katownik Napisano 23 Października 2007 Udostępnij Napisano 23 Października 2007 Wkłada się 1.2 16V do jednego CC i bodaj nei problem z cudami typu relacja osłona rozrządu-lampa, jeno z altkiem, albowiem: Silnik wraz z osprzętem pochodzi od Punto Sporting rok 98-99, silniki j.w., było to auto z klimą, i altek jest ciut inny a pozostał bo stan nienaganny. Problem błahy - są trzy "wtyki" w tym alternatorze, i nasuwa się pytanie, który należy zignorować, tudziez przedrutować wiąchę.... Bo raczej nie trza 3 podłączać, jeno prund i czujnik ładowania, a 3cie to co wzbudzenie ? Kogoś kto zna problem, lub kojarzy sprawę (tego typu altek) proszę w imieniu swoim i paru z Centobraci o info - będziem dziękować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 23 Października 2007 Udostępnij Napisano 23 Października 2007 Nadal tego nie zdrutowaliście trzeba było zostać przy altku z 1.1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
katownik Napisano 23 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 23 Października 2007 > Nadal tego nie zdrutowaliście trzeba było zostać przy altku z 1.1 Ty mi tu nie spamuj, ja tu odpowiedzi potrzebuje konkretnych ;p Może na puntokącik rzucić sie muszem z tym.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 23 Października 2007 Udostępnij Napisano 23 Października 2007 A przyjade tam dziś po 16 to oblookam co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.