byc powinna czyli

> 14,7V ?????

co to znaczy zrobiony? jaki zakres roboty?

a regulator napięcia był sprawdzany elektrycznie czy wzrokowo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> co to znaczy zrobiony? jaki zakres roboty?

> a regulator napięcia był sprawdzany elektrycznie czy wzrokowo?

Zrobiony tzn : wymienione szczotki , komutator , stojam , uzwojenie , A regulator bym sprawdzany Aha dzis bylem u nich i powiedzieli ze takie ladowanie jakie jest to jest dobre i tak powinno byc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a czemu nie zamieniles na regenerowany ?

> 1 atmosfera powietrza w kolach tez moze byc i da sie jezdzic!

> co do ladowania alternatora to prad ma miec okolo 14,4.

> http://www.corrado.com1.pl/warsztat/alternator.htm

Nie wim czemu nie mieli chyba nawet ciezko znalesc czesci do Tipo a szczegolnie regenerowany alternator

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wim czemu nie mieli chyba nawet ciezko znalesc czesci do Tipo a

> szczegolnie regenerowany alternator

jezeli pada ci alternator albo rozrusznik to jedz do firmy regenerujace alternatory i rozruszniki - a nie do warsztatów naprawiajacych fiaty!!!

Dla regenerujacych nie ma znaczenia model samochodu a typ alternatora! ja mialem tak z vectra - gdzie w warsztatach rozkladali rece ze stary typ alternatora, ze lozysko tylko z obudową (120 ZŁ !!!)- a u regeneratorow (he he) lozysko 15 zł i bez problemu wymiana i naprawa altyernatora!!1

ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja mam po regeneracji i też 13.8 V.

Ja też chciałem zajrzeć do alternatora. Przyczyna to mruganie świateł tak jakby nie było dobrego kontaktu elktrycznego. Wczesniej sparwdziłem napiecie ładowania na akumulatorze i wynosiło od 14.5 do 14.9 V (było niestebilne i ciagle się zmieniało) ale tylko na wolnych obrotach po lekkim przygazowaniu napięcie stabilizowało się na 14.4 V niestety nie sprawdziłem spadku napęcia przy włączonych światłach frown.gif Po rozebraniu alternatora przeczyściłem styki i co się okazało teraz już nie mrugają światła ale za to napięcie na wolnych obrotach wynosi ok. 14.1 V przy włączonych swiatłach spada do 13.8 V a jak się włączy jeszcze wentylator chłodnicy to nawet 13.6 V

Próbowałem zgłębić temat i wersje sa różne generalnie przyjmuje sie, że regulator powinien dawać napięcie ładowania (w zależności od obciążenia) w granicach 14.4 do 13.8 V W każdym razie samo napięcie niewiele jeszcze mówi gdyż istotnym jest wydajność prądowa całego układu czyli wytwarzany amperaż.

Gdzieś w sieci jest wątek o alternatorach w skodach i tam fabrycznie przyjmuje się napięcie na poziomie 13.8 V

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.