Skocz do zawartości

C20XE i przepływomierz


DoLeCk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Chciałem poradzić się posiadaczy takowego silnika cóż mogę począć...

Padł mi stary 6 pinowy o numerach:

015

0 280 212 015

Nabyłem więc drugi o dokładnie takich samych numerach wraz z czujnikiem przepustnicy, z którym współpracował. Posiadany teraz zamontowany czujnik(6 pinowy) posiada oznaczenia:

050

0 280 120 436

Ten, który otrzymałem z nowym przepływomierzem jest 3 pinowy o oznaczeniach:

050

0 280 120 326

Problem polega na tym, iż kiedy odpalam auto na starym w momencie pracy na gazie po delikatnym przegazowaniu go obroty(inaczej kiedy obroty spadają silnik gaśnie) utrzymują się i silnik pracuje normalnie.

Po podłączeniu nowo zakupionego (bez zmiany czujnika przepustnicy, z braku możliwości technicznych) po uruchomieniu silnika czy to na gazie czy na benzynie od razu gubi obroty i gaśnie...Choć aby być uczciwym muszę dodać, że dwukrotnie udało mu się pracować na biegu jałowym. Jednak w momencie przegazowania silnik także gubił obroty i gasł.

Bardzo proszę o poradę i jeśli nie podałem jakichś istotnych informacji proszę o wskazanie, których i w miarę możliwości dopisze je jak najszybciej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.