Skocz do zawartości

Uszczelka pod wtrysk 1-punktowy OPEL


DARO74

Rekomendowane odpowiedzi

> Chyba mi puściła bo wszystkie kable mam zalane olejem :-( FOTO

> Czy mogę ją wymienić osobiście?ewentualnie proszę o jakies

> wskazówki...z góry wielkie dzięki.POZDRO!!!

znajdź w dziale technika na astra.autokacik.pl manual "czyszczenie przepustnicy w x16sz" autorstwa kolegi rusek

robota prosta, uszczelka tania ok.gif

do mojego silnika w ASO opla kosztuje 12,70zł

u Ciebie chyba taka sama, w EPC nazywa się to:

USZCZELKA PIERŚCIENIOWA, 117MM ŚR.ZEW., nr 90444848, 8 36 304

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> znajdź w dziale technika na astra.autokacik.pl manual "czyszczenie

> przepustnicy w x16sz" autorstwa kolegi rusek

> robota prosta, uszczelka tania

> do mojego silnika w ASO opla kosztuje 12,70zł

> u Ciebie chyba taka sama, w EPC nazywa się to:

> USZCZELKA PIERŚCIENIOWA, 117MM ŚR.ZEW., nr 90444848, 8 36 304

Dzięki smile.gifAZJA!!!założę nową i zobaczymy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzięki AZJA!!!założę nową i zobaczymy...

tak sobie myślę jeszcze skąd Ci tam olej chlapie wink.gif

zdejmij górę obudowy wtrysku i zobacz jak wygląda w środku...

ale czy rzeczywiście zarzuca Ci odmą tyle oleju... wątpię...

inna sprawa, że nieszczelność tej uszczelki powodowałaby raczej zasysanie lewego

powietrza, a nie wydmuchiwanie czegokolwiek ze środka... hmm.gif

chociaż jak sobie przypominam, kiedyś po myciu silnika miałem tam trochę wody (na obudowie)

i dodanie obrotów powodowały wydmuchiwanie tej wody...

tak czy inaczej uszczelnić warto, a przy okazji zajmij się przepustnicą jak w e wskazanym manualu ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak sobie myślę jeszcze skąd Ci tam olej chlapie

> zdejmij górę obudowy wtrysku i zobacz jak wygląda w środku...

> ale czy rzeczywiście zarzuca Ci odmą tyle oleju... wątpię...

> inna sprawa, że nieszczelność tej uszczelki powodowałaby raczej

> zasysanie lewego

> powietrza, a nie wydmuchiwanie czegokolwiek ze środka...

> chociaż jak sobie przypominam, kiedyś po myciu silnika miałem tam

> trochę wody (na obudowie)

> i dodanie obrotów powodowały wydmuchiwanie tej wody...

> tak czy inaczej uszczelnić warto, a przy okazji zajmij się

> przepustnicą jak w e wskazanym manualu

smile.gifjeszcze mam pytanko,jaka powinna być oryginalna uszczelka pod przepustnicą-papierowa(taką miałem) czy gumowa?Bowiem w ASO proponują mi GM-owską(gumową) za 38zł.

Nadmieniam,że uszczelkę pod wtrysk kupiłem za 10zł:-)

POZDRO drive.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jeszcze mam pytanko,jaka powinna być oryginalna uszczelka pod

> przepustnicą-papierowa(taką miałem) czy gumowa?Bowiem w ASO

> proponują mi GM-owską(gumową) za 38zł.

> Nadmieniam,że uszczelkę pod wtrysk kupiłem za 10zł:-)

> POZDRO

Zamykam temat.miałem nieorginalną,wszystko pasuje,wymiana bezproblemowa smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.