Timon_86 Napisano 21 Września 2007 Udostępnij Napisano 21 Września 2007 Sprawa wygląda następująco: mam seja 1.1 spi z 2000 roku. Chciałbym wziąć się za modyfikację silnika i tu mam kilka pytań: -jaka jest różnica w mocy pomiędzy seryjnym 1.2 75 km a 1.1 z górą od 1.2 75 km? -czy warto w ogóle pchać się w samą głowicę niż dorzucić trochę więcej wymienić cały silnik? - mój 1.1 ma już prawie 130 000 km z czego znaczna część na gazie więc nie bardzo wiem czy ewentualna dokładka czegokolwiek będzie miała większy sens - jak jest z żywotnością silników solidniej podkręconych, mam na myśli ostry wałek, lekkie koło, większe wtryski przepustnica, poprawiona głowica. Czy po tego typu modyfikacjach auto stanie się ,,pojazdem niedzielnym” przez znikomą trwałość i żywotność silnika? Podsumowując co zrobić żeby na co dzień pojeździć szybko i długo Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dejw Napisano 21 Września 2007 Udostępnij Napisano 21 Września 2007 > Sprawa wygląda następująco: mam seja 1.1 spi z 2000 roku. Chciałbym > wziąć się za modyfikację silnika i tu mam kilka pytań: > -jaka jest różnica w mocy pomiędzy seryjnym 1.2 75 km a 1.1 z górą od > 1.2 75 km? Roznica bedzie w charakterystyce silnika. Wydaje mi sie, ze 1.1 moze byc zwawsze. > -czy warto w ogóle pchać się w samą głowicę niż dorzucić trochę > więcej wymienić cały silnik? Zalezy do czego. Na ulice dolozylbym pieniadze i wsadzilbym conajmniej 1.2 8V > - mój 1.1 ma już prawie 130 000 km z czego znaczna część na gazie > więc nie bardzo wiem czy ewentualna dokładka czegokolwiek będzie > miała większy sens Przebieg nie jest porazajacy. Niech sie wypowiedza ci, ktorzy jezdza na gazie. > - jak jest z żywotnością silników solidniej podkręconych, mam na > myśli ostry wałek, lekkie koło, większe wtryski przepustnica, > poprawiona głowica. Czy po tego typu modyfikacjach auto stanie > się ,,pojazdem niedzielnym” przez znikomą trwałość i > żywotność silnika? Silniki Fire sa bardzo trwale, wiec nie masz sie o co martwic. Bedziesz mogl bezproblemowo jezdzic codzieniie. Jedyny warunek jest taki, ze musi to byc zrobione z glowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Timon_86 Napisano 22 Września 2007 Autor Udostępnij Napisano 22 Września 2007 Dzięki za odpowiedź na wstępie W jakim sensie różna charakterystyka silników 1.1-1.2 i pelnego 1.2 możesz to bardziej sprecyzować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bob_best Napisano 22 Września 2007 Udostępnij Napisano 22 Września 2007 > Dzięki za odpowiedź na wstępie > W jakim sensie różna charakterystyka silników 1.1-1.2 i pelnego 1.2 > możesz to bardziej sprecyzować? 1.1 z gora 1.2 ma duz slabszy dol, 3.5-4kprm ciagnie b. ladnie 1.2 duzo lepsze z dolu ale seria gora juz tak nie jedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.