Fatal Napisano 18 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2007 Witam Was Dzisiaj tankując do pełna jednym słowem umarłem , zapaliła mi się rezerwa i jadę w poniedziałek na wakacje i sobie myśle no to zatankuje do pełna i do karnistra żeby o paliwo się nie martwić więc tankuje , zatankowałem dokładnie 38 litrów + to co miałem w rezerwie około 5 litrów i umarłem patrze wyciek jak cholera , patrze , a tu wyciek paliwa z węża zaraz co jest od wlewu paliwa ( chodzi mi o ten który znajduje sie nad kołem ) . I teraz mam pytanie do was jak tankowałem wycieku nie zauważyłem i nie wiem czy przelałem i dlatego się lało czy mam wąż dziurawy proszę Was o radę , acha skleiłem to taśmą bo sam nie wiem , proszę was o radę co i jak i czy że skleiłem to dobrze zrobiłem ? dzięki i pozdrawiam Fatal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart30 Napisano 18 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2007 Typowa usterka - wąż nie jest niczym osłonięty i piasek z wodą działają destrukcyjnie. Pytanie, czym zakleiłeś - większość klejów traci swe właściwości pod wpływem benzyny. Wniosek jest jeden - dokładnie obejrzeć, gdzie jest wyciek i dopiero zacząć kombinować, co ztym fantem zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 18 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2007 > Typowa usterka - wąż nie jest niczym osłonięty i piasek z wodą > działają destrukcyjnie. > Pytanie, czym zakleiłeś - większość klejów traci swe właściwości pod > wpływem benzyny. Wniosek jest jeden - dokładnie obejrzeć, gdzie > jest wyciek i dopiero zacząć kombinować, co ztym fantem zrobić. kleiłem taśmą tą mocną szarą nie wiem jak ona się nazywa , ale kupiłem ją na szybko bo tylko to mi do głowy wskoczyło pisało temperatura od -35 do + 95 i właśnie zastanawiałem się czy to rozwiąże problem bo nie wiem jakie ta taśma ma własciwości na benzynę , czyli mówisz że wąż powiedział , a może ktoś z was ma jakiś sposób na naprawę takiej usterki czy trzeba kupić nowy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
motyl Napisano 18 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2007 > Witam Was Dzisiaj tankując do pełna jednym słowem umarłem , zapalmi się rezerwa i jadę w poniedziałek na wakacje i sobie myśle no to zatankuje do pełna i do karnistra żeby o paliwo się nie martwić więc tankuje , zatankowałem dokładnie 38 litrów + to co miałem w rezerwie około 5 litrów i umarłem patrze wyciek jak cholera , patrze , a tu wyciek paliwa z węża zaraz co jest od wlewu paliwa ( chodzi mi o ten który znajduje sie nad kołem ) . I teraz mam pytanie do was jak tankowałem wycieku nie zauważyłem i nie wiem czy przelałem i dlatego się lało czy mam wąż dziurawy proszę Was o radę , acha skleiłem to taśmą bo sam nie wiem , proszę was o radę co i jak i czy że skleiłem to dobrze zrobiłem ? dzięki i pozdrawiam Fatal o tu prosze wystarczyło poszukać a było tego tyyyyyyyyyyyyyyyyyyyle razy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart30 Napisano 18 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2007 > kleiłem taśmą tą mocną szarą nie wiem jak ona się nazywa , ale > kupiłem ją na szybko bo tylko to mi do głowy wskoczyło pisało > temperatura od -35 do + 95 i właśnie zastanawiałem się czy to > rozwiąże problem bo nie wiem jakie ta taśma ma własciwości na > benzynę , czyli mówisz że wąż powiedział , a może ktoś z was > ma jakiś sposób na naprawę takiej usterki czy trzeba kupić nowy > ? Nowy to cię zabije finansowo Poszukaj na szrotach, bo raczej wszyscy to wymieniali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 18 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2007 > o tu prosze wystarczyło poszukać a było tego tyyyyyyyyyyyyyyyyyyyle > razy oki dzięki wielkie już wszystko wiem , a co do wymiany takiej rury i kupna to ile kosztuje taka rura i czy łatwa jest wymiana ok cenę już wiem na aledrogo 180 zł więc będę naprawiał tylko już po urlopie bo jadę i nie mam zamiaru teraz robić , mam nadzieję że tak może być na razie , może macie jakieś fotki tej obudowy bo będę ją robił i chciałem luknąć jak to sobie zrobić , więc uszczelnie węża i na pewno pójdzie obudowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
korpik Napisano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2007 Napiszę jak ja zrobiłem, a nie wymieniałem węża, wyszło nawet taniej i solidniej: - zaklej wąż klejem silikonowym w sztyfcie na ciepło (takie pistolety klejowe) koszt ok. 6PLN / lub wymień wąż koszt. ok. 250 PLN.... I zrób to PRZED urlopem na miłość boską, bo staniesz w polu w czasie jazdy w deszczy, jak Ci koło napcha jeszcze więcej wody do zbiornika przez tą dziurę. Ja miałem szczęście w nieszczęściu - stanąłem obok bloku teściów. - owiń to miejsce jakąś solidną taśmą izolacyjną koszt ? (i owiń jeszcze jakimś drutem miedzienym, żeby się ładnie ta taśma wpasowała w rowki węża) - zamontuj nadkole osłaniając w ten sposób wąż (KONIECZNIE! zwłaszcza jeśli ma to być na dłużej), koszt około 20-30 PLN - wyciągnij pompę paliwa i wyczyść jej sitko (na bank jest uwalone błotem), koszt -> nawąchasz się benzyny - wlej do zbiornika pół butelki STP Formuła do benzyny (czerwona), lub STP Formuła do wtryskiwaczy (czarna), zwiąże Ci to wodę, którą raczej napewno masz już w zbiorniku. I jeśli masz szczęście (ja go nie miałem) to nie masz zardzewiałego regulatora ciśnienia wtrysku (koszt 200-500PLN), więc powinno chulać. Tyle. Ja miałem jeszcze przy okazji cudowanie z czyszczeniem wtryskiwaczy, ale to już teraz dla mnie prościzna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.