Jarek_JD Napisano 29 Września 2007 Udostępnij Napisano 29 Września 2007 Witam, W uno 1,4ies 96r. nie odbija prawy zacisk hamulcowy. Co ciekawe są różne po dwóch stronach (inne średnice tłoków) i może to być przyczyną Przewody elastyczne wymienione. Planuję kupić komplet nowych. Z Allegro: Komplet "oryginalnych" lub regenerowane: lewy prawy . Co proponujecie w tej sytuacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek1987Torun Napisano 29 Września 2007 Udostępnij Napisano 29 Września 2007 > Witam, > W uno 1,4ies 96r. nie odbija prawy zacisk hamulcowy. Co ciekawe są > różne po dwóch stronach (inne średnice tłoków) i może to być > przyczyną Na moje te niby nowe wyglądają gorzej niż te po regeneracji. Ja kupiłem używane z samochodu z niemiec i smigają zaj..... > Przewody elastyczne wymienione. > Planuję kupić komplet nowych. > Z Allegro: Komplet "oryginalnych" > lub regenerowane: lewy prawy . > Co proponujecie w tej sytuacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
strazak1 Napisano 29 Września 2007 Udostępnij Napisano 29 Września 2007 > Na moje te niby nowe wyglądają gorzej niż te po regeneracji. > Ja kupiłem używane z samochodu z niemiec i smigają zaj..... > > Co proponujecie w tej sytuacji? kupić reparaturke za 21zł i samemu sobie zrobić, nawet na podłodze w łazience... na noc odkręcić zaciski i wciepnąć do ropy, a rano za nie się zabrać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek1987Torun Napisano 29 Września 2007 Udostępnij Napisano 29 Września 2007 > kupić reparaturke za 21zł i samemu sobie zrobić, nawet na podłodze w > łazience... na noc odkręcić zaciski i wciepnąć do ropy, a rano > za nie się zabrać... Ale ja mam cacy tylko kolega się pyta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
strazak1 Napisano 29 Września 2007 Udostępnij Napisano 29 Września 2007 > Ale ja mam cacy tylko kolega się pyta to mu pomóż niech tez ma cacy za 21zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek1987Torun Napisano 29 Września 2007 Udostępnij Napisano 29 Września 2007 > to mu pomóż niech tez ma cacy za 21zł Ja mam cacy ale za ok 100zł za 2 strony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarek_JD Napisano 30 Września 2007 Autor Udostępnij Napisano 30 Września 2007 > kupić reparaturke za 21zł i samemu sobie zrobić, nawet na podłodze w > łazience... na noc odkręcić zaciski i wciepnąć do ropy, a rano > za nie się zabrać... A o co chodzi z tą reparaturką? To jakieś uszczelnienia są? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek1987Torun Napisano 30 Września 2007 Udostępnij Napisano 30 Września 2007 > A o co chodzi z tą reparaturką? > To jakieś uszczelnienia są? Reperaturka zacisku to komplet gumek do zacisku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jackthenight Napisano 30 Września 2007 Udostępnij Napisano 30 Września 2007 > A o co chodzi z tą reparaturką? > To jakieś uszczelnienia są? Zakup zestaw naprawczy do zacisków - składa się z uszczelki i osłonki gumowej razy dwa bo na lewe i prawy zacisk. Pewnie, wysuń i wyjmij tłoczek, zdejmij zacisk. Tłoczek wyczyść, wypoleruj. W środku zacisku jest uszczelka, która wyrzucasz do kosza. Dokładnie wyczyść ten rowek po uszczelce w zacisku - ale to naprawdę bardzo dokładnie. Następnie również wyczyść cały zacisk w środku, tą powierzchnie po której chodzi tłoczek. Jak już wszystko będzie czyste, posmaruj to specjalnym smarem do tłoczków lub po prostu wysmaruj to płynem hamulcowym. Włóż nową uszczelkę do zacisku, wsuń dokładnie tłoczek (będzie trochę stawiał opory ale zdecydowanie i wejdzie - tylko nie przekoś tłoczka bo uszkodzisz uszczelkę) kręć nim na około aż się wsunie- ogólnie prosta sprawa. Później dociśnij go ściskiem, aż wsunie się do końca tłoczek. Załóż osłonkę gumową, zrób to dobrze i dokładnie aby się tam brud nie dostawał. I masz już regenerowany tłoczek - proste a o ile taniej wyszło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarek_JD Napisano 30 Września 2007 Autor Udostępnij Napisano 30 Września 2007 > Zakup zestaw naprawczy do zacisków - składa się z uszczelki i osłonki > gumowej razy dwa bo na lewe i prawy zacisk. ............. > I masz już regenerowany tłoczek - proste a o ile taniej wyszło. Jako że to uno ojca i czasami mu przy nim pomagam, to spróbujemy Sam bym się w to nie bawił i pewnie byłyby nowe, ale on ma zdecydowanie mniejszy przedział dochodowy A jak się nie powiedzie, to zrobię mu prezent (bo tak chciałem z tym zrobić) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 1 Października 2007 Udostępnij Napisano 1 Października 2007 Dużo jest problemów z odkręceniem odpowietrznika jak był nie ruszany, hmm, nie wiem ile?? A co jak się ukręci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek1987Torun Napisano 1 Października 2007 Udostępnij Napisano 1 Października 2007 > Dużo jest problemów z odkręceniem odpowietrznika jak był nie ruszany, > hmm, nie wiem ile?? > A co jak się ukręci? Albo rozwiercić, albo kupić inny i popsikać popukać i odkręcić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 1 Października 2007 Udostępnij Napisano 1 Października 2007 > Sam bym się w to nie bawił i pewnie byłyby nowe, ale on ma > zdecydowanie mniejszy przedział dochodowy To mu kup nowe zaciski w prezencie, napewno sie ucieszy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jackthenight Napisano 1 Października 2007 Udostępnij Napisano 1 Października 2007 > Dużo jest problemów z odkręceniem odpowietrznika jak był nie ruszany, > hmm, nie wiem ile?? > A co jak się ukręci? Spokojnie, nakładasz oczkowy i młoteczkiem w koniec oczkowego kilka razy opukujesz, na początku słabo a później coraz mocniej - musi puścić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oplo1 Napisano 6 Października 2007 Udostępnij Napisano 6 Października 2007 > Dużo jest problemów z odkręceniem odpowietrznika jak był nie ruszany, > hmm, nie wiem ile?? > A co jak się ukręci? Popsikać płynem penetrującym, odczekać z 10 min i spróbować odkręcić popukując delikatnie w kluczyk, jeśli nie pomoże to ponownie popsikać i powtórzyć operację. Ja odkręcałem tak przewody i odpowietrzniki 13-to letnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarek_JD Napisano 6 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 6 Października 2007 > Popsikać płynem penetrującym, odczekać z 10 min i spróbować odkręcić > popukując delikatnie w kluczyk, jeśli nie pomoże to ponownie > popsikać i powtórzyć operację. Ja odkręcałem tak przewody i > odpowietrzniki 13-to letnie. Po robocie Cylinderek zablokowany został wypchnięty pompką od kół , zakupiony nowy kit naprawczy za 6,50 - okazało się, że są dwa rodzaje hamulców - podszedł zestaw od "Bendix" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.