Skocz do zawartości

Prośba o poradę


Timon_86

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawa wygląda następująco: mam seja 1.1 spi z 2000 roku. Chciałbym wziąć się za modyfikację silnika i tu mam kilka pytań:

-jaka jest różnica w mocy pomiędzy seryjnym 1.2 75 km a 1.1 z górą od 1.2 75 km?

-czy warto w ogóle pchać się w samą głowicę niż dorzucić trochę więcej wymienić cały silnik?

- mój 1.1 ma już prawie 130 000 km z czego znaczna część na gazie więc nie bardzo wiem czy ewentualna dokładka czegokolwiek będzie miała większy sens

- jak jest z żywotnością silników solidniej podkręconych, mam na myśli ostry wałek, lekkie koło, większe wtryski przepustnica, poprawiona głowica. Czy po tego typu modyfikacjach auto stanie się ,,pojazdem niedzielnym” przez znikomą trwałość i żywotność silnika?

Podsumowując co zrobić żeby na co dzień pojeździć szybko i długo 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sprawa wygląda następująco: mam seja 1.1 spi z 2000 roku. Chciałbym

> wziąć się za modyfikację silnika i tu mam kilka pytań:

> -jaka jest różnica w mocy pomiędzy seryjnym 1.2 75 km a 1.1 z górą od

> 1.2 75 km?

Roznica bedzie w charakterystyce silnika. Wydaje mi sie, ze 1.1 moze byc zwawsze.

> -czy warto w ogóle pchać się w samą głowicę niż dorzucić trochę

> więcej wymienić cały silnik?

Zalezy do czego. Na ulice dolozylbym pieniadze i wsadzilbym conajmniej 1.2 8V

> - mój 1.1 ma już prawie 130 000 km z czego znaczna część na gazie

> więc nie bardzo wiem czy ewentualna dokładka czegokolwiek będzie

> miała większy sens

Przebieg nie jest porazajacy. Niech sie wypowiedza ci, ktorzy jezdza na gazie.

> - jak jest z żywotnością silników solidniej podkręconych, mam na

> myśli ostry wałek, lekkie koło, większe wtryski przepustnica,

> poprawiona głowica. Czy po tego typu modyfikacjach auto stanie

> się ,,pojazdem niedzielnym” przez znikomą trwałość i

> żywotność silnika?

Silniki Fire sa bardzo trwale, wiec nie masz sie o co martwic. Bedziesz mogl bezproblemowo jezdzic codzieniie. Jedyny warunek jest taki, ze musi to byc zrobione z glowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzięki za odpowiedź na wstępie

> W jakim sensie różna charakterystyka silników 1.1-1.2 i pelnego 1.2

> możesz to bardziej sprecyzować?

1.1 z gora 1.2 ma duz slabszy dol, 3.5-4kprm ciagnie b. ladnie

1.2 duzo lepsze z dolu ale seria gora juz tak nie jedzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.