Skocz do zawartości

Pomocy


Misiu_gd

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

Na poczatku dodam ze jestem kompletnym laikiem w sprawach gazu. Dlatego nie nazywam zeczy po imieniu. Mam problem, ostatnio samochod po przejechaniu okolo 20 km, zaczynal gasnac, niewiadomo czemu, bylem na regulacji gazu, wymienilem filtr, przewody i swiece. Ostatnio gdy zgasl otworzylem maske i zauwarzylem oszroniony(prawie zamarzniety) ,,mieszalnik???", niewiem jak to sie nazywa fachowo ale chodzi mi o ta czesc instalacji gazowel w ksztalcie grubego talerza, do ktorego wchodza 2 rurki od gazu i 2 bodajrze od plynu chlodzacego. Mam pyatnko dlaczego to zamarzlo, czy powodem jest jakas usterka tej czesci, czy moze wina jest w zle odpowietrzonym ukladzie chlodzenia, dodam ze ostatnio wymienialem termostat, i rurki wlasnie od tego elementu bo popekaly. Czy ten element mam jakis odpowietrzacz???

Za wszelkie rady i sugestie z gory dziekuje bow.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak zamarzl, to nie jest dogrzany, jak nie jest, to albo masz

> uszkodzony termostat i nie dogrzewa wogole, albo nie dociera

> plyn do prownika i nie ogrzewa!

Dziekuje, juz teraz bede wiedzial ze jest to parownik bow.gif, teraz mam pytanko, bo termostat dziala prawidlowo zamyka sie i otwiera w okreslonym przedziale temp. czy ten parownik ma jakis swoj odpowietrzacz, jesli nie to czy uklad wodny mam odpowietrzac na silniku ktory bedzie pracowal na LPG czy na PB????

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dziekuje, juz teraz bede wiedzial ze jest to parownik , teraz mam

> pytanko, bo termostat dziala prawidlowo zamyka sie i otwiera w

> okreslonym przedziale temp. czy ten parownik ma jakis swoj

> odpowietrzacz, jesli nie to czy uklad wodny mam odpowietrzac na

> silniku ktory bedzie pracowal na LPG czy na PB????

> Pozdrawiam

Parowni (reduktor) powinien byc wpiety w maly obieg ukladu chlodzenia. Nie ma zadnego znaczenia na czy, silnik pracuje.

A z termostatami to roznie bywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Parowni (reduktor) powinien byc wpiety w maly obieg ukladu

> chlodzenia. Nie ma zadnego znaczenia na czy, silnik pracuje.

> A z termostatami to roznie bywa.

Dzieki wielkie, po niedzieli biore sie za odpowietrzanie układu, jak to nie pomoze podjade do gazownika.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzieki wielkie, po niedzieli biore sie za odpowietrzanie układu, jak

> to nie pomoze podjade do gazownika.

> Pozdrawiam.

Po pierwsze zaglądnij do zbiorniczka czy nie brakuje Ci płynu chłodzącego, jeśli jest OK, to bierz się za odpowietrzanie a jeśli było go zbyt mało to masz już odpowiedź wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Po pierwsze zaglądnij do zbiorniczka czy nie brakuje Ci płynu

> chłodzącego, jeśli jest OK, to bierz się za odpowietrzanie a

> jeśli było go zbyt mało to masz już odpowiedź

Płynu było mało bo wymieniali mi przewod od parownika, wiec troszku sie go ulało, a pozatym pewnie mega sie zapowietrzył przez to, teraz bedzie jazda z odpowietrzaniem buu.gif. Ale dam rade 270635636-JUMP2.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

> Płynu było mało bo wymieniali mi przewod od parownika, wiec troszku

> sie go ulało, a pozatym pewnie mega sie zapowietrzył przez to,

> teraz bedzie jazda z odpowietrzaniem . Ale dam rade

Jak poszlo odpowietrzanie?

Mam chyba ten sam problem, a do gazownika daleko.

Jak sie odpowietrza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.