Skocz do zawartości

Bagaznik dachowy


notebuk1

Rekomendowane odpowiedzi

Kupilem sobie bagaznik dachowy FAPA. W zwiazku z tym ze chce sobie go zalozy by moc wozic rower chcialbym zapytac o sposob montazu. Lapy chodzace w te lekkie przetloczenia w dachu nie sprawiaja wrazenia solidnego zwiazania z nadwoziem.Czy cos podkladacie pod te lapy dla ochrony lakieru czy lepiej nic nie dawac?

Boje sie takze zbyt mocno to sciagnac aby nie poglebic tych przetloczen w dachu,chyba ze moja obawy sa bezpodstawne. Prosze o opinie. Auto jest 5dzwiowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam doświadczenia z montażem bagażnika , ale moje Uno było osiodłane czymś takim i teraz ma porysowany dach w miejscach przylegania bagażnika oraz w tych zagłębieniach .

Radzę zabezpieczyć .

Waldek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To i ja się dołącze do pytania. Czy warto zabezpieczyć przed uszkodzeniem lakieru te mocowania i jeśli tak to jak to zrobić?.

Dziś właśnie założyłem bagażnik i zapodałem rowerek dla testu. Wszystko trzyma sie solidnie tylko w czasie jazdy gwizd niemiłosierny.

Mówię dla testu bo musiałem go troche przerobić. Kupiłem używke bagażnik i okazało się że obydwie poprzeczki są przednie (szerszy rozstaw pomiędzy uchwytami). Musiałem odkręcić pręt rozpierający i nawiercić w nim nowe otwory. Teraz jest gicior ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy cos podkladacie pod te lapy dla ochrony lakieru czy lepiej nic nie dawac?

> Boje sie takze zbyt mocno to sciagnac aby nie poglebic tych

> przetloczen w dachu

Posiadam podobne urządzonko i co jakiś czas używam... Jeśli o podkładkach, to początkowo podkładałem takie plastikowe listki, ale z czasem dałem sobie na luz, ponieważ i tak coś się jakoś zarysowało. No, ale rysy powstały w zagłębieniach i przy zamknietych drzwiach nic nie widać.