Skocz do zawartości

Misiu_gd

użytkownik
  • Liczba zawartości

    294
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

6 obserwujących

O Misiu_gd

  • Urodziny 04.10.1980

Retained

  • spamer techniczny

Profile Information

  • Lokalizacja
    Gdańsk

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Misiu_gd's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/20)

1

Reputacja

  1. Misiu_gd

    Sprężyny

    > Niby wygladaja tak samo ale astra h sporo wiecej wazy i czy tyl nie bedzie ci siedzial? Ma siąść, na chwile obecną jest założony gwint, jedna sprężyna pękła z tyłu i potrzebuje jakieś szybkiej alternatywy , do póki nie ściągnę zamiennika do swojego zestawu, a sportowe tylne używki są bardziej dostępne do G niż H
  2. Misiu_gd

    Sprężyny

    > formalnie numery OE są inne, a czym fizycznie się różnią to nie wiem Numery są inne, ale podobno - podobno tył pasuje - mam nie potwierdzone info a sprawa dość pilna
  3. Misiu_gd

    Sprężyny

    Potrzebuje odpowiedzi na szybkie pytanie , czy sprężyny tylnego zawieszenia z Astry G podejdą do Astry H - oczywiście mowa o HB
  4. Misiu_gd

    grill

    > wydaje mi się, że palenisko warto by stuningować. Ja bym dodał doprowadzenie powietrza od spodu, > ewentualnie popielnik. Jest półka pod spodem można spokojnie zrobić. sadziłem ,że bez doprowadzenia powietrza od spodu lub z boku/tyłu nie będzie cugu, jednak nie ma z tym problemu, w tym roku stuningowany zostanie cały grill, by robił jednocześnie za wędzarnie popielnik, w moim przypadku, całe palenisko wyłożone szamotem, więc po imprezie wystarczy resztki popiołu, węgla zgarnąć zmiotką - jednak Twoja koncepcja jest słuszna
  5. Misiu_gd

    grill

    > ooo elegancko +- jaki koszt materialow ? bloczki ytong - około 100 - 150 złotych klej + tynk jakieś 40 złotych 2 ruszty - 60 złotych cegła szamotówka, wyłożenie paleniska - 70 zlotych czas budowy - weekend majowy, bo wylewałem jeszcze delikatna wylewkę pod grilla i dopiero na to układałem płyty chodnikowe. Tak jak kolega pisze, w marketach dostaniesz grille gotowe składające się 3-5 elementów do samodzielnego sklejenia, ale jednak możliwość wykonania go samodzielnie bezcenna
  6. > niestety, ale to jest dobry przykład, że drzwi wymienia się razem z ościeżnicą. Już parę osób to > przerobiło i zawsze z mizernym skutkiem Najlepiej się przemęczyć, wypieprzyć ościeżnicę i > zamontować komplet od nowa - wtedy jest zrobione jak trzeba Popieram sam to przerabiałem, przy kapitalnym remoncie, chciałem zaoszczędzić na ościeżnicach i założyć nowe drzwi na stare. Skończyło się na wykuciu starego żeliwnego badziewia i zamontowaniu regulowanych ościeżnic
  7. Misiu_gd

    grill

    > Witam > moze ktos z Was ma jakis projekt, poradniki, strony www na ktorych znajde pomysl na budzetowy > murowany grill na dzialce ? > Pozdrawiam Ja budowałem dokładnie taki , korzystałem tylko z tej strony. Zamieniłem tylko pkt 8 , nadproża wychodziło stosunkowo drożej niż zwykłe " krawężniki betonowe " - dla tego nabyłem zamiennik grill
  8. > Może TU znajdziesz odpowiedź mam złe indexy - trzeba podmienić w op-comie
  9. > Trzymasz klawisz Settings wystarczająco długo, aż do piknięcia w głośnikach? Jak był zablokowany BC - wszytko działało. Wziolem magika z op-comem, odblokował BC ( spalanie, stopery itp. ) i teraz nie mogę wejść sposobem przez Settings. Sam nabyłem op-coma, pozmieniałem kody na inne i dalej nic :9
  10. żeby nie zakładać kolejnego tematu, jak sprawdzić temp płynu ???, po odblokowaniu BC - nie jestem w stanie wejść w SETING zmieniałem już kody i dalej nic
  11. > Chyba masz za wąskie opony do tych felg... > Na prawdę to się ludziom podoba, czy to tak na siłę? Trzeba dodać jeszcze watek ekonomiczny. Węższe opony są tańsze
  12. Misiu_gd

    [H] Z17DTH dwumasa

    > To chyba żart. Każde Z17DTJ czyli 110-konny silnik posiada koło dwumasowe i filtr DPF. Dodatkowo ma > osprzęt wtryskowy Denso, który na chwilę obecną jest nienaprawialny. Jakby tego było mało > skrzynia 6-biegowa M32, uważana za jedną z najgorszych skrzyń na rynku. > Jednym słowem fatalne połączenie. Mea culpa - pomyliłem oznaczenie silnika, zmęczenie robi swoje.
  13. Misiu_gd

    [H] Z17DTH dwumasa

    > Jest na 100%. Tylko Z17DTL nie miał. Nie tylko , mam Z17DTJ - i tez nie mam ani dwumasy ani DPF
  14. > kurcze... tylko czy mi się w ogóle podświetla zapalniczka/popielniczka? ech nie wiem, nie > zwróciłem nigdy uwagi, chyba nie... > w każdym razie dzięki, będę szukał > brat Tam się często, gęsto lubi sfajczyć żarówka, tez myślałem że nie mam podświetlenia , aż do momentu jak ustrojstwo musiałem całe rozebrać
  15. > Wątek wrzucam tak żeby nie zginęło i w ramach samozachwytu :D > Pkt 1. Odbiór: > Osiem felg malowanych proszkowo w kolorze zbliżonym do białego, aczkolwiek nie wiele tego koloru > zostało po użytkowaniu przez poprzedniego właściciela > https://skydrive.live.com/redir?resid=14ECF95F8CD0E017!1062&v=3 > http://sdrv.ms/1ed9XR3 > Pkt 2. Sprawdzenie/prostowanie > Felle zostały sprawdzone na wyważarce, niestety 4 okazały się "delikatnie" krzywe więc "delikatnie > zostały wyprostowane. > https://skydrive.live.com/redir?resid=14ECF95F8CD0E017!1168 > Pkt 3. Czyszczenie > Po wyprostowaniu, a przed malowaniem trza było wyczyścić ze "starego" lakieru i każdego innego > "syfu". Wszystko zostało wyśrutowane na niskim ciśnieniu ok 3 bar (normalne ciśnienie tego > urządzenia to ok 8bar) > https://skydrive.live.com/redir?resid=14ECF95F8CD0E017!1169 > Pkt 4. Gruntowanie > Wszytko zostało zagruntowane przemysłowym podkładem epoksydowym używanym do gruntowania pewnych > amerykańskich maszyn budowlanych których nazwa zaczyna się na "B" , ale z pewnych powodów > więcej nie mogę o tym się rozpisywać > https://skydrive.live.com/redir?resid=14ECF95F8CD0E017!1170 > Pkt 5. Lakierowanie > Po wysuszeniu podkładu (ok 2h w 70stC) i wystygnięciu kółek przystąpiono do szlifowania (papier gr. > 320) następnie uzupełniono ubytki w części widocznej przy pomocy przemysłowej szpachli > dwuskładnikowej i ponownie wszystko przeszlifowano papierem 320. > Po dokładnym wyczyszczeniu felg z pyłu nałożono bazę lakierniczą w kolorze srebrnym a następnie > trzy warstwy dwuskładnikowego lakieru bezbarwnego w "HS" (czyli takiego twardszego i odpornego > na zarysowania), z tym że do pierwszej warstwy lakieru bezbarwnego dodano odrobinę srebrnej > bazy aby uzyskać fany efekt "głębi" > https://skydrive.live.com/redir?resid=14ECF95F8CD0E017!1132&v=3 > A oto i efekt końcowy!!! > https://skydrive.live.com/redir?resid=14ECF95F8CD0E017!1171 > Jak na wiosnę zamontuję do Autka to uzupełnię o kolejne foty > Mam nadzieję że się podoba. > P.S. Uprzedzając pytania, nie mam możliwości przeprowadzania renowacji felg na większą skalę, aby > ten projekt wypalił musiałem się dużo prosić i dużo znieść a i tak udało się tylko dlatego że > robiłem DLA SIEBIE jak bym miał robić więcej felg to musiałbym za to słono płacić Świetna robota, ale imo według mojego gustu i upodobania prysnął bym je na biało bądź jasny odcień ecri
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.