miszcz215 Napisano 26 Września 2007 Udostępnij Napisano 26 Września 2007 witam panowie jaki olej idzie do astry G ? dodam ze 1,4 16V o ile ma to jakies znaczenie przy wspomaganiu aaaa czy 130 tys to nie za pozno na jego wymiane ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
300tdcombi Napisano 26 Września 2007 Udostępnij Napisano 26 Września 2007 klasy dextron Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miszcz215 Napisano 26 Września 2007 Autor Udostępnij Napisano 26 Września 2007 > klasy dextron jaki numer i jaki kolor ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oberon Napisano 26 Września 2007 Udostępnij Napisano 26 Września 2007 > jaki numer i jaki kolor ? ATF 220 Mobila 1 koloru czerwonego najczesciej sa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 26 Września 2007 Udostępnij Napisano 26 Września 2007 > witam panowie > jaki olej idzie do astry G ? dodam ze 1,4 16V o ile ma to jakies > znaczenie przy wspomaganiu aaaa czy 130 tys to nie za pozno na > jego wymiane ? nie wiem co ludzie Ci piszą ale NIE wolno do Astry G zalać czerwonego Dexrona! Jest fabrycznie zółto-zielony i nie ma zaleceń co do jego wymiany, nr OE 19 40 715 choć nie wiem czy ten numer nie jest zamieniony, brat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oberon Napisano 26 Września 2007 Udostępnij Napisano 26 Września 2007 > nie wiem co ludzie Ci piszą ale NIE wolno do Astry G zalać czerwonego > Dexrona! Jest fabrycznie zółto-zielony i nie ma zaleceń co do > jego wymiany, nr OE 19 40 715 choć nie wiem czy ten numer nie > jest zamieniony, > brat chetnie dowiem sie czemu nie mozna wlewac....parametry nie takie? Wrazliwosc pompy?.... jakies szczegoły bo jak narazie kolor jest jedyna przeslanka do nie stosowania ... w Fce tez nie ma zalecenia o wymianie...ale co zrobic jak zgubisz plyn i nie masz co wlac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xymox Napisano 27 Września 2007 Udostępnij Napisano 27 Września 2007 robiłem małą dolewkę i płyn kupowałem w ASO. Koleś polecił sprawdzić kolor bo stwierdził, że w "G" był zielono-żółty albo czerwony. Oba oczywiście oferował w sprzedaży. U mnie jest np. ten zielono-żółty i taki kupiłem. oryginał oplowski, dałem w ASO 26 pln za litr i nie kombinowałem z jakimiś innymi szukając po książkach parametrów. Myślę, że przy tych kosztach podjedź do ASO tylko sprawdź kolor i kupisz to co powinno być. Poza tym słyszałem, że jak nie ubywa to się nie wymienia we wspomaganiu płynu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jakubek Napisano 27 Września 2007 Udostępnij Napisano 27 Września 2007 > nie wiem co ludzie Ci piszą ale NIE wolno do Astry G zalać czerwonego > Dexrona! Jest fabrycznie zółto-zielony i nie ma zaleceń co do > jego wymiany, nr OE 19 40 715 choć nie wiem czy ten numer nie > jest zamieniony, > brat Znowu to samo wraca jak bumerang. Niech ktoś kto tak twierdzi przytoczy jakieś konkretne argumenty za tym że innego nie wolno.Mówienie,że serwis nie każe albo,że Etholtz pisze jakoś do mnie nie przemawiają. P.S. Ja u siebie drugi rok jeżdżę po dolaniu połowy zbiorniczka zwykłego dextrona i nic się nie dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maxmir Napisano 27 Września 2007 Udostępnij Napisano 27 Września 2007 > robiłem małą dolewkę i płyn kupowałem w ASO. Koleś polecił sprawdzić > kolor bo stwierdził, że w "G" był zielono-żółty albo czerwony. > Oba oczywiście oferował w sprzedaży. U mnie jest np. ten > zielono-żółty i taki kupiłem. oryginał oplowski, dałem w ASO 26 > pln za litr i nie kombinowałem z jakimiś innymi szukając po > książkach parametrów. Myślę, że przy tych kosztach podjedź do > ASO tylko sprawdź kolor i kupisz to co powinno być. Poza tym > słyszałem, że jak nie ubywa to się nie wymienia we wspomaganiu > płynu Ja zrobiłem tak samo podjechałem na sprawdzenie poziomu płynu w wspomaganiu. Mechanik z ASO wyszedł sprawdził i potwierdził że trzeba troszeczkę uzupełnić, kazał udać się do kasy i zakupić płyn. Napał sprawdził i było OK. i jeszcze za FREE bo zakupiłem płyn u nich ( resztę oczywiście zwrócił ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 27 Września 2007 Udostępnij Napisano 27 Września 2007 > chetnie dowiem sie czemu nie mozna wlewac....parametry nie takie? > Wrazliwosc pompy?.... jakies szczegoły bo jak narazie kolor > jest jedyna przeslanka do nie stosowania ... dla mnie EPC jest wystarczającą przesłanką, zółto-zielony jest syntetykiem a dexrony czerwone minerałami, castrol też na swojej stronie podaje info "Układ kierowania ze wspomaganiem (jeśli jest zainstalowany): Astra (od 1998 r.), Vectra (od 2002 r.) wyposażony w system elektro/hydrauliczny, Vauxhall-Opel Part No. 90 544 116. Modele ze specyfikacja amerykańską (np. Sintra), Vauxhall-Opel Part No. 90 513 486. Wszystkie pozostałe modele TQ DEXRON III / Transmax J. Poza tym do skrzyń automatycznych należy używać te same gatunki, co do pozostałych skrzyń biegów" więc coś musi być na rzeczy, nie sądzisz? przecież castrol produkuje dexrona a mimo to nie zaleca tego oleju do wspomagania? organoleptycznie zółtozielony jest bardzo rzadki a dexron od niego znacznie gęstszy, > w Fce tez nie ma zalecenia o wymianie...ale co zrobic jak zgubisz > plyn i nie masz co wlac? wiesz, mówimy o przypadku gdzie kolega chce _wymienić_ płyn, zresztą nie wiem jaki jest sens dyskusji skoro cena zółtozielonego to coś koło 30 zł/L a pompa/przekładnia co najmniej pareset złotych? brat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.