Skocz do zawartości

Cieknie z baku...


czesiek_

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, dziś schyliłem się pod auto i zauwarzyłem ze kapie mi z baku.... da się to czymś przynajmniej na chwile zabezpieczyc przed wymianą na nowy?? Ew. może regeneracja albo jakas naprawa samemu w domu po kosztach??

Proszę o szybką odpowiedź!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam, dziś schyliłem się pod auto i zauwarzyłem ze kapie mi z

> baku.... da się to czymś przynajmniej na chwile zabezpieczyc

> przed wymianą na nowy?? Ew. może regeneracja albo jakas naprawa

> samemu w domu po kosztach??

> Proszę o szybką odpowiedź!

ja robiłem swój 2 razy i nic nie pomogło. Straciłem mnóstwo czasu. polecam kupno nowego, mniej roboty i nerwów że znowu cieknie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam, dziś schyliłem się pod auto i zauwarzyłem ze kapie mi z

> baku.... da się to czymś przynajmniej na chwile zabezpieczyc

> przed wymianą na nowy?? Ew. może regeneracja albo jakas naprawa

> samemu w domu po kosztach??

> Proszę o szybką odpowiedź!

Lepiej nowy bo to szkoda roboty. ok.gif

Zakleisz ale to na jakiś czas, ale są do tego odpowiednie środki.

A pozatym temat nie raz wałkowany .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No własnie nie moge znaleźć informacji.. potrzebuje teraz go czymś

> zakleić póki nie kupie nowego. Czym to zrobic??

polecam kit motoryzacyjny, nie pamiętam dokładnie nazwy ale jakoś majestic 2 czy jakoś tak. kit jest 2 składnikowy i nie reaguje z benzyną smile.gif (przynajmniej tak napisali na opakowaniu) powiem Ci że trzyma się bardzo dobrze a koszt nie wielki -jakieś 8-9zł(w castoramie kupiony)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz znajomego na koplani to zakręć do niego i poproś o "takie coś co kotwy kleicie, taka kiełbasa dwu-składnikowa" (kolor zółty i zielony z jego przewagą i mieszasz jak normalny szpachlex konsystencji poxyliny, ciut bardziej ziarnista ale głowica w maluchu się trzyma yikes.giffaint.gif

bedzie spot to się pochwale... palacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi tez cieknie. z tym ze jak sie nachyliłem i spojrzałem to..... od góry smile.gif jak zaleje połowe to juz mi sie potrafi lekko przelewac. znajomy mowił ze to normalne ale prosiłbym o jakie wasze wskazówki i rady. jak zagladałem tam pod siedzeniem na bak to znowu nie był tak mokry chociaz cholera wie, moze i lekko ciekło. dzis zabiore sie za uszczelke pod tym górnym otworem w baku... cfaniaczek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bak blaszany w uno to częsta historia - przedmiot wstydu projektanta. Pod dnem jest zgrzewana ramka "usztywniająca" i wokół niej, na zgrzewach punktowych zaczyna się korozja, a po paru latach dziury. Dobrym wyjsciem jest naprawa przez klejenie (są spece, którzy wspawuja łate z blachy).

W tym celu:

- gdy będzie niewiele paliwa, wymontuj bak, zlej paliwo i osusz bak. reszta robót na zdemontowanym baku, z zachowanie największej ostrożności, aby nic nie zaiskrzyło i by nie spowodować wybuchu śladowych nawet oparów benzyny w baniaku (np. przy szorowaniu szczotka drucianą).

- zalecam zerwanie nieszczęsnej ramki od dołu zgrzanej punktowo w kilku miejscach na obwodzie,

- miejsce pergoracji oraz duzy płat dna rzedu 250 x 350 mm oczyścić i dobrze odtłuścić, następnie nałożyć na miejsa perforacji kit epoksydowy dosyć plastyczny, wcisnać w otworki, a następnie troche wygładzić powierzchnię ,

- na to dać łatę z płótna szklanego nasączonej zywicą epoksydową - 1-2 warstwy wielkości (200x200mm),

- na wierzch po stwardnieniu epoksydu nałozyć mate szklaną i nasączyć żywicą poliestrową (1-2 warstwy.

U mine tak lata juz ponad 3 lata.

Robiłem to bez wyjmowania zbiornika, w kanale, po spuszczeniu resztek kiry przez otworki (specjalnie powiekszone) i długim osuszeniu baku przez otwarcie i podparcie zaworu wewnątrz wlewu paliwa; ale jest to niewygodne, bo prace robisz w pozycji sufitowej.

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie wiem,nie spotkalem sie z takim problemem,ale jeśli cieknie

> zbiornik to raczej nie ma różnicy czy z dołu czy z góry.

no jest róznica czy masz zardzewiały bak i spiernicza dołem czy moze nieszczelnego "smoka" i uszczelke i przelea się górą. no nic dzis sie biore za to . byc moze jutro bede juz smigał bez strat paliwa i jego zapachu w uniaku hehe.gif>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.