klimekpl Napisano 1 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2005 Jak chodzi bravo 1,2 16v z plastikowym kolektorem na instalacji gazowej. Jaka jest strata mocy? Jakiej firmy instalacje zamontować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yanusz1 Napisano 1 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2005 > Jak chodzi bravo 1,2 16v z plastikowym kolektorem na instalacji > gazowej. Jaka jest strata mocy? Jakiej firmy instalacje > zamontować. Witaj1 Nie montować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
quli Napisano 1 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2005 > Jak chodzi bravo 1,2 16v z plastikowym kolektorem na instalacji > gazowej. Jaka jest strata mocy? Jakiej firmy instalacje > zamontować. lepiej nie montować.poza tym 1.2 nie pali znowu tak dużo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klimekpl Napisano 1 Lipca 2005 Autor Udostępnij Napisano 1 Lipca 2005 tak bardzo siada jakosc jazdy czy silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klimekpl Napisano 1 Lipca 2005 Autor Udostępnij Napisano 1 Lipca 2005 czy ma ktoś może bravo 80 sx 1,2 16V z plastikowym kolektorem na gaz przerobione? Pytałem instalatora to powiedział że fajnie chodzi i że instalacja wyszła by 3500zł. Ale oni wszystko zachwalają co by tylko sprzedać. Świat już taki jest niestety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klimekpl Napisano 1 Lipca 2005 Autor Udostępnij Napisano 1 Lipca 2005 > tak bardzo siada jakosc jazdy czy silnika? albo zmieniasz kolektor na metalowy i zakladasz instalke II gen albo zostawiasz i III albo IV gen da sie jezdzic na pewno bedzie taniej niz na benzynie szczegolnie ze caly czas cena w gore Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klimekpl Napisano 1 Lipca 2005 Autor Udostępnij Napisano 1 Lipca 2005 I generacja to jest chyba gaźnik II generacja to jest kolektor mieszalnikowy III generacja to pełny wtrysk sekwencyjny? nieznam sie na tym zabardzo nie chodzi mi nawet o koszt instalacji bo czy zapłace 2000 czy 4000 to i tak mi sie opłaca tylko chodzi mi jaka najlepiej by pasowała do tego autka bo nie chce mu zrobić krzywdy ale nie chce przepłacać zwłaszcza ze dziennie robie ok 70km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krecha Napisano 1 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2005 > Jak chodzi bravo 1,2 16v z plastikowym kolektorem na instalacji > gazowej. Jaka jest strata mocy? Jakiej firmy instalacje > zamontować. Tylko sekwencyjna, nie ma co sie bawic w wymiane kolektora, a straty osiagow nie powinno byc praktycznie czuc na sekwencyjnej , tylko te koszty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yanusz1 Napisano 1 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2005 > nie chodzi mi nawet o koszt instalacji bo czy zapłace 2000 czy 4000 > to i tak mi sie opłaca tylko chodzi mi jaka najlepiej by > pasowała do tego autka bo nie chce mu zrobić krzywdy ale nie > chce przepłacać zwłaszcza ze dziennie robie ok 70km Przekalkuluj po jakim czasie Ci się zwróci koszt założenia LPG i dolicz późniejsze koszty przeglądów i serwisowania,napraw LPG. 1,2 jest silnikiem oszczednym i jezeli robisz więcej km na trasie niż w mieście to się nie opłaca montować Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klimekpl Napisano 1 Lipca 2005 Autor Udostępnij Napisano 1 Lipca 2005 do smej pracy robie 60km dziennie + jakiś sklep, weekendy szkoła 100km. Jak instalacje bym założył to na rok 1700zł zysku spokojnie (jeszcze jakieś wakacje czy wyskoki w boki hehehe) myśle że by sie opłacało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin_77 Napisano 1 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2005 > III generacja to pełny wtrysk sekwencyjny? nie - III gen to wtrysk, ale "jednopunktowy" - nawet, jak jest więcej niż jeden wtryskiwacz to działają one razem, w tym samym momencie IV generacja to sekwencyjny wtrysk gazu - gdzie wtryskiwaczy masz tyle, ile cylindrów i działają one dokładnie tak, jak wtryskiwacze benzynowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klimekpl Napisano 1 Lipca 2005 Autor Udostępnij Napisano 1 Lipca 2005 chyba więcej poza miastem ale ciężko sie rozpedzić średnia koło 70/80km/h przejazd przez jedno miasto ale tne obwodnicą troche tłoczno ale te 60 się wyciśnie (fotoradary jak po deszczu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klimekpl Napisano 1 Lipca 2005 Autor Udostępnij Napisano 1 Lipca 2005 czyli tylko IV generacja wchodzi w gre? jakie są koszty wyrobie sie za 3500zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
halny Napisano 1 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2005 > Jak chodzi bravo 1,2 16v z plastikowym kolektorem na instalacji > gazowej. Jaka jest strata mocy? Jakiej firmy instalacje > zamontować. A na wodę to nie chcesz żeby jeździł ? Policz... instalka powiedzmy ok 4000 , dobra bo badziewie to Ci zaszkodzi, jak jeździsz na trasach albo odcinkach "bez świateł" powiedzmy 20km , to spalanie będzie ok 5-6 litrów benzyny zależnie od nogi, gazu nieco więcej wyjdzie, przelicz różnicę, koszty przeglądów i odpowiedz sobie na pytanie czy warto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin_77 Napisano 1 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2005 > czyli tylko IV generacja wchodzi w gre? jakie są koszty wyrobie sie > za 3500zł nie - III też możesz założyć - strzałów nie będzie ale ceny chyba ostatnio spadły i polecam IV - dobrze założone gwarantuje zero problemów i w zasadzie nawet nie będziesz zauważał, że jeździsz na gazie... no - może oprócz tankowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klimekpl Napisano 1 Lipca 2005 Autor Udostępnij Napisano 1 Lipca 2005 Oczywiście że bym chciał na wode. Ale poważnie to oszczędność 1700 zł rocznie to 2 lata i instalacja zwrócona myśle nim z 4 pojeździć jak wszysto będzie dobrze. a to już 6800 zł zaoszczędzone i 3500 instalacja to jest 3300 na czysciocha. Rozważania moje są czysto teoretyczne stać mnie na benzyne jeszcze ale oczy mnie bolą jak tankuje benzyne odnośnie ich cen w stosunku do gazu. Bravo mam od tygonia jestem zadowolony bardzo z niego wcześniej miałem seata ibize na gaz i z tąd moja bolonczka bo sie przyzwyczaiłem do jazdy za pół darmo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arminek Napisano 1 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2005 > Przekalkuluj po jakim czasie Ci się zwróci koszt założenia LPG i > dolicz późniejsze koszty przeglądów i serwisowania,napraw LPG. > 1,2 jest silnikiem oszczednym i jezeli robisz więcej km na trasie niż > w mieście to się nie opłaca montować > Pozdr Mądre słowa Taka prawda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klimekpl Napisano 1 Lipca 2005 Autor Udostępnij Napisano 1 Lipca 2005 Za krórko nim śmigam i jeszcze nie litrazowałem go ile wam palą 1,2 16V na 100km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
magumagu Napisano 1 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2005 > Za krórko nim śmigam i jeszcze nie litrazowałem go ile wam palą 1,2 > 16V na 100km 105kkm przejechane - srednio 6,44 od 2000r dziennie srednio 60km min 5.3 (full zaladowany trasa do Dubrownika) max 7,2 (zima) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mzybi Napisano 1 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2005 Moja Bravka pali w mieście ok 10l gazu. Niestety nawet przy sekfencyjnym wtrysku czuć delikatną strate mocy. Za to koszty ekspoatacji znacznie to rekompensują. Niema co sie zastanawiać. W podjęcu decyzji o zamontowaniu instali pomogła mi rozmowa z kurierem z przesyłek. w tej chwili ma przejechane 290000tysia i do silnika nawet sie nie dotknoł To że zbliża sie moment u niego co by po raz czwarty wymienić zawieche to już inna sprawa pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 1 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2005 montuj sekwenta i nie zorientujesz sie kiedy jedziesz ne ecofuel... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 1 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2005 > Przekalkuluj po jakim czasie Ci się zwróci koszt założenia LPG i > dolicz późniejsze koszty przeglądów i serwisowania,napraw LPG. > 1,2 jest silnikiem oszczednym i jezeli robisz więcej km na trasie niż > w mieście to się nie opłaca montować > Pozdr gdybym sie nie znał i słuchał się ciebie ślepo to już dawno jeździłbym padakowatym dizlem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 1 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2005 > Witaj1 > Nie montować pij mleko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gandrys Napisano 1 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2005 > Jak chodzi bravo 1,2 16v z plastikowym kolektorem na instalacji > gazowej. Jaka jest strata mocy? Jakiej firmy instalacje > zamontować. Jak najbardziej polecam gaz - u mnie spalanie ok 7.5 l gazu (80 % trasa, V max do 140 km/h) Utraty mocy nie mozna zauwazyc Do tego typu silnika tylko sekwencyjny wtrysk U mnie BIGAS SGI - dalem 2 lata temu ok 4700 PLN -przejechalem 75 kkm - raz bylem na przegladzie zeby zachowac gwarancje,koszt 60 PLN, raz wymienialem filtry gazu okolo 80 PLN pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maniek Napisano 1 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2005 > Przekalkuluj po jakim czasie Ci się zwróci koszt założenia LPG i > dolicz późniejsze koszty przeglądów i serwisowania,napraw LPG. > 1,2 jest silnikiem oszczednym i jezeli robisz więcej km na trasie niż > w mieście to się nie opłaca montować > Pozdr Nie zgadzam sie ze jak w miescie to OK, a w trasie nie oplaca. W miescie silnik nagrzewa sie wolniej (szczegolnie w zimie) i wiecej Pb pojdzie (u mnie jakies 0,5l/100km w ziemie). W trasie szybko lapie temperuture i latwej przychodza te oszczednosci... To trzeba policzyc! U mnie jest tak: 1. Zuzycie 2. Wrazenia, obliczenia, fotki 3. Zwrot inwestycji Nie jest to latwa decyzja. Teraz jak juz instalka jest kazda setka kilometrow daje satysfakcje. Trasa do Chorwacji wynioslaby 400zł na PB, na LPG 220zł. Na calym urlopie poszloby 1150zł na Pb, a tak 700zł na LPG. TO CIESZY!!! Tylko to naprawde dluuugo sie zwraca. Jedno jest ciekawe - jak rozmawialem z silnikowcem z ASO, gosc gdyby nie wiedzial ze mam gaz, to na kompie w ogole sie zorientowalby sie. To jest zasluga dobrej, dopracowanej konstrukcji instalki BRC Seq. Instalki z którymi do tej pory ludziska przyjezdzali okreslil jako mniejsza lub wieksza "porazka": ciagle problemy w kompie benzyny, problemy przy obciazeniach silnika. Wg niego ta instalka ma swietna emulacje i dobre zachowanie. Nic sie nie gubi, nic nie rozjezdza. Malinka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drabinek Napisano 2 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2005 > Jak chodzi bravo 1,2 16v z plastikowym kolektorem na instalacji > gazowej. Jaka jest strata mocy? Jakiej firmy instalacje > zamontować. Ja tradycyjnie proponuje BRC Tylko że musisz naprawde tych kolometrów stukać żeby sie zwróciło Bo do plastyka to taka instalka trocha kosztuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klimekpl Napisano 4 Lipca 2005 Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca 2005 ile kosztuje taka BRC? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zenkub Napisano 4 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2005 > ile kosztuje taka BRC? U mnie kosztowało 3600 pln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klimekpl Napisano 4 Lipca 2005 Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca 2005 I jak chodzi? robie miesiecznie do pracy 1100km + wyjazdy na zakupy na uczelnie jest sens? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 4 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2005 > I jak chodzi? robie miesiecznie do pracy 1100km + wyjazdy na zakupy > na uczelnie jest sens? raczej nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zenkub Napisano 4 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2005 > I jak chodzi? robie miesiecznie do pracy 1100km + wyjazdy na zakupy > na uczelnie jest sens? Instalaca zwraca się po około 30kkm więc sobie sam przelicz ile musiałbys czekac na zwrot.Chyba że tak jak u mnie zaczniesz więcej jezdzic.Od założenia czyli kwietnia zeszłego roku zero problemów ale mam już przejechane 26 kkm.Instalacja sprawuje się dobrze.Przyjemność podczas tankowania do pełna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drabinek Napisano 4 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2005 > ile kosztuje taka BRC? Do plastyka to se możesz Just havy albo Fly Sequent zadać Jedna 3500 Druga 4500 Zależy od jakiś tam cudów mnie bliżej nieznanych Wejdź se na qncik LPG, tam jest ( był ) sztywny 13 i Ci pewno napisze co i jak z BRC Ja mam alumnium w 1.6 BRC Just i śmiga, śmiga ......śmiga Tylko dokładnie przelicz, bo 1.2 malutko pali Czy Ci to sie opłaci ?? Powinno sie zwrócić w perspektywie max 1,5 do 2 lat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drabinek Napisano 4 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2005 > I jak chodzi? robie miesiecznie do pracy 1100km + wyjazdy na zakupy > na uczelnie jest sens? Stary, prosta matma Tylko nie oszukuj sam siebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.