Robercik_19 Napisano 24 Listopada 2004 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2004 Co jest przyczyna ze nie ma ladowania takiego jak byc powinna czyli 14,7V ????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lincoln_ Napisano 24 Listopada 2004 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2004 Najlepiej daj sobie spokoj. Ten typ po prostu tak ma;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cars Napisano 25 Listopada 2004 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2004 > Co jest przyczyna ze nie ma ladowania takiego jak byc powinna czyli > 14,7V ????? co to znaczy zrobiony? jaki zakres roboty? a regulator napięcia był sprawdzany elektrycznie czy wzrokowo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robercik_19 Napisano 25 Listopada 2004 Autor Udostępnij Napisano 25 Listopada 2004 > co to znaczy zrobiony? jaki zakres roboty? > a regulator napięcia był sprawdzany elektrycznie czy wzrokowo? Zrobiony tzn : wymienione szczotki , komutator , stojam , uzwojenie , A regulator bym sprawdzany Aha dzis bylem u nich i powiedzieli ze takie ladowanie jakie jest to jest dobre i tak powinno byc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cars Napisano 26 Listopada 2004 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2004 a czemu nie zamieniles na regenerowany ? 1 atmosfera powietrza w kolach tez moze byc i da sie jezdzic! co do ladowania alternatora to prad ma miec okolo 14,4. http://www.corrado.com1.pl/warsztat/alternator.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robercik_19 Napisano 26 Listopada 2004 Autor Udostępnij Napisano 26 Listopada 2004 > a czemu nie zamieniles na regenerowany ? > 1 atmosfera powietrza w kolach tez moze byc i da sie jezdzic! > co do ladowania alternatora to prad ma miec okolo 14,4. > http://www.corrado.com1.pl/warsztat/alternator.htm Nie wim czemu nie mieli chyba nawet ciezko znalesc czesci do Tipo a szczegolnie regenerowany alternator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cars Napisano 28 Listopada 2004 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2004 > Nie wim czemu nie mieli chyba nawet ciezko znalesc czesci do Tipo a > szczegolnie regenerowany alternator jezeli pada ci alternator albo rozrusznik to jedz do firmy regenerujace alternatory i rozruszniki - a nie do warsztatów naprawiajacych fiaty!!! Dla regenerujacych nie ma znaczenia model samochodu a typ alternatora! ja mialem tak z vectra - gdzie w warsztatach rozkladali rece ze stary typ alternatora, ze lozysko tylko z obudową (120 ZŁ !!!)- a u regeneratorow (he he) lozysko 15 zł i bez problemu wymiana i naprawa altyernatora!!1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spiller1 Napisano 4 Grudnia 2004 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2004 Ja mam po regeneracji i też 13.8 V. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
memo1 Napisano 4 Grudnia 2004 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2004 > Ja mam po regeneracji i też 13.8 V. Ja też chciałem zajrzeć do alternatora. Przyczyna to mruganie świateł tak jakby nie było dobrego kontaktu elktrycznego. Wczesniej sparwdziłem napiecie ładowania na akumulatorze i wynosiło od 14.5 do 14.9 V (było niestebilne i ciagle się zmieniało) ale tylko na wolnych obrotach po lekkim przygazowaniu napięcie stabilizowało się na 14.4 V niestety nie sprawdziłem spadku napęcia przy włączonych światłach Po rozebraniu alternatora przeczyściłem styki i co się okazało teraz już nie mrugają światła ale za to napięcie na wolnych obrotach wynosi ok. 14.1 V przy włączonych swiatłach spada do 13.8 V a jak się włączy jeszcze wentylator chłodnicy to nawet 13.6 V Próbowałem zgłębić temat i wersje sa różne generalnie przyjmuje sie, że regulator powinien dawać napięcie ładowania (w zależności od obciążenia) w granicach 14.4 do 13.8 V W każdym razie samo napięcie niewiele jeszcze mówi gdyż istotnym jest wydajność prądowa całego układu czyli wytwarzany amperaż. Gdzieś w sieci jest wątek o alternatorach w skodach i tam fabrycznie przyjmuje się napięcie na poziomie 13.8 V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.