pionow Napisano 25 Października 2007 Udostępnij Napisano 25 Października 2007 Problem polega na tym ze klima nie daje ciepłego powietrza. Wcześniej było OK. Zimne z klimy leci prawidłowo. Samochód sie normalnie nagrzewa, termostat jest OK a ciągle brak ogrzewania Gdzie szukac przyczyny? dzieki za podpowiedz. pzdr Witam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LOKI21 Napisano 25 Października 2007 Udostępnij Napisano 25 Października 2007 Witam. proponuje na poczatek podpiac autko pod VAG'a i zobaczyc czy w klimatronicu nie ma bledow, moze to byc wina silniczka ktory przelancza z zimnego na cieple. Mozna tez sprawdzic wlanczajac autko i z zimnego szybka przelaczyc na cieple czy slychac prace tego silniczka w okolicach nagrzewnicy chociaz to dosc cicho chodzi wiec moze byc ciezko Vag powinien wskazac problem, ewentualnie zobaczyc, moze uklad chlodzenia jest zapowietrzony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deepister74 Napisano 25 Października 2007 Udostępnij Napisano 25 Października 2007 może nagrzewnica padła? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pakafoto Napisano 25 Października 2007 Udostępnij Napisano 25 Października 2007 Kody klimatronik KLIMATRONIK Zmiana jednostek wyświetlania temperatury. Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij ‘+’ temperatury aby zmieniad jednostki pomiędzy Celsjuszami i Fahrenheitami. Dostępne kody diagnostyczne. Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij przycisk ręcznego nawiewu górnego. Wyświetli się 1c. Naciśnij ‘+’ lub ‘-‘ temperatury żeby wybrad numer kodu. Naciśnij ponownie przycisk recyrkulacji. Wyświetli się wartośd. Naciśnij ‘+’ lub ‘-‘ temperatury ponownie aby wyświetlid inny kod. Wyświetlana wartości kodu. 1. Uszkodzenie systemu - wyświetla jako Diagnostic Trouble Code (DTC), 2. Cyfrowa wartośd wewnętrznego czujnika temperatury, w podsufitce (G 86) 3. Cyfrowa wartośd wewnętrznego czujnika temperatury, w desce rozdzielczej (G 56) 4. Cyfrowa wartośd czujnika temperatury zasysanego powietrza (G 89) 5. Cyfrowa wartośd czujnika temperatury zewnętrznej (otoczenia) (G 17), przód 6. Cyfrowa wartośd czujnika temperatury zewnętrznej (otoczenia) 7. Cyfrowa wartośd czujnika temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza (G 109) 8. Cyfrowa wartośd potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92) 9. Wartośd różnicowa (błąd?) klapy regulacji temperatury (Delta value of Temperature Regulator Flap) 10. Wartośd błędu klapy regulacji temperatury 11. Cyfrowa wartośd potencjometru silnika klapy centralnej (G 112) 12. Specjalna wartośd klapy centralnej 13. Cyfrowa wartośd potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G 114) 14. Specjalna wartośd klapy nogi/odszraniacz 15. Cyfrowa wartośd potencjometru silnika klapy przepływu powietrza (G 113) 16. Specjalna wartośd klapy przepływu powietrza 17. Prędkośd samochodu (km/h) 18. Aktualne napięcie dmuchawy powietrza (V) 19. Specjalne napięcie dmuchawy powietrza (V) 20. Napięcie sprężarki klimatyzacji (sprzęgła klimatyzacji) (V) 21. Numer występowania niskiego napięcia, nie-nieustalony 22. Cykl klimatyzowania przełącznika wysokiego ciśnienia klimatyzacji (F 118) 23. Cykle przełącznika wysokiego ciśnienia klimatyzacji (F 118) 24. Cykle przełączania, absolutnie nie-wahające się 25. Analogowa/cyfrowa wartośd, przełącznik Kick-Down 26. Analogowa/cyfrowa wartośd, światła ostrzegania temperatury chłodzenia silnika (ECT) 27. Wartośd kodu (Coding value) 28. Prędkośd obrotowa silnika (RPM) 29. Prędkośd obrotowa kompresora klimatyzacji - równy obrotom silnika x 1.2 (RPM) 30. Wersja programu 31. Sprawdzenie wyświetlacza (wszystkie segmenty sterownika zaświecą się) 32. Licznik błędów potencjometru klapy regulacji temperatury 33. Licznik błędów potencjometru klapy centralnej 34. Licznik błędów potencjometru klapy nogi/odszraniacz 35. Licznik błędów potencjometru klapy przepływu powietrza 36. Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92) 37. Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92), max. 38. Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy centralnej (G 112) 39. Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy centralnej (G 112) 40. Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G114) 41. Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G114) 42. Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy przepływu powietrza (G 113) 43. Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy przepływu powietrza (G 113) 44. Licznik cyklów operacji pojazdu (nośnika?) 45. Obliczona temperatura wewnętrzna (program wewnętrzny, cyfrowo) 46. Temperatura zewnętrzna (otoczenia), po filtrze, dla regulacji (program wewnętrzny) 47. Temperatura zewnętrzna (otoczenia), nie filtrowana, (program wewnętrzny, w oC) 48. Temperatura zewnętrzna (otoczenia), nie filtrowana, (cyfrowo) 49. Licznik błędów sygnału prędkościomierza (prędkośd pojazdu) 50. Czas postoju (min) 51. Temperatura chłodzenia silnika (ECT) in oC 52. Kanał graficzny 1 – pod warunkiem, że kompresor klimatyzacji jest wyłączony – wyświetli się 88.8. 53. Kanał graficzny 2 - stan elektrycznego systemu wyjśd jest identyfikowany wyświetleniem 88.8. 54. Znak sterujący 55. Temperatura zewnętrzna (otoczenia), w oC lub oF potwierdzona na panelu sterownika klimatyzacji 56. Temperatura w oC, z wewnętrznego czujnika temperatury, w podsufitce (G 86) 57. Temperatura w oC, z wewnętrznego czujnika temperatury, desce rozdzielczej (G 56) 58. Temperatura w oC, z czujnika temperatury w kanale świeżego powietrza, (G 89) 59. Temperatura w oC, z zewnętrznego czujnika temperatury (G 17), przód 60. Temperatura w oC, z czujnika temperatury otoczenia, dmuchawa świeżego powietrza (G 109) 61. Wersja programu (ostatnia) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionow Napisano 26 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 26 Października 2007 witam. Auto zosyało podłaczone pod komp. i jedan jest padniety silniczek otwierający ciepłe powietrze. Mozecie powiedzić czy duzo z tym roboty jezli chodzi o wymiane, gdyz jeden "spec" powiedział ze trzab damontowac całą deske itp Oraz na jakie koszty sie szykować dzieki za podpowiedz pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waldek40 Napisano 26 Października 2007 Udostępnij Napisano 26 Października 2007 > witam. > Auto zosyało podłaczone pod komp. i jedan jest padniety silniczek > otwierający ciepłe powietrze. > Mozecie powiedzić czy duzo z tym roboty jezli chodzi o wymiane, gdyz > jeden "spec" powiedział ze trzab damontowac całą deske itp > Oraz na jakie koszty sie szykować > dzieki za podpowiedz > pzdr klapkę i silniczek, masz masz wgląd od strony pasażera w konsoli środkowej kiedyś to opisywałem na tym forum zaloguj sie i poszukaj w wyszukiwarce http://www.forum.vw-passat.pl/?sid=dcda5b4b0a846409381ab8a58cb1caec zapalasz silnik ,włączasz klimę, bierzesz latarkę , otwierasz drzwi od strony pasażera, w miejscu gdzie pasażer trzyma nogi, a raczej lewą nogę kończy sie obudowa od konsoli środkowej i zaczyna sie tunel, na łączeniu tych dwóch elementów jest wstawiony kawałek pianki którą to będziesz musiał odgiąć i teraz kładziesz sie na lewym boku w miejscu gdzie pasażer trzyma nogi odginasz tą piankę i świecisz latarką do góry i jednocześnie drugą ręką przestawiasz temperaturę z chłodzenia na ogrzewanie i będziesz widział jak mechanizm działa , i tak bliżej ciebie będzie nastawnik owego silnika który to za pomocą plastikowego cięgna popycha klapkę ( bliżej szyby) klapka owa odpowiada za podawanie ciepłego lub zimnego powietrza,......... dokładniej już chyba nie można opisać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionow Napisano 26 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 26 Października 2007 > klapkę i silniczek, masz masz wgląd od strony pasażera w konsoli > środkowej kiedyś to opisywałem na tym forum zaloguj sie i > poszukaj w wyszukiwarce > http://www.forum.vw-passat.pl/?sid=dcda5b4b0a846409381ab8a58cb1caec > zapalasz silnik ,włączasz klimę, bierzesz latarkę , otwierasz drzwi > od strony pasażera, w miejscu gdzie pasażer trzyma nogi, a > raczej lewą nogę kończy sie obudowa od konsoli środkowej i > zaczyna sie tunel, na łączeniu tych dwóch elementów jest > wstawiony kawałek pianki którą to będziesz musiał odgiąć i teraz > kładziesz sie na lewym boku w miejscu gdzie pasażer trzyma nogi > odginasz tą piankę i świecisz latarką do góry i jednocześnie > drugą ręką przestawiasz temperaturę z chłodzenia na ogrzewanie i > będziesz widział jak mechanizm działa , i tak bliżej ciebie > będzie nastawnik owego silnika który to za pomocą plastikowego > cięgna popycha klapkę ( bliżej szyby) klapka owa odpowiada za > podawanie ciepłego lub zimnego powietrza,......... dokładniej > już chyba nie można opisać dzięki jutro bedzie walka pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.