Skocz do zawartości

PILNE ! Jak to przy swapie....


katownik

Rekomendowane odpowiedzi

Wkłada się 1.2 16V do jednego CC i bodaj nei problem z cudami typu relacja osłona rozrządu-lampa, jeno z altkiem, albowiem:

Silnik wraz z osprzętem pochodzi od Punto Sporting rok 98-99, silniki j.w., było to auto z klimą, i altek jest ciut inny a pozostał bo stan nienaganny.

Problem błahy - są trzy "wtyki" w tym alternatorze, i nasuwa się pytanie, który należy zignorować, tudziez przedrutować wiąchę.... Bo raczej nie trza 3 podłączać, jeno prund i czujnik ładowania, a 3cie to co wzbudzenie ?

Kogoś kto zna problem, lub kojarzy sprawę (tego typu altek) proszę w imieniu swoim i paru z Centobraci o info - będziem dziękować 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.