DoLeCk Napisano 15 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 Witam. Chciałem poradzić się posiadaczy takowego silnika cóż mogę począć... Padł mi stary 6 pinowy o numerach: 015 0 280 212 015 Nabyłem więc drugi o dokładnie takich samych numerach wraz z czujnikiem przepustnicy, z którym współpracował. Posiadany teraz zamontowany czujnik(6 pinowy) posiada oznaczenia: 050 0 280 120 436 Ten, który otrzymałem z nowym przepływomierzem jest 3 pinowy o oznaczeniach: 050 0 280 120 326 Problem polega na tym, iż kiedy odpalam auto na starym w momencie pracy na gazie po delikatnym przegazowaniu go obroty(inaczej kiedy obroty spadają silnik gaśnie) utrzymują się i silnik pracuje normalnie. Po podłączeniu nowo zakupionego (bez zmiany czujnika przepustnicy, z braku możliwości technicznych) po uruchomieniu silnika czy to na gazie czy na benzynie od razu gubi obroty i gaśnie...Choć aby być uczciwym muszę dodać, że dwukrotnie udało mu się pracować na biegu jałowym. Jednak w momencie przegazowania silnik także gubił obroty i gasł. Bardzo proszę o poradę i jeśli nie podałem jakichś istotnych informacji proszę o wskazanie, których i w miarę możliwości dopisze je jak najszybciej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartek_j Napisano 16 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2007 Hmm.. a może sobie powinien pochodzić na wolnych obrotach troche, coby się "zaadaptował" sterownik silnika, a konkretnie nastawa IAC mu sie do nowego przepływomierza "dostosowała". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DoLeCk Napisano 16 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 16 Listopada 2007 Owszem wiem o tym, jednak jak jest to możliwe skoro zaraz po uruchomieniu silnika na nowym przepływomierzu gaśnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.