zagór Napisano 29 Października 2007 Udostępnij Napisano 29 Października 2007 witam, nie działją mi hamulce w vanoskim systemie i musze korektory wymienić, jak działa ten wilwooda? jak to się podłącza i czy warto to ząłożyć, czy coś zamiennego tańszego jest? to jest na cały układ taki jeden? http://www.moto.allegro.pl/item261196225_wilwood_rajdowy_korektor_sily_hamowania.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dexter_900 Napisano 29 Października 2007 Udostępnij Napisano 29 Października 2007 Z tego co mi sie wydaje, to korektory tego typu regulują siłę hamowania przód/tył... trzeba by przerabiać układ diagonalny na układ przód/tył i dopiero to wpiąć... na 100% nie jestem jednak tego pewnien... musiał bym podpytać kogoś, kto ma takowy zamontowany w rajdówce... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paluchto Napisano 29 Października 2007 Udostępnij Napisano 29 Października 2007 Taki korektor jest wpinany w układ hamulcowy. Korektor jest jedno obwodowy więc w Twoim przypadku musiałbyś mieć dwa takie lub mieć przerobiony układ hamulcowy na jeden obwód do tyłu. Można znaleść jeszcze korektor dwu obwodowy który pozwoliłby na wpięcie w Twoje auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konew Napisano 29 Października 2007 Udostępnij Napisano 29 Października 2007 > trzeba by przerabiać układ diagonalny na > układ przód/tył i dopiero to wpiąć... i co bedziesz regulował koło lewe koło prawe ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dexter_900 Napisano 30 Października 2007 Udostępnij Napisano 30 Października 2007 > i co bedziesz regulował koło lewe koło prawe ? Tak by było jak by sie wpioł w seryjny układ.. żeby było smieszniej to mógłby regulować prawy przód z lewym tyłem i lewy przód z prawym tyłem.. jak by miał taki układ jak w maluchu i to zainstalował pomiędzy pompami mógłby regulować rozkład sił hamowania pomiędzy osie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konew Napisano 30 Października 2007 Udostępnij Napisano 30 Października 2007 > Tak by było jak by sie wpioł w seryjny układ.. żeby było smieszniej > to mógłby regulować prawy przód z lewym tyłem i lewy przód z > prawym tyłem.. jak by miał taki układ jak w maluchu i to > zainstalował pomiędzy pompami mógłby regulować rozkład sił > hamowania pomiędzy osie... jak wepnie w seryjny układ dwa takie korektory to bedzie ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zagór Napisano 30 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2007 > Taki korektor jest wpinany w układ hamulcowy. Korektor jest jedno > obwodowy więc w Twoim przypadku musiałbyś mieć dwa takie lub > mieć przerobiony układ hamulcowy na jeden obwód do tyłu. Można > znaleść jeszcze korektor dwu obwodowy który pozwoliłby na > wpięcie w Twoje auto. a od czego dałoby rade dobrać taki 2 obwodowy, bo 600zł to już taka konkretna suma się robi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guttek Napisano 30 Października 2007 Udostępnij Napisano 30 Października 2007 > a od czego dałoby rade dobrać taki 2 obwodowy, bo 600zł to już taka > konkretna suma się robi zwykle vanoswskie tez sie da chyba regulowac, sprezynkami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zagór Napisano 30 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2007 > zwykle vanoswskie tez sie da chyba regulowac, sprezynkami ale te spręzynki wiziały sobie kuzem i je wyjąlem żeby nie zgubić.. a z racji ze skończyły mi się klocki z przodu to chciałbym cały układ hamulcowy doprowadzić do sprawności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guttek Napisano 30 Października 2007 Udostępnij Napisano 30 Października 2007 > ale te spręzynki wiziały sobie kuzem i je wyjąlem żeby nie zgubić.. a > z racji ze skończyły mi się klocki z przodu to chciałbym cały > układ hamulcowy doprowadzić do sprawności to byl dzołk, moze lepiej przemontowac uklad na normalne i zasadzac je przy serwie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zagór Napisano 30 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2007 > to byl dzołk, moze lepiej przemontowac uklad na normalne i zasadzac > je przy serwie może znajde jakiś dobry zamiennik serii Czuczu mówił kiedyś ze od VW zasadził Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.