Waldek40
użytkownik-
Liczba zawartości
3 211 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Profile Information
-
Płeć
Not Telling
-
Lokalizacja
Warszawa
-
Samochód
C5
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Waldek40's Achievements
starszy kierowca (13/20)
768
Reputacja
-
Ścisk stolarski ?
-
w Niemczech lubią stawać fotoradary na ograniczeniach, mi kiedyś w Frankfurckie nad Odrą cyknęło fotkę na ograniczeniu 30km/h a cyknęło z auta osobowego typu kombi z oklejonymi szybami na czarno radar był zamontowany w tylnej klapie (mandat nie przyszedł), innym razem też w miasteczku podjazd pod górkę i jak sie było na samym szczycie górki to ukazał sie widok trójnóg z radarem na górze i kilku policjantów w gotowości, po to są ograniczenia aby ich przestrzegać,tylko w Polsce kierowcy mają to gdzieś
-
chyba za dużo jest teraz wszędzie rożnego rodzaju czujek które to ogłupiają antyradar, wydaje mi się ze właśnie z tego powodu wiarygodność i popularność i sens posiadania antyradaru upadła
-
robot koszący i macie skoszone i zaoszczędzony czas
-
Golf 4 variant 1.9tdi ATD problem z tylnymi hamulcami
Waldek40 odpowiedział wojteq85 na temat - Volkswagen
ok, miałem chrysler voyager był abs i był tez korektor siły hamowania , z korektora nie wychodziły żadne linki i cięgna a wyglądem przypominał rozdzielacz , z tyłu tego korektora są zaworki i sprężynki korektor siły hamowania może pompa hamulcowa w twoim przypadku jest wadliwa? -
Golf 4 variant 1.9tdi ATD problem z tylnymi hamulcami
Waldek40 odpowiedział wojteq85 na temat - Volkswagen
Korektor jest niezależnie czy auto posiada posiada ABS czy nie , golfa 4 nie miałem więc się nie będę wymondrzał -
Golf 4 variant 1.9tdi ATD problem z tylnymi hamulcami
Waldek40 odpowiedział wojteq85 na temat - Volkswagen
czy klocki na przodzie i tyle są tej samej firmy (twardość klocka) czy jest korektor siły hamowania w tym aucie? może to on źle rozdziela ciśnienie płynu? samochód na kobyłki obustronnie jedna osoba naciska na pedał hamulca i odpuszcza a druga osoba obraca kołami i sprawdza czy faktycznie tłoczek wraca i klocek nie obciera , to takie najprostsze sposoby sprawdzenia -
dokładnie tak, nowe auto jak ktoś zamierza trzymać długo to od razu porządna konserwacja, jak jest już ruda to piaskowanie do żywego i zabezpieczanie, jeśli ktoś wierzy w magiczną moc odrdzewiaczy, konwerterów rdzy, to grubo sie myli , żaden fertan ,coo-var, rus stop ,brunox, czy to tanie czy drogie preparaty to ta ruda i tak wyjdzie
-
może i masz racje ale wtedy wszyscy spece od klimatyzacji co ozonują auto to by sie mylili?
-
to w jaki sposób ozon ma zabić drobnoustroje z parownika? z miejsca gdzie ciągle jest wilgoć i najwięcej smrodku stamtąd pochodzi? ozonowanie robi sie na pracującym silniku i z włączonym obiegiem wewnętrznym
-
ty mi lepiej powiedz jaki ty chcesz wybrać silnik pod LPG bo jakoś chyba coraz mniej produkują trwałych silników pod LPG , no chyba ze jakieś dotryski
-
ja na twoim miejscu najpierw poszukałbym przyczyny smrodku ,a następnie dopiero ozonem potraktować wnętrze auta
-
kolega @bizz napisał w wątku podróż dookoła świata,(cytuję),Teraz mam MG elektryka, świetny wóz.
-
a to nie jest przypadkiem zabezpieczenie żeby jakiś robal nie wlazł tym przewodem do lodówki ?
-
może mi ktoś doradzić czy obecne paliwo E10 można tankować do skutera kymco 50cm 2T ?