puzoni86 Napisano 21 Września 2007 Udostępnij Napisano 21 Września 2007 Witam. Jakieś dobre 4 miesiące temu kolega z BBM-ów pochwalił się że odbiera Bravo 1.6 16v z warsztatu gdzie miał montowaną turbinę. Nie miał jeszcze strojenia ale podobno już było ,,fajnie". Chciałbym wiedzieć czy to jeździ ponieważ mam zamiar pójść krok po kroku po przetartym szlaku tyle że z Uno 1.6 16V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 22 Września 2007 Udostępnij Napisano 22 Września 2007 skąd mamy wiedzieć jak jeździ auto twojego kolegi? tutaj uznaje się jako tuning montaż instalacji lpg w tym silniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barynioszka Napisano 22 Września 2007 Udostępnij Napisano 22 Września 2007 Jest uturbione i jezdzi.Było kilka małych problemów ale kolega z nimi sie uporał. Może sam opisze tutaj jak mu poszło ale widziałem to autko i 2 turbawki stały obok siebie a nawet były tworzone przez tych samych ludzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puzoni86 Napisano 22 Września 2007 Autor Udostępnij Napisano 22 Września 2007 > Jest uturbione i jezdzi.Było kilka małych problemów ale kolega z nimi > sie uporał. Może sam opisze tutaj jak mu poszło ale widziałem to > autko i 2 turbawki stały obok siebie a nawet były tworzone przez > tych samych ludzi Właśnie odczytałem priva od kolegi i przeróbka podobno coś koło 6000zł Myślałem że będzie coś taniej... Plan był taki żeby porównać koszta turbiny z kompresorem. A znacie jakiś inny pomysł na podniesienie mocy w tym silniczku? Myślałem nad wałkami i zrobieniem głowicy tzn. nad wymiarowe zawory i planowanie... Ktoś robił już coś takiego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 22 Września 2007 Udostępnij Napisano 22 Września 2007 Ba ... tylko możesz dla podniesienia mocy podtlenek gazu zamontować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 22 Września 2007 Udostępnij Napisano 22 Września 2007 > Właśnie odczytałem priva od kolegi i przeróbka podobno coś koło > 6000zł Myślałem że będzie coś taniej... Plan był taki żeby > porównać koszta turbiny z kompresorem. A znacie jakiś inny > pomysł na podniesienie mocy w tym silniczku? Myślałem nad > wałkami i zrobieniem głowicy tzn. nad wymiarowe zawory i > planowanie... Ktoś robił już coś takiego? jeden kolo robił... 130 koni wyciągnął, ale koszt też był w pyte Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puzoni86 Napisano 22 Września 2007 Autor Udostępnij Napisano 22 Września 2007 > Ba ... tylko możesz dla podniesienia mocy podtlenek gazu zamontować GAZ TO ZŁO! Nigdy nie zamontuje tego śmierdziela... Silnik jak sama nazwa wskazuje - benzynowy - został stworzony po to aby śmigać na benzynie... Wolę żeby auto stało jak nie mam kasy na benz. niż żeby truło się tym świństwem... A wracając do tematu to jakie wałki polecacie i od kogo? Bo koszt zrobienia głowicy jak się pytałem to 1200 wraz ze szpilkami do głowiczek z których to mi 4 gwinty szlak trafił.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 22 Września 2007 Udostępnij Napisano 22 Września 2007 > GAZ TO ZŁO! Nigdy nie zamontuje tego śmierdziela... Silnik jak sama > nazwa wskazuje - benzynowy - został stworzony po to aby śmigać > na benzynie... Wolę żeby auto stało jak nie mam kasy na benz. > niż żeby truło się tym świństwem... tyyyyy a orientujesz się, że ten sam silnik jest sprzedawany przez fiata jako bipower i napędzany jest właśnie gazem? chcesz szkolić producenta tych silników? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bravo110 Napisano 24 Września 2007 Udostępnij Napisano 24 Września 2007 Czesc, Bravo jezdzi - tzn. jezdzilo Ale po kolei. Samochod wystrojony z doladowaniem pomiedzy 0,2 - 0,3 bara. Przyspieszenie do 100 km - 7,8 s. (G-tech). Moc nie znana, jak bedzie doladowanie w granicach 0,4 bara to pojade na hamownie, ale gosc w Belgii przy 0,5 uzyskal 162 KM. W chwili obecnej samochod wrocil do mechanika w celu zdjagnozowania usterki - albo walki, albo popychacze hydrauliczne. Najbardziej wkurwiajace jest to ze 20 kkm temu bylo robione i jedno i drugie. Panowie w ASO Fiata dostali polecenie wymiany walkow (bo byly wytarte krzywki) i wszystkich 16-tu popychaczy. Walki raczej zmienili bo to by byl za duzy przewal, ale podejzewam ze popychacze wymienili tylko te uszkodzone. Teraz sie wysrala cala reszta. W tym tygodniu sie okaze. Niestety po zamontowaniu turbiny nie bardzo mam podstawy do ubiegania sie o jakakolwiek gwarancje, chociaz wplyw turbiny na taka usterke jest zerowy. Bravo 1.6 na ostrych wałkach. Tak jak pisal patre. Ktos (nawet od nas z kacika) robil bravo 1.6 na walkach i uzyskal kolo 130 KM. Byly nawet jakies filmy na youtubie. Z tego co pamietam koszty tez nie byly male. Pytanie do znajacych sie na temacie: czy uszczelka pod glowice w Sienie 1.6 jest inna (wyzsza) niz ta od Bravo 1.6 ? Pytam bo pamietam, ze ten gosc od w/w "walkowanego" bravo pisal, ze odprezal silnik za pomoca takiej wlasnie uszczelki a mnie cos nie bardzo chce sie wierzyc. __________________________ Moje koszty sie nieco podniosly po problemach z kolektorem wydechowym, ktory trzeba bylo dorabiac drugi raz. Ten pierwszy zrobiony w firmie TRAX RACING sie wysral po przejechaniu 100 km. Ale generalnie sadze ze ponizej 4000 sie nie zejdzie (przy niektorych czesciach uzywanych) Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 24 Września 2007 Udostępnij Napisano 24 Września 2007 silnik od sieny i bravo przed fl były identyczne róznica może być dopiero czy jest to wersja argentina czy europa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.