EGON-TKL Napisano 10 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2005 Dzis wziołem sie za wymiane rozrządu sasiadowi i napodkałem się na defekt mianowicie wszytko pięknie było ,ale gdy zobaczyłem ze śruba na kole pasowym wału korbowego ma rozmiar 38 to padłem i niestety musiałem zostawić uniaka na noc w garażu jutro jade poszukiwac nasadki 38 ,fotki oczywiście robie i będzie manual Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asia 7 Napisano 10 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2005 > Dzis wziołem sie za wymiane rozrządu sasiadowi i napodkałem się na > defekt mianowicie wszytko pięknie było ,ale gdy zobaczyłem ze > śruba na kole pasowym wału korbowego ma rozmiar 38 to padłem i > niestety musiałem zostawić uniaka na noc w garażu jutro jade > poszukiwac nasadki 38 ,fotki oczywiście robie i będzie manual Ale 38 to chyba we wszystkich UNO jest a przynajmniej w 1,4 1,3T a wiec i 1,4T no i tego typu podomnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EGON-TKL Napisano 10 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2005 sorki ale w 1.4 jest 34 jak dobrze pamiętam i z wiekszym si enei spotkałem w osobowym a tu w 1.0 38 dali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zibi122 Napisano 11 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2005 > sorki ale w 1.4 jest 34 jak dobrze pamiętam i z wiekszym si enei > spotkałem w osobowym a tu w 1.0 38 dali No to jesteś w błędzie bo ja miałęm 1,4 i na 100% nie jest to 34 bo takowy klucz posiadam. Zresztą u Ettore też dokręcaliśmy francuzem bo nie było klucza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EGON-TKL Napisano 11 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2005 w 1.4 jest 36 dziś sprawdzałem ,a w clipie 38 w 1.0 to przegięcie ale kupiłem klucz i odkręciłem trocher sie namordowałem ale paseczek juz założony i śmiga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EGON-TKL Napisano 11 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2005 napisałem kolejy artykuł na temat wymiany paska rozrządu nr 231 tylko zapomniałęm co trzeba zrobić by był na stronie bo narazie tylko ja go widze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.