Skocz do zawartości

Audi 80 b4 2.8E


Pucek250

Rekomendowane odpowiedzi

> Interesuje mnie to autko, lecz nic poza danymi tech o nim nie wiem

> Jak wyglada sprawa z czesciami eksploatacyjnymi?? Pasek rozrzadu,

> sprzeglo, klocki ham itd?? Drogie jest to auto w utrzymaniu??

> PS: Mowa o modelu z napedem na "jedna oske"

silnik niestety na pasku a nie lancuchu jak w VR6 skromny.gif wiec wymiana co 80kkm moze szarpnac lekko 800PLN

z gazem lekki problem bo dwie odrebne glowice wiec praktycznie TYLKO wtrysk

174KM i ~240Nm wiec identycznie jak VR6

reszta czesci niewiele drozsza niz dla wersji bazowych

a moze chcesz mojego VR6? cfaniaczek.gifklik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zgazowaniu spalanie ok. 20l. Jeździłem pierwszym modelem A6 z tym silnikiem. Ono nie jeździ tylko zapier.... Udało mi się wyciągnąć 230km/h (w Niemczech) ale już musiałem hamować. Bierz, kupuj nie zastanawiaj się waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a widzialem takowe motory na BLOSie

nie mowie ze sie nie da - ale trudniej i "mniej pewnie" niz VR6

dlaczego? bo są dwa kolektory dolotowe i prawdopodobienstwo ze mieszanka gazu podzieli rowno sie na dwa kolektory a potem rowno na kazdy z trzech cylindrow na tym kolektorze jest mala i dochodzi niestety do "lokalnego" wypalenia gniazd zaworowych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Po zgazowaniu spalanie ok. 20l. Jeździłem pierwszym modelem A6 z tym

> silnikiem. Ono nie jeździ tylko zapier.... Udało mi się

> wyciągnąć 230km/h (w Niemczech) ale już musiałem hamować. Bierz,

> kupuj nie zastanawiaj się

bez przesady

zeby 20L spalil to trzeba bardzo mocno but.gif w miescie + korki + krotkie trasy

co do 230km/h to racja ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie mowie ze sie nie da - ale trudniej i "mniej pewnie" niz VR6

> dlaczego? bo są dwa kolektory dolotowe i prawdopodobienstwo ze

> mieszanka gazu podzieli rowno sie na dwa kolektory a potem rowno

> na kazdy z trzech cylindrow na tym kolektorze jest mala i

> dochodzi niestety do "lokalnego" wypalenia gniazd zaworowych

pomijajac gaz - czy miesznaka powietrza tez bedzie sie nierowno dzielic do poszczegolnych cylindrow ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pomijajac gaz - czy miesznaka powietrza tez bedzie sie nierowno

> dzielic do poszczegolnych cylindrow ?

kolektor jest projektowany dla danej serdnicy i dlugosci dolotu. jak wstawisz jakakolwiek zwezke (np: BLOS) to wszystko idzie w leb. zmieniaja sie predkości, wartości podciśnień, a tym samym proporcjonalność "dzielenia"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> bez przesady

> zeby 20L spalil to trzeba bardzo mocno w miescie + korki + krotkie

> trasy

> co do 230km/h to racja

Przyjechał do nas kiedyś klient i że to audi od razu przeprowadziłem krótki wywiad. Gość mi go nie sprzedawał więc pewnie prawdę powiedział że 20l gazu (ok.) manualna skrzynia.

Pojechałby szybciej niż 230 ale musiałem hamować frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kolektor jest projektowany dla danej serdnicy i dlugosci dolotu. jak

> wstawisz jakakolwiek zwezke (np: BLOS) to wszystko idzie w leb.

> zmieniaja sie predkości, wartości podciśnień, a tym samym

> proporcjonalność "dzielenia"

no dobra wstawienie zwezki przed przepustnice typu junkers albo blos, (choc ten drugi charakteryzuje sie nie tak duzym zwezeniem) - moze wplynac na zmiane predkosci przeplywu powietrza, ale z tym rozdzialem powietrza to mi tak do konca nie lezy ta teoria. wynikaloby ze problem ten moglby sie tyczyc nie tylko V6 ale takze V8, R4, R5, R6 itp

jak dobrze siegam pamiecia kiedys sam wspominales ze posiadasz blosa w swoim VR6 czyli jak? masz jakis problem ze spalaniem na benzynie ? na jednym garze za bogato , a na drugim za ubogo ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no dobra wstawienie zwezki przed przepustnice typu junkers albo blos,

> (choc ten drugi charakteryzuje sie nie tak duzym zwezeniem) -

> moze wplynac na zmiane predkosci przeplywu powietrza, ale z tym

> rozdzialem powietrza to mi tak do konca nie lezy ta teoria.

> wynikaloby ze problem ten moglby sie tyczyc nie tylko V6 ale

> takze V8, R4, R5, R6 itp

we wszystkich tych autach kolektory projektowane są dla danej objetosci (dlugosc srednica) itp

> jak dobrze siegam pamiecia kiedys sam wspominales ze posiadasz blosa

> w swoim VR6 czyli jak? masz jakis problem ze spalaniem na

> benzynie ? na jednym garze za bogato , a na drugim za ubogo ?

VR6 ma jeden kolektor dolotowy a to zmiania cala postac rzeczy choc nie podlega dyskusji ze najlepszy jest wtrysk gazu

w R4, R6, VR6 nie slyszalem o wypalaniu pojedynczych gniazd zaworowych nawet na IIgr z mikserem natomiat w wielu V6 V8 pojawiaja sie takie problemy oslabiony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> we wszystkich tych autach kolektory projektowane są dla danej

> objetosci (dlugosc srednica) itp

> VR6 ma jeden kolektor dolotowy a to zmiania cala postac rzeczy choc

a V6 ma jak ? dwa kolektory?

> nie podlega dyskusji ze najlepszy jest wtrysk gazu

> w R4, R6, VR6 nie slyszalem o wypalaniu pojedynczych gniazd

> zaworowych nawet na IIgr z mikserem natomiat w wielu V6 V8

> pojawiaja sie takie problemy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.