Skocz do zawartości

Sprzęgło szarpie - na I biegu i na wstecznym


actual

Rekomendowane odpowiedzi

> Właśnie po to są potrzebne takie forum jak to i naprawdę się cieszę

> że przypadkiem wpadłem na Was - nawet sam nie wiem jak to się

> stało:) ale ważne że można od kogoś uzyskać pomoc

> Czyli w moim przypadku jest napisać do FAP i co będzie się dalej

> działo możesz powiedzieć jak wyglądało to w Twoim przypadku?

napisac do FAP, napisac dokaldnie jakie ASO i co powiedzialo i jakie masz objawy... FAP zwroci sie do ASO z prosba o wyjasnienie, u mnie podzialalo to tak ze, potem zadzowniono z ASO, pogadalismy i przyjeli zlecenie na wymiane sprzegla na gwarancji.

I to tyle smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> napisac do FAP, napisac dokaldnie jakie ASO i co powiedzialo i jakie

> masz objawy... FAP zwroci sie do ASO z prosba o wyjasnienie, u

> mnie podzialalo to tak ze, potem zadzowniono z ASO, pogadalismy

> i przyjeli zlecenie na wymiane sprzegla na gwarancji.

> I to tyle

Dokładnie tak zrobię chyba że pojadę do Piekar Śląskich a bardzo bym chciał zobaczę jeszcze jaka dokładnie jest odległość to może się zdecyduję na wyjazd. Tu u mnie się po prostu boję jak to się dalej potoczy czy przypadkiem nie będzie tak że po moim przyjeździe będą patrzeć na mnie jak na obcego z kosmosu który to zakłóca ich pracę brrrrr. Ślicznie dziękuję naprawdę gdybym miał ocenić tę stronę to otrzymałaby max notę jak i również sami użytkownicy którzy tak wiele mi już pomogli. Z pozdrowieniami Jarosław

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> slaskim

> a dokladnie w Piekarach Sląskich

Sprawdziłem odległość w km - około 230 km ( nie jest tak strasznie daleko biorąć pod uwagę fachowość i uczciwość serwisu to mogę jechać nawet dwa razy dalej.

Czy to będzicie Wy?

MIMAR Sp. z o.o.

Bytomska 369, 41-940 Piekary Śląskie

Tel.: (032) 3818000

http://www.mimar.com.pl/

E-mail: [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dokładnie tak zrobię chyba że pojadę do Piekar Śląskich a bardzo bym

> chciał zobaczę jeszcze jaka dokładnie jest odległość to może się

> zdecyduję na wyjazd. Tu u mnie się po prostu boję jak to się

> dalej potoczy czy przypadkiem nie będzie tak że po moim

> przyjeździe będą patrzeć na mnie jak na obcego z kosmosu który

> to zakłóca ich pracę brrrrr. Ślicznie dziękuję naprawdę gdybym

> miał ocenić tę stronę to otrzymałaby max notę jak i również sami

> użytkownicy którzy tak wiele mi już pomogli. Z pozdrowieniami

> Jarosław

Jarek, to nie tak, ja mysle ze ASO powinno wypelniac polityke FAP w stosunku do kilentow, jak widac FAP mowi jednoznacznie: nie masz wiecej niz 40kkm, sprzeglo szarpie, auto na gwarancji to wymienimy.

Do Piekar masz kawalek, no wiem ze lepsza obsluge, ale moze trzeba "Twoje" ASo nauczyc szacunku do klienta bo jak (odpukac w niemalowane) padnie cos innego to przeciez nie bedziesz z drobnostka jechac na slask, prawda?

Tak wiec najpirw napisz do ASO, grzecznie i spokojnie ze prosisz o pomoc w wyjasnieniu nieporozumienia z ASO oraz informacji jakie stanowisko w tej sprawe ma FAP. poczekaj troche (traz to dziala szybko - gora dwa dni) i napewno sie odezwa, u mnie to trwalo tydzien.

Jezeli nie poskutkuje to wtedy bedziemy sie martwic na forum co dalej smile.gif

Powodzenia, bedzie waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sprawdziłem odległość w km - około 230 km ( nie jest tak strasznie

> daleko biorąć pod uwagę fachowość i uczciwość serwisu to mogę

> jechać nawet dwa razy dalej.

> Czy to będzicie Wy?

> MIMAR Sp. z o.o.

> Bytomska 369, 41-940 Piekary Śląskie

> Tel.: (032) 3818000

> http://www.mimar.com.pl/

> E-mail: [email protected]

tak to sa oni smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jarek, to nie tak, ja mysle ze ASO powinno wypelniac polityke FAP w

> stosunku do kilentow, jak widac FAP mowi jednoznacznie: nie masz

> wiecej niz 40kkm, sprzeglo szarpie, auto na gwarancji to

> wymienimy.

> Do Piekar masz kawalek, no wiem ze lepsza obsluge, ale moze trzeba

> "Twoje" ASo nauczyc szacunku do klienta bo jak (odpukac w

> niemalowane) padnie cos innego to przeciez nie bedziesz z

> drobnostka jechac na slask, prawda?

> Tak wiec najpirw napisz do ASO, grzecznie i spokojnie ze prosisz o

> pomoc w wyjasnieniu nieporozumienia z ASO oraz informacji jakie

> stanowisko w tej sprawe ma FAP. poczekaj troche (traz to dziala

> szybko - gora dwa dni) i napewno sie odezwa, u mnie to trwalo

> tydzien.

> Jezeli nie poskutkuje to wtedy bedziemy sie martwic na forum co dalej

> Powodzenia, bedzie

Jeszcze raz stokrotne dzięki!!! Też myślę że będzie wszystko ok.gifsmile.gif

Pozdrowienia dla wszystkich użytkowników serwisu jak i naszych miśków

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sprawdziłem odległość w km - około 230 km ( nie jest tak strasznie

> daleko biorąć pod uwagę fachowość i uczciwość serwisu to mogę

> jechać nawet dwa razy dalej.

> Czy to będzicie Wy?

> MIMAR Sp. z o.o.

> Bytomska 369, 41-940 Piekary Śląskie

> Tel.: (032) 3818000

> http://www.mimar.com.pl/

> E-mail: [email protected]

Tak my - jesli chcesz to najlepiej zadzwoń 381-80-14 to porozmawiamy.Myśle ze to najlepszy sposób.Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mimar nie mial dobrej opinii, ale jak kolega P..... zaprasza, to

> najpierw sie z nim skontaktuj, a dopiero potem jedz

> pozdrowienia

na razie upewniam się co do adresu i odległości natomiast do wyjazdu to daleka droga - spróbuję wykorzystać sugestię Wiśni może faktycznie czegoś nauczy to kierownictwa ASO Radom - Kielecka

Dziękuję Dziękuję za wszystko:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mimar nie mial dobrej opinii, ale jak kolega P..... zaprasza, to

> najpierw sie z nim skontaktuj, a dopiero potem jedz

> pozdrowienia

Wiem - nie chce aby ktoś pomyślał ze ze mnie jakaś samochwała ale od pewnego czasu pod wieloma wzgledami się poprawiło.Napewno moge zagwarantować uczciwe podejscie do tematu - reszte czasami dyktuje samo życie.Jesli kiedyś bedziecie chcieli przyjechać to kontaktujcie się ze mną osobiscie - unikniemy nieporozumień.Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na razie upewniam się co do adresu i odległości natomiast do wyjazdu

> to daleka droga - spróbuję wykorzystać sugestię Wiśni może

> faktycznie czegoś nauczy to kierownictwa ASO Radom - Kielecka

> Dziękuję Dziękuję za wszystko:)

Moge Ci tylko poradzic jedno - rozmawiaj jak z ludźmi .Powiedz ze wiesz ze sprzegła w pandach to lipa i ze serwisy wymieniają je na gwarancji.Pamietaj ze wielkim klotnia.gif nie zawsze wszystko załatwisz.Zasugeruj im też wymiane na sprzęgło z punto - bo wymiana na to z pandy jest bezcelowa.Najlepiej zadzwoń - spróbuje powiedzieć Ci o paru sprawach - moze moje wskazówki się przydadzą .Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a ja sie zastanawiam jak przy Twoim przebiegu sprzeglo moze Ci

> szarpac z Twojej winy zwlaszcza ze FAP juz wie ze spartolili

> konstrukcje i w pandzie szarpie sprzeglo wogle a nie z winy

> kierowcy..

Jest jeszcze inna strona medalu - nie zapominajmy ze spalone sprzęgło (z winy użytkownika) nie będzie podlegało gwarancji.Dlatego mogą zdarzyc się przypadki odmowy bezpłatnej wymiany - nie wszyscy jezdża prawidłowo!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jarek, to nie tak, ja mysle ze ASO powinno wypelniac polityke FAP w

> stosunku do kilentow, jak widac FAP mowi jednoznacznie: nie masz

> wiecej niz 40kkm, sprzeglo szarpie, auto na gwarancji to

> wymienimy.

> Do Piekar masz kawalek, no wiem ze lepsza obsluge, ale moze trzeba

> "Twoje" ASo nauczyc szacunku do klienta bo jak (odpukac w

> niemalowane) padnie cos innego to przeciez nie bedziesz z

> drobnostka jechac na slask, prawda?

> Tak wiec najpirw napisz do ASO, grzecznie i spokojnie ze prosisz o

> pomoc w wyjasnieniu nieporozumienia z ASO oraz informacji jakie

> stanowisko w tej sprawe ma FAP. poczekaj troche (traz to dziala

> szybko - gora dwa dni) i napewno sie odezwa, u mnie to trwalo

> tydzien.

> Jezeli nie poskutkuje to wtedy bedziemy sie martwic na forum co dalej

> Powodzenia, bedzie

W samo sedno 20.GIF - no no Koleżanko coraz bardziej kolezanke lubie zakrecony.gif .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jest jeszcze inna strona medalu - nie zapominajmy ze spalone sprzęgło

> (z winy użytkownika) nie będzie podlegało gwarancji.Dlatego mogą

> zdarzyc się przypadki odmowy bezpłatnej wymiany - nie wszyscy

> jezdża prawidłowo!!!

no masz racje, ale jak sie ma to do faktu ze ASO Evelynie powiedzialo (to ponoc byla sugestia FAP) ze najlepiej sprzeglo przypalic zeby nie szarpalo? hmm.gif...

a z drugiej strony ja nie rozumiem takiego traktowania jak kolege actuala potraktowali, przeciez mozna pogadac 'po ludzku"a nie odrazu zakladac ze to jego wina i ze ma wybulic ponad 500 jak chce miec nowe sprzeglo....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W samo sedno - no no Koleżanko coraz bardziej kolezanke lubie .

Bo sie okazuje ze przy blizszym poznaniu to ja jestem mila i sympatyczna i wogle to da sie mnie lubic hahaha.gif

A tak na serio, sama sie perzekonalam ze pisanie skargi i wyrazanie pretensji do FAP na ASO to zle wyjscie (ASO dostaje te listy jakie my wyslamy do FAP) i wtedy mozemy stracic a nie zyskac, ja narazie zyskalam bo staram sie byc miła...

kurcze sama nie wiem jak to robie ze umiem byc mila? hmm.gif.. wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeszcze raz stokrotne dzięki!!! Też myślę że będzie wszystko

> Pozdrowienia dla wszystkich użytkowników serwisu jak i naszych miśków

i koniecznie daj znac jak juz odezwie sie ASO po interwencji smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Moge Ci tylko poradzic jedno - rozmawiaj jak z ludźmi .Powiedz ze

> wiesz ze sprzegła w pandach to lipa i ze serwisy wymieniają je

> na gwarancji.Pamietaj ze wielkim nie zawsze wszystko

> załatwisz.Zasugeruj im też wymiane na sprzęgło z punto - bo

> wymiana na to z pandy jest bezcelowa.Najlepiej zadzwoń -

> spróbuje powiedzieć Ci o paru sprawach - moze moje wskazówki

> się przydadzą .Pozdrawiam.

Jutro zadzwonię i porozmawiamy jeśli tylko ędziesz miał trochę czasu - ale u mnie nic nie wskóram - wiem jak to się skończy - nie była to ostatnio moja pierwsza wizyta w serwisie w tej sprawie wcześniej około 8 m-cy temu inny kierownik ASO powiedział że wymiana kosztuje około 800zł i dałem spokój ale to sprzęgło się w końcu rozleci a co gorsza może pociągnie za sobą inne podzespoły które i tak pracują w ekstremalnych warunkach podczas ruszania z miejsca kiedy znów zaczyna szarpać sprzęgło Jutro zadzwonię na podany numer to porozmawiamy więcej na ten temat i może dzięki Waszemu serwisowi uda się zaradzić problemowi. Mam służbowe Renault Kangoo i przy 20 tys. ani razu nie szarpnęło mi sprzęgło a styl jazdy jest taki sam. pzdr Jarosław

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jest jeszcze inna strona medalu - nie zapominajmy ze spalone sprzęgło

> (z winy użytkownika) nie będzie podlegało gwarancji.Dlatego mogą

> zdarzyc się przypadki odmowy bezpłatnej wymiany - nie wszyscy

> jezdża prawidłowo!!!

A może serwis w ramach poprawy działania sprzęgła, trochę za mocno przypali tarczę i powiecie, że to wina użytkownika. Nie pamiętam nr instrukcji FAP rozesłanej do serwisów o takowym sposobie doraźnej poprawy działania sprzęgieł w pandach i punto.

I co ty na to. Pisał o tym jeden z pracowników ASO aby nas w serwisie nie 270747800-sex.gif. Pisał też, że często ten sposób doraźnie pomaga choć nie w każdym przypadku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A może serwis w ramach poprawy działania sprzęgła, trochę za mocno

> przypali tarczę i powiecie, że to wina użytkownika. Nie pamiętam

> nr instrukcji FAP rozesłanej do serwisów o takowym sposobie

> doraźnej poprawy działania sprzęgieł w pandach i punto.

> I co ty na to. Pisał o tym jeden z pracowników ASO aby nas w serwisie

> nie . Pisał też, że często ten sposób doraźnie pomaga choć nie w

> każdym przypadku.

Wiem o tym dlatego prosiłem żebyś zadzwonił - przez telefon bedzie prosciej pewne sprawy wyjaśnić .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no masz racje, ale jak sie ma to do faktu ze ASO Evelynie powiedzialo

> (to ponoc byla sugestia FAP) ze najlepiej sprzeglo przypalic

> zeby nie szarpalo? ...

> a z drugiej strony ja nie rozumiem takiego traktowania jak kolege

> actuala potraktowali, przeciez mozna pogadac 'po ludzku"a nie

> odrazu zakladac ze to jego wina i ze ma wybulic ponad 500 jak

> chce miec nowe sprzeglo....

Wiesz ja też wielu rzeczy jeszcze nie rozumie - owszem są różne układy i układziki taksamo w fap - ale nic nie zastąpi bycia człowiekiem!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiem o tym dlatego prosiłem żebyś zadzwonił - przez telefon bedzie

> prosciej pewne sprawy wyjaśnić .

boje_sie.gifclaps.gif Więc sam przyznajesz, że nie tylko klienci próbują naciągać ASO ale i ASO kiedy tylko nadaży się okazja oszukuje klienta i naraża go na koszty.

O to mi właśnie chodziło aby napisał to pracownik ASO. cfaniak.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiesz ja też wielu rzeczy jeszcze nie rozumie - owszem są różne

> układy i układziki taksamo w fap - ale nic nie zastąpi bycia

> człowiekiem!!!

kwestia dobrej woli i chcenia biglaugh.gif

to chyba tylko o to chodzi smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Więc sam przyznajesz, że nie tylko klienci próbują naciągać ASO

> ale i ASO kiedy tylko nadaży się okazja oszukuje klienta i

> naraża go na koszty.

> O to mi właśnie chodziło aby napisał to pracownik ASO.

To nie takie proste - uwierz mi - zadzwoń to Ci przedstawie więcej faktów.Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To nie takie proste - uwierz mi - zadzwoń to Ci przedstawie więcej

> faktów.Pozdrawiam.

ok.gif Miałem zły dzień.

Zajrzyj czasami na IKP. Jak będę miał problemy z kropkiem to się odezwę. Myślę, że nie żywisz urazy. bow.gif

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Miałem zły dzień.

> Zajrzyj czasami na IKP. Jak będę miał problemy z kropkiem to się

> odezwę. Myślę, że nie żywisz urazy.

> Pozdrawiam

Tu nie chodzi o uraze.Chodzi o to że ludzie z kącika nie mają pojęcia w jakich realiach przychodzi mi (nam pracownikom aso) pracować.Jest tak wiele bezsensownych przepisów i zakazów że aż czasem w pupa.gif szczypie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.