Skocz do zawartości

problem z glowica


badzio

Rekomendowane odpowiedzi

witam.

wlasnie zaczolem remont mojego uniaczka i juz na poczatku pojawil sie problem. a mianowicie kupilem glowice i okazalo sie przy robocie ze moja stara glowica ma pompke paliwa mechaniczna a w tej nowej byla elektryczna. uchwyt do pompy jest ale nie ma jak poprpwadzic wodzika bo brakuje troche materialu i by chodzil na sucho.

czy istnieje jakies sensowne rozwiazanie tego problemu czy poostaje tylko zmiana zaworow i walka w starej glowicy (w starej walek jest wytarty)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam.

> wlasnie zaczolem remont mojego uniaczka i juz na poczatku pojawil sie

> problem. a mianowicie kupilem glowice i okazalo sie przy robocie

> ze moja stara glowica ma pompke paliwa mechaniczna a w tej nowej

> byla elektryczna. uchwyt do pompy jest ale nie ma jak

> poprpwadzic wodzika bo brakuje troche materialu i by chodzil na

> sucho.

> czy istnieje jakies sensowne rozwiazanie tego problemu czy poostaje

> tylko zmiana zaworow i walka w starej glowicy (w starej walek

> jest wytarty)

no tak ale do elektrycznej potrzebuje komputer, musze wyzucic gaznik bo to stara fajerka jeszcze jakos podobno wtrysk jdnopunktowy za gaznikiem czy przed do konca nie rozumiem, no i koszta nowej pompki to zmiana na elektryczna by wyniosla conajmiej 600 zl a to jest troche przesada smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no tak ale do elektrycznej potrzebuje komputer, musze wyzucic gaznik

> bo to stara fajerka jeszcze jakos podobno wtrysk jdnopunktowy za

> gaznikiem czy przed do konca nie rozumiem, no i koszta nowej

> pompki to zmiana na elektryczna by wyniosla conajmiej 600 zl a

> to jest troche przesada

samą pompkę zapodaj, taką zewnętrzną

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam.

> wlasnie zaczolem remont mojego uniaczka i juz na poczatku pojawil sie

> problem. a mianowicie kupilem glowice i okazalo sie przy robocie

> ze moja stara glowica ma pompke paliwa mechaniczna a w tej nowej

> byla elektryczna. uchwyt do pompy jest ale nie ma jak

> poprpwadzic wodzika bo brakuje troche materialu i by chodzil na

> sucho.

> czy istnieje jakies sensowne rozwiazanie tego problemu czy poostaje

> tylko zmiana zaworow i walka w starej glowicy (w starej walek

> jest wytarty)

ale bedzie pasowalo. zadnego sterowania nie potrzebuje?? poprostu zamiast mechanicznej dac elektryczna podpiac do zasilania i bedzie gralo??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale bedzie pasowalo. zadnego sterowania nie potrzebuje?? poprostu

> zamiast mechanicznej dac elektryczna podpiac do zasilania i

> bedzie gralo??

przekręcasz kluczyk i napięcie zasila pompkę

oczywiście najlepiej przez przekaźnik i bezpiecznik 10A

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam.

> wlasnie zaczolem remont mojego uniaczka i juz na poczatku pojawil sie

> problem. a mianowicie kupilem glowice i okazalo sie przy robocie

> ze moja stara glowica ma pompke paliwa mechaniczna a w tej nowej

> byla elektryczna. uchwyt do pompy jest ale nie ma jak

> poprpwadzic wodzika bo brakuje troche materialu i by chodzil na

> sucho.

> czy istnieje jakies sensowne rozwiazanie tego problemu czy poostaje

> tylko zmiana zaworow i walka w starej glowicy (w starej walek

> jest wytarty)

to czyli "mala" zabawa z elektryka. nie taniej bedzie zawiesc do szpeca 2 glowic i zrobic z nich jedna dobra?? glownie stara chcialem wywalic bo krzywki juz byly wybabane. w starej zawory sa jeszcze niczego sobie no i nie jest popekana. zawory by przelozyl i walek z nowej do starej wymiana gumek. nie bedzie to lepszym rozwiazaniem???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to czyli "mala" zabawa z elektryka. nie taniej bedzie zawiesc do

> szpeca 2 glowic i zrobic z nich jedna dobra?? glownie stara

> chcialem wywalic bo krzywki juz byly wybabane. w starej zawory

> sa jeszcze niczego sobie no i nie jest popekana. zawory by

> przelozyl i walek z nowej do starej wymiana gumek. nie bedzie to

> lepszym rozwiazaniem???

może być, a ile kosztować będzie "szpec"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam.

> wlasnie zaczolem remont mojego uniaczka i juz na poczatku pojawil sie

> problem. a mianowicie kupilem glowice i okazalo sie przy robocie

> ze moja stara glowica ma pompke paliwa mechaniczna a w tej nowej

> byla elektryczna. uchwyt do pompy jest ale nie ma jak

> poprpwadzic wodzika bo brakuje troche materialu i by chodzil na

> sucho.

> czy istnieje jakies sensowne rozwiazanie tego problemu czy poostaje

> tylko zmiana zaworow i walka w starej glowicy (w starej walek

> jest wytarty)

"szpec" podobno zamknie sie w 100 jesli bedzie zmienial prowadnice, dotarcie w cenie i regulacja zaworow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> "szpec" podobno zamknie sie w 100 jesli bedzie zmienial prowadnice,

> dotarcie w cenie i regulacja zaworow

po pierwsze to dla porządku odpowiadaj na post który czytasz a nie na swój waytogo.gif

po drugie to na pewno "szpec" wyniesie taniej palacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.