DARO74 Napisano 5 Października 2007 Udostępnij Napisano 5 Października 2007 Chyba mi puściła bo wszystkie kable mam zalane olejem :-( FOTO Czy mogę ją wymienić osobiście?ewentualnie proszę o jakies wskazówki...z góry wielkie dzięki.POZDRO!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
azja Napisano 5 Października 2007 Udostępnij Napisano 5 Października 2007 > Chyba mi puściła bo wszystkie kable mam zalane olejem :-( FOTO > Czy mogę ją wymienić osobiście?ewentualnie proszę o jakies > wskazówki...z góry wielkie dzięki.POZDRO!!! znajdź w dziale technika na astra.autokacik.pl manual "czyszczenie przepustnicy w x16sz" autorstwa kolegi rusek robota prosta, uszczelka tania do mojego silnika w ASO opla kosztuje 12,70zł u Ciebie chyba taka sama, w EPC nazywa się to: USZCZELKA PIERŚCIENIOWA, 117MM ŚR.ZEW., nr 90444848, 8 36 304 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARO74 Napisano 5 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 5 Października 2007 > znajdź w dziale technika na astra.autokacik.pl manual "czyszczenie > przepustnicy w x16sz" autorstwa kolegi rusek > robota prosta, uszczelka tania > do mojego silnika w ASO opla kosztuje 12,70zł > u Ciebie chyba taka sama, w EPC nazywa się to: > USZCZELKA PIERŚCIENIOWA, 117MM ŚR.ZEW., nr 90444848, 8 36 304 Dzięki AZJA!!!założę nową i zobaczymy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
azja Napisano 5 Października 2007 Udostępnij Napisano 5 Października 2007 > Dzięki AZJA!!!założę nową i zobaczymy... tak sobie myślę jeszcze skąd Ci tam olej chlapie zdejmij górę obudowy wtrysku i zobacz jak wygląda w środku... ale czy rzeczywiście zarzuca Ci odmą tyle oleju... wątpię... inna sprawa, że nieszczelność tej uszczelki powodowałaby raczej zasysanie lewego powietrza, a nie wydmuchiwanie czegokolwiek ze środka... chociaż jak sobie przypominam, kiedyś po myciu silnika miałem tam trochę wody (na obudowie) i dodanie obrotów powodowały wydmuchiwanie tej wody... tak czy inaczej uszczelnić warto, a przy okazji zajmij się przepustnicą jak w e wskazanym manualu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARO74 Napisano 11 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2007 > tak sobie myślę jeszcze skąd Ci tam olej chlapie > zdejmij górę obudowy wtrysku i zobacz jak wygląda w środku... > ale czy rzeczywiście zarzuca Ci odmą tyle oleju... wątpię... > inna sprawa, że nieszczelność tej uszczelki powodowałaby raczej > zasysanie lewego > powietrza, a nie wydmuchiwanie czegokolwiek ze środka... > chociaż jak sobie przypominam, kiedyś po myciu silnika miałem tam > trochę wody (na obudowie) > i dodanie obrotów powodowały wydmuchiwanie tej wody... > tak czy inaczej uszczelnić warto, a przy okazji zajmij się > przepustnicą jak w e wskazanym manualu jeszcze mam pytanko,jaka powinna być oryginalna uszczelka pod przepustnicą-papierowa(taką miałem) czy gumowa?Bowiem w ASO proponują mi GM-owską(gumową) za 38zł. Nadmieniam,że uszczelkę pod wtrysk kupiłem za 10zł:-) POZDRO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARO74 Napisano 12 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 12 Października 2007 > jeszcze mam pytanko,jaka powinna być oryginalna uszczelka pod > przepustnicą-papierowa(taką miałem) czy gumowa?Bowiem w ASO > proponują mi GM-owską(gumową) za 38zł. > Nadmieniam,że uszczelkę pod wtrysk kupiłem za 10zł:-) > POZDRO Zamykam temat.miałem nieorginalną,wszystko pasuje,wymiana bezproblemowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.