Pucek250 Napisano 7 Października 2007 Udostępnij Napisano 7 Października 2007 Interesuje mnie to autko, lecz nic poza danymi tech o nim nie wiem Jak wyglada sprawa z czesciami eksploatacyjnymi?? Pasek rozrzadu, sprzeglo, klocki ham itd?? Drogie jest to auto w utrzymaniu?? PS: Mowa o modelu z napedem na "jedna oske" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 8 Października 2007 Udostępnij Napisano 8 Października 2007 > Interesuje mnie to autko, lecz nic poza danymi tech o nim nie wiem > Jak wyglada sprawa z czesciami eksploatacyjnymi?? Pasek rozrzadu, > sprzeglo, klocki ham itd?? Drogie jest to auto w utrzymaniu?? > PS: Mowa o modelu z napedem na "jedna oske" silnik niestety na pasku a nie lancuchu jak w VR6 wiec wymiana co 80kkm moze szarpnac lekko 800PLN z gazem lekki problem bo dwie odrebne glowice wiec praktycznie TYLKO wtrysk 174KM i ~240Nm wiec identycznie jak VR6 reszta czesci niewiele drozsza niz dla wersji bazowych a moze chcesz mojego VR6? klik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pucek250 Napisano 8 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 8 Października 2007 Ogolnie trwala jest ta jednostka?? Posiada jakies słabe punkty?? Passka nie chce Od zawsze podobaly mi sie audiczki 80 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrofinger Napisano 8 Października 2007 Udostępnij Napisano 8 Października 2007 Po zgazowaniu spalanie ok. 20l. Jeździłem pierwszym modelem A6 z tym silnikiem. Ono nie jeździ tylko zapier.... Udało mi się wyciągnąć 230km/h (w Niemczech) ale już musiałem hamować. Bierz, kupuj nie zastanawiaj się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrado Napisano 8 Października 2007 Udostępnij Napisano 8 Października 2007 > z gazem lekki problem bo dwie odrebne glowice wiec praktycznie TYLKO > wtrysk a widzialem takowe motory na BLOSie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pucek250 Napisano 8 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 8 Października 2007 jakie jest srednie spalanie benzyny w tym silniku?? a ile lpg?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 9 Października 2007 Udostępnij Napisano 9 Października 2007 > a widzialem takowe motory na BLOSie nie mowie ze sie nie da - ale trudniej i "mniej pewnie" niz VR6 dlaczego? bo są dwa kolektory dolotowe i prawdopodobienstwo ze mieszanka gazu podzieli rowno sie na dwa kolektory a potem rowno na kazdy z trzech cylindrow na tym kolektorze jest mala i dochodzi niestety do "lokalnego" wypalenia gniazd zaworowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 9 Października 2007 Udostępnij Napisano 9 Października 2007 > Po zgazowaniu spalanie ok. 20l. Jeździłem pierwszym modelem A6 z tym > silnikiem. Ono nie jeździ tylko zapier.... Udało mi się > wyciągnąć 230km/h (w Niemczech) ale już musiałem hamować. Bierz, > kupuj nie zastanawiaj się bez przesady zeby 20L spalil to trzeba bardzo mocno w miescie + korki + krotkie trasy co do 230km/h to racja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrado Napisano 9 Października 2007 Udostępnij Napisano 9 Października 2007 > nie mowie ze sie nie da - ale trudniej i "mniej pewnie" niz VR6 > dlaczego? bo są dwa kolektory dolotowe i prawdopodobienstwo ze > mieszanka gazu podzieli rowno sie na dwa kolektory a potem rowno > na kazdy z trzech cylindrow na tym kolektorze jest mala i > dochodzi niestety do "lokalnego" wypalenia gniazd zaworowych pomijajac gaz - czy miesznaka powietrza tez bedzie sie nierowno dzielic do poszczegolnych cylindrow ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 9 Października 2007 Udostępnij Napisano 9 Października 2007 > pomijajac gaz - czy miesznaka powietrza tez bedzie sie nierowno > dzielic do poszczegolnych cylindrow ? kolektor jest projektowany dla danej serdnicy i dlugosci dolotu. jak wstawisz jakakolwiek zwezke (np: BLOS) to wszystko idzie w leb. zmieniaja sie predkości, wartości podciśnień, a tym samym proporcjonalność "dzielenia" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrofinger Napisano 9 Października 2007 Udostępnij Napisano 9 Października 2007 > bez przesady > zeby 20L spalil to trzeba bardzo mocno w miescie + korki + krotkie > trasy > co do 230km/h to racja Przyjechał do nas kiedyś klient i że to audi od razu przeprowadziłem krótki wywiad. Gość mi go nie sprzedawał więc pewnie prawdę powiedział że 20l gazu (ok.) manualna skrzynia. Pojechałby szybciej niż 230 ale musiałem hamować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrado Napisano 9 Października 2007 Udostępnij Napisano 9 Października 2007 > kolektor jest projektowany dla danej serdnicy i dlugosci dolotu. jak > wstawisz jakakolwiek zwezke (np: BLOS) to wszystko idzie w leb. > zmieniaja sie predkości, wartości podciśnień, a tym samym > proporcjonalność "dzielenia" no dobra wstawienie zwezki przed przepustnice typu junkers albo blos, (choc ten drugi charakteryzuje sie nie tak duzym zwezeniem) - moze wplynac na zmiane predkosci przeplywu powietrza, ale z tym rozdzialem powietrza to mi tak do konca nie lezy ta teoria. wynikaloby ze problem ten moglby sie tyczyc nie tylko V6 ale takze V8, R4, R5, R6 itp jak dobrze siegam pamiecia kiedys sam wspominales ze posiadasz blosa w swoim VR6 czyli jak? masz jakis problem ze spalaniem na benzynie ? na jednym garze za bogato , a na drugim za ubogo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 9 Października 2007 Udostępnij Napisano 9 Października 2007 > no dobra wstawienie zwezki przed przepustnice typu junkers albo blos, > (choc ten drugi charakteryzuje sie nie tak duzym zwezeniem) - > moze wplynac na zmiane predkosci przeplywu powietrza, ale z tym > rozdzialem powietrza to mi tak do konca nie lezy ta teoria. > wynikaloby ze problem ten moglby sie tyczyc nie tylko V6 ale > takze V8, R4, R5, R6 itp we wszystkich tych autach kolektory projektowane są dla danej objetosci (dlugosc srednica) itp > jak dobrze siegam pamiecia kiedys sam wspominales ze posiadasz blosa > w swoim VR6 czyli jak? masz jakis problem ze spalaniem na > benzynie ? na jednym garze za bogato , a na drugim za ubogo ? VR6 ma jeden kolektor dolotowy a to zmiania cala postac rzeczy choc nie podlega dyskusji ze najlepszy jest wtrysk gazu w R4, R6, VR6 nie slyszalem o wypalaniu pojedynczych gniazd zaworowych nawet na IIgr z mikserem natomiat w wielu V6 V8 pojawiaja sie takie problemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrado Napisano 9 Października 2007 Udostępnij Napisano 9 Października 2007 > we wszystkich tych autach kolektory projektowane są dla danej > objetosci (dlugosc srednica) itp > VR6 ma jeden kolektor dolotowy a to zmiania cala postac rzeczy choc a V6 ma jak ? dwa kolektory? > nie podlega dyskusji ze najlepszy jest wtrysk gazu > w R4, R6, VR6 nie slyszalem o wypalaniu pojedynczych gniazd > zaworowych nawet na IIgr z mikserem natomiat w wielu V6 V8 > pojawiaja sie takie problemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 10 Października 2007 Udostępnij Napisano 10 Października 2007 > a V6 ma jak ? dwa kolektory? wizualnie jeden ale tak naprawde dwa (prawo - lewo) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrado Napisano 10 Października 2007 Udostępnij Napisano 10 Października 2007 > wizualnie jeden ale tak naprawde dwa (prawo - lewo) no to samo moge powiedziec o vr6 wizualnie jeden a naprawde szesc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.