kaziu Napisano 14 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2007 Witam, czy ktoś wie o co chodzi: 1. Po zapaleniu i dodaniu gazu za deską słyszę jakieś bulgotanie, jakby powietrze z jakiegoś zbiorniczka uciekało... ten odgłos mija po jakiejś chwili. 2. Przy dodawaniu gazu, (ale nie na luzie, a w czasie jazdy) znaczna coś szeleścić jakby spod prawego koła, zza schowka... generalnie z prawej strony. Nic luźnego nie znalazłem, ale czy... słyszałbym alternator w środku? jak otworzę maskę to alternator tak sobie cicho szeleści ale po dodaniu gazu wcale nie głośniej. Więc chyba nie pracowałby głośniej gdy auto przyspiesza bo mu wszystko jedno (tak mi sie zdaje). Czy któryś z Szanownych kolegów spotkał się z takimi zjawiskami ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 14 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2007 O bulgotaniu juz troche bylo. Poszukaj w archiwum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ania81 Napisano 15 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 Odpowietrz układ chłodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wikingpk Napisano 15 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 To charakterystyczny dźwięk dla zapowietrzonej nagrzewnicy i niestety trzeba ją odpowietrzyć i tak też należy szukać usterki -wszystkie sposoby są opisane ale chyba najprostszym jest przelewanie zbiornika powyżej max poziomu-układ po ok 200km odpowietrzy sie sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaziu Napisano 15 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 > O bulgotaniu juz troche bylo. Poszukaj w archiwum. ok, dzieki za info. a to szeleszczenie to ... tłumik się kończy. Jakieś pół roku temu wynieniłem końcowy, a teraz chyba pada reszta... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 15 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 > ok, dzieki za info. > a to szeleszczenie to ... tłumik się kończy. Jakieś pół roku temu > wynieniłem końcowy, a teraz chyba pada reszta... wszystko co opisałeś to tttm w P2 i warto zajrzeć do archiwum ,bo pełno jest tam informacji na ten temat... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
armus Napisano 15 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 > Witam, > czy ktoś wie o co chodzi: > 1. Po zapaleniu i dodaniu gazu za deską słyszę jakieś bulgotanie, > jakby powietrze z jakiegoś zbiorniczka uciekało... ten odgłos > mija po jakiejś chwili. > 2. Przy dodawaniu gazu, (ale nie na luzie, a w czasie jazdy) znaczna > coś szeleścić jakby spod prawego koła, zza schowka... generalnie > z prawej strony. Nic luźnego nie znalazłem, ale czy... > słyszałbym alternator w środku? jak otworzę maskę to alternator > tak sobie cicho szeleści ale po dodaniu gazu wcale nie głośniej. > Więc chyba nie pracowałby głośniej gdy auto przyspiesza bo mu > wszystko jedno (tak mi sie zdaje). > Czy któryś z Szanownych kolegów spotkał się z takimi zjawiskami ? Słuchaj City-ego dobrze pisze! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaziu Napisano 16 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 16 Listopada 2007 > To charakterystyczny dźwięk dla zapowietrzonej nagrzewnicy i niestety > trzeba ją odpowietrzyć i tak też należy szukać usterki > -wszystkie sposoby są opisane ale chyba najprostszym jest > przelewanie zbiornika powyżej max poziomu-układ po ok 200km > odpowietrzy sie sam A jak już sie odpowietrzy to trzeba usunąć nadmiar płynu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ania81 Napisano 16 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2007 > A jak już sie odpowietrzy to trzeba usunąć nadmiar płynu? Nie trzeba, bo zalany powyżej max płyn sam w wyniku odpowietrzania obniży swój poziom. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wikingpk Napisano 16 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2007 > A jak już sie odpowietrzy to trzeba usunąć nadmiar płynu? Odpowiedz znasz-częsc płynu zastąpi powietrze a częsc sama wyleci i odparuje-i tak będziesz musiał dolać ok 100ml Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZczupak Napisano 16 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2007 Z bulgotaniem miałem podobnie po wymianie pompy wody w MK II FL!Po ok. 200-300km przestało bulgotać i dolałem troszeczkę płynu i ok.O szeleszczeniu nie wiem,ale citymatic ma rację .Pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.