Skocz do zawartości

Dlugo kreci TDi


HORMON

Rekomendowane odpowiedzi

Jest problem i to dosc nietypowy.

Silnik na zimnym powiedzmy ze pali od kopa, z racji mrozow rozrusznik ciezej reaguje, natomiast jak jest cieply i chce sie go odpalic, np po tankowaniu na stacji czy wizycie w sklepie to rozrusznik musi dlugo krecic zeby zalapal.

I teraz problem tkwi w tym, ze olej jest si, plynu nie ubywa, nic nie kopci-no chyba, ze sie ostro depnie to ciemna chmurka czasem zostanie. Auto nie objawia zadnych spadkow mocy - lecialem dwie paczki bez problemu.

Podobno problem tkwi w elektronice, wystarczy zmienic jakies dane w oprogramowaniu kompa, tylko teraz czy ktos z Was szanowni forumowicze zna kogos w obrebie Pomorza Gdanskiego, kto wie o co kaman??? Na forum Skody polecano mi Wroclaw City smile.gif jakos mi nie po drodze crazy.gif

Bylbym wdzieczny za jakas pomoc smile.gif

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem podobny problem ,chciałem pompę regenerować bo "fachowiec" mi tak powiedział.zadzwoniłem do firmy ,która regeneruje pompy i fachowiec powiedział ,żeby sprawdzić akumulator bo te silniki/110km/są wrażliwe na słabe napięcie. okazało się ,że akumulator ma zbyt duży spadek napięcia przy rozruchu.wymieniłem akumulator i było po problemie waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jest problem i to dosc nietypowy.

> Silnik na zimnym powiedzmy ze pali od kopa, z racji mrozow rozrusznik

> ciezej reaguje, natomiast jak jest cieply i chce sie go odpalic,

> np po tankowaniu na stacji czy wizycie w sklepie to rozrusznik

> musi dlugo krecic zeby zalapal.

> I teraz problem tkwi w tym, ze olej jest si, plynu nie ubywa, nic nie

> kopci-no chyba, ze sie ostro depnie to ciemna chmurka czasem

> zostanie. Auto nie objawia zadnych spadkow mocy - lecialem dwie

> paczki bez problemu.

> Podobno problem tkwi w elektronice, wystarczy zmienic jakies dane w

> oprogramowaniu kompa, tylko teraz czy ktos z Was szanowni

> forumowicze zna kogos w obrebie Pomorza Gdanskiego, kto wie o co

> kaman??? Na forum Skody polecano mi Wroclaw City jakos mi nie

> po drodze

> Bylbym wdzieczny za jakas pomoc

> Pozdrawiam!

A jaki masz przebieg??

Przy wiekszych przebiegach wystepuje czesciowe zuzycie pompy i wtryskow.

Wystarczy ze podjedziesz do zakladu robiacego chip-tuning i oni wgraja Ci program, zeby podawal taka sama dawke ropy przy odpalaniu na cieplym tak jak na zimnym. koszt ok. 300-400 zl (Wrocław) wiec lepiej dolozyc i zalozyc chipa i wtedy wgranie odpalania jest w cenie smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A jaki masz przebieg??

Przebieg mam aktualnie 221 kkm, i jest to bardzo mozliwe co piszesz

> Wystarczy ze podjedziesz do zakladu robiacego chip-tuning

No wlasnie i dlatego mam prosbe czy ktos zna dobre warsztaty chip-tuningu w 3miescie??? Tak w ciemno szukac to mi sie nie podoba. Moze jakies sprawdzone miejsca?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

> znam dobrego fachure, poszukam kontaktu do niego i sie odezwe

dziekuje juz nie trzeba problem zostal rozwiazany!!!

otoz dla tych ktorzy w przyszlosci beda szukac tego typu tematu i dla tych ktorym sie to przyda sprzedam swoj przypadek... problem tkwil w zbyt duzym spadku napiecia, przez co rozrusznik nie mial tyle sily by machnąć kółkiem. Wymienilem tuleje, bo juz mowily "papa" a do tego sednem sprawy okazal sie wypalony w polowie plusowy kabel od aku cool.gif po prostu przez to powstawal ogromny spadek napiecia i tyle klopotu narobilo...

dodat, ze golym okiem nie dostrzeglem tego dopuki nie zdjeto kabla z aku i rozrusznika

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dziekuje juz nie trzeba problem zostal rozwiazany!!!

> otoz dla tych ktorzy w przyszlosci beda szukac tego typu tematu i dla

> tych ktorym sie to przyda sprzedam swoj przypadek... problem

> tkwil w zbyt duzym spadku napiecia, przez co rozrusznik nie mial

> tyle sily by machnąć kółkiem. Wymienilem tuleje, bo juz mowily

> "papa" a do tego sednem sprawy okazal sie wypalony w polowie

> plusowy kabel od aku po prostu przez to powstawal ogromny

> spadek napiecia i tyle klopotu narobilo...

> dodat, ze golym okiem nie dostrzeglem tego dopuki nie zdjeto kabla z

> aku i rozrusznika

> Pozdrawiam

czyli spadek napięcia jak napisałem skromny.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

> dokladnie tak

witaj

miałem ten sam problem w GIII TDi

jest to nagminny problem tych silników - oznaka podjechanej pompy paliwa - regenaracja takiej pompy to około 1500zł

jest tez możliwośc obejscia tego problemy za pomocą modyfikacji w sofcie lub przez oszukanie komputera o temperaturze silnika w czasie rozruchu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witaj

> miałem ten sam problem w GIII TDi

> jest to nagminny problem tych silników - oznaka podjechanej pompy

> paliwa - regenaracja takiej pompy to około 1500zł

> jest tez możliwośc obejscia tego problemy za pomocą modyfikacji w

> sofcie lub przez oszukanie komputera o temperaturze silnika w

> czasie rozruchu

można też pompe przestawić pod kątem palenia i użytkowania w dolnym i średnim zakresie obrotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dokładnie...choć wymaga to kilku prób ustawień pompy w różnych

> położeniach...

moze i mozna ale u mnie dalo to jedynie gorsze rezultaty!

Po remoncie rozrusznika i wymianie kabla z aku na nowy problem zniknal, poza tym auto nie ma zadnych oznak zuzycia wtryskow,bo idzia jak ta lala, 203km/h lecialo wiec nie jest zle smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> miałem podobny problem ,chciałem pompę regenerować bo "fachowiec" mi

> tak powiedział.zadzwoniłem do firmy ,która regeneruje pompy i

> fachowiec powiedział ,żeby sprawdzić akumulator bo te

> silniki/110km/są wrażliwe na słabe napięcie. okazało się ,że

> akumulator ma zbyt duży spadek napięcia przy rozruchu.wymieniłem

> akumulator i było po problemie

u mnie też podobny problem (golf V silnik BKC, przebieg 116 kkm) zimny odpala bez problemu, problem zaczyna się przy ciepłym, dodatkowo jak już załapie słyszalny jest niepokojący stuk, huk, nie wiem jak to nazwać, wymieniłem tuleje w rozruszniku ale nie pomogło... ASO powiedziało że to rozrusznik i chce za to 1600 zł.

czy przy Waszych problemach też był słyszalny hałas o którym pisze wyżej??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.