Skocz do zawartości

korpik

użytkownik
  • Liczba zawartości

    475
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

1 obserwujący

Profile Information

  • Lokalizacja
    Bydgoszcz

korpik's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/20)

0

Reputacja

  1. Zastanawiam się... ...czemu nie wspomniano o 5044 ? Przecież to mocno ważna sprawa.
  2. Mam od 1,5 miesiąca. Ciche i nie boją się kolein z wodą. Trochę miękkie, ale 0,1 atm więcej i jest OK. Styl jazdy dość spokojny. Ja jestem zadowolony.
  3. Skusiłem się raz na Alpharda, żeby na szybko coś wstawić rodzicom w 405-kę z tyłu i... Porażka. Fabryczne papierowe dwustożkowe membrany grały lepiej. Owszem wysokie tony bardziej zarysowane, a granie ogólnie bardziej konturowe, co może nie jest aż taką zaletą. Skuteczność ciut niższa od fabrycznych, poza tym fabryczne głośniki potrafiły wejść na wyższe głośności bez zniekształceń, przez co mam podejżenia co do wielkości prawdziwego RMS... Magnat 87 CarFit - Punto I zamontowane z przodu na podszybiu. Grają konturowo, jednak pojawienie się większej ilości wysokich tonów z przodu akurat dobrze wpłynęło na odsłuch, bo fabryczne Philipsy 87mm dwustożkowe słabo sobie z górą radziły. Oczywiście bas z 87mm... jaki bas? Magnat 87 CarFit do montażu na podszybie w Punti wymaga trochę "destrukcji", zatem w sumie mało w nich CarFit-u. Graja tak jak na budżet przystało. Po prostu grają, choć uszu nie pokaleczą. Phonocar 2/036 (5x7)... miały wejść zamiast fabrycznych Nokii w Bravę na przód, ale nie wejdą. Podłączyłem "na sucho" i jeden gra i całkiem zgrabnie, ale drugi, Hrrr hrrr hrrr hrrrr... Porażka, nowe głośniki za prawie 150 PLN i coś takiego, ehh. Będzie reklamacja wymieni się i posłucha. Cały czas mowa o budżetowym audio, skoro już temat jest Alphard, Boschhman, itd. I jeszcze jeden głośnik. Philips 13cm dwudrożny współosiowy z papierową membraną. GTP1352 czy jakoś tak. Ma z 10 lat. RMS-u może z 20W, ale pod fabrycznymi radiami Fiata (Grundig AD182M i AD182H2) się dobrze spisuje. Pod Grundigiem EC4600 też nieźle. Te 13-tki subtelnie uzupełniają tył w Bravie, a w Punto I sprawiały, że wogóle był jakiś bas i bagażnik stał się "skrzynią" Oczywiście w Punto I w fabrycznych miejscach dla 10-tek w odpowiednich adapterach. To tyle jeśli chodzi o budżetówki. Ogólnie przyznam się, że czasem zaskakuje mnie (na niekorzyść) przejście na polipropylenowe membrany. Papier gra jakoś tak... cieplej. Mała uwaga. Nie moralizować, że to wszystko jest "be" itd. Nie każdy chce ładować 1k PLN tylko po to by 2 razy dziennie przez 15 minut posłuchać muzyki w radiu jadąc do-z pracy czy raz w roku jadąc na wakacje. Poza tym jak się ma juniora z tyłu w foteliku, to nie nawet nie można sobie pozwolić na głośne słuchanie. Tak jak już ktoś wspomniał jest tyle gustów ile osób.
  4. Zawieszenie - zrobią OK, ale z silnikiem... ostrożnie. Wymieniałem w Punto u nich napęd kompletny rozrządu (+pompa wody, nagrzewnica itd). Byłoby dobrze, gdyby nie to, że po 10 miesiącach i 8kkm pasek... PRZESKOCZYŁ. Był za luźno założony. Dobrze, że Fire 8V są bezkolizyjne i przeskok był przy rozruchu... Pasek kupiłem nowy, ustawiłem, naciągnąłem z kuzynem i chodził. Ceny mają rozsądne, ale mówię - ostrożnie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.