Skocz do zawartości

Renault Clio 1,5 dCi - licznik


gala

Rekomendowane odpowiedzi

> Sooomsiady powiedzcie jak można wyzerować licznik SERVICE po wymianie

> oleju (nie w ASO)? Czy można to zrobić w garażu czy koniecznie

> trzeba odwiedzić ASO?

> Sooomsiady powiedzcie jak można wyzerować licznik SERVICE po wymianie

> oleju (nie w ASO)? Czy można to zrobić w garażu czy koniecznie

> trzeba odwiedzić ASO?

A które clio? Bo u mnie to SERV to zapala się tylko jak cos jest nie tak (na przykład za mało oleju) i gaśnie samo po usunięciu niedomagania.. I nie jest to powiązane z przebiegiem od przeglądu..

Pozdrawiam

Łukasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest Clio 2002 r.1,5 dCi, auto mojego znajomego.

Myślałem, że kasowanie komunikatów z wyświetlacza rozwiazane jest podobnie jak np. w Octavii, którą śmigam równolegle z SC.

Sygnały są opisane w instrukcji obsługi i jest napisane co trzeba zrobić, żeby je wykasować -> przekręcić kluczyk, nacisnąć coś, potem 2 tamto i znów kluczyk i po krzyku... a w Clio tyle zachodu jest, że trzeba do ASO pojechać? trochę to dziwne jak dla mnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To jest Clio 2002 r.1,5 dCi, auto mojego znajomego.

> Myślałem, że kasowanie komunikatów z wyświetlacza rozwiazane jest

> podobnie jak np. w Octavii, którą śmigam równolegle z SC.

> Sygnały są opisane w instrukcji obsługi i jest napisane co trzeba

> zrobić, żeby je wykasować -> przekręcić kluczyk, nacisnąć coś,

> potem 2 tamto i znów kluczyk i po krzyku... a w Clio tyle

> zachodu jest, że trzeba do ASO pojechać? trochę to dziwne jak

> dla mnie...

Hmm.. mam autko o rok młodsze i u mnie kontrolka serwisu nie zapala się tylko gdy coś źle się dzieje z samochodem (na przykład za mało oleju lub jakieś błędy z komputera). Nie zapala się (tak jak w wielu samochodach) gdy pora na planowy przegląd.

I ta kontrolka u mnie gaśnie gdy ewentualne niedomagania się usunie. To znaczy gdy za mało było oleju to gdy się ten olej dolało (nic nie trzeba było potem kasować).

natomiast gdy wystąpiły błędy sterownika poduszek (słynne połączenie pod fotelem) to lampka SERV zgasła po skasowaniu błędów z komputera (ale komputer podłączało się nie w celu skasowania kontrolki serwisu, tylko błędów poduszek)..

W samochodach które włączają informację o wymaganym przeglądzie co nn tysięcy kilometrów to rzeczywiście trzeba kasować konqtrolkę.

Moim zdaniem w tym clio jest jakiś problem i należy się skupić na jego zdiagnozowaniu a wtedy kontrolka zniknie..

Pozdrawiam

Łukasz

PS. A w niektórych nieASO też mają komputer do Clio. I tam już takich strasznych pieniędzy za wykasowanie błędów nie biorą..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.