HORMON Napisano 17 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2007 Jest problem i to dosc nietypowy. Silnik na zimnym powiedzmy ze pali od kopa, z racji mrozow rozrusznik ciezej reaguje, natomiast jak jest cieply i chce sie go odpalic, np po tankowaniu na stacji czy wizycie w sklepie to rozrusznik musi dlugo krecic zeby zalapal. I teraz problem tkwi w tym, ze olej jest si, plynu nie ubywa, nic nie kopci-no chyba, ze sie ostro depnie to ciemna chmurka czasem zostanie. Auto nie objawia zadnych spadkow mocy - lecialem dwie paczki bez problemu. Podobno problem tkwi w elektronice, wystarczy zmienic jakies dane w oprogramowaniu kompa, tylko teraz czy ktos z Was szanowni forumowicze zna kogos w obrebie Pomorza Gdanskiego, kto wie o co kaman??? Na forum Skody polecano mi Wroclaw City jakos mi nie po drodze Bylbym wdzieczny za jakas pomoc Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirekp Napisano 17 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2007 miałem podobny problem ,chciałem pompę regenerować bo "fachowiec" mi tak powiedział.zadzwoniłem do firmy ,która regeneruje pompy i fachowiec powiedział ,żeby sprawdzić akumulator bo te silniki/110km/są wrażliwe na słabe napięcie. okazało się ,że akumulator ma zbyt duży spadek napięcia przy rozruchu.wymieniłem akumulator i było po problemie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pakuu1 Napisano 17 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2007 > Jest problem i to dosc nietypowy. > Silnik na zimnym powiedzmy ze pali od kopa, z racji mrozow rozrusznik > ciezej reaguje, natomiast jak jest cieply i chce sie go odpalic, > np po tankowaniu na stacji czy wizycie w sklepie to rozrusznik > musi dlugo krecic zeby zalapal. > I teraz problem tkwi w tym, ze olej jest si, plynu nie ubywa, nic nie > kopci-no chyba, ze sie ostro depnie to ciemna chmurka czasem > zostanie. Auto nie objawia zadnych spadkow mocy - lecialem dwie > paczki bez problemu. > Podobno problem tkwi w elektronice, wystarczy zmienic jakies dane w > oprogramowaniu kompa, tylko teraz czy ktos z Was szanowni > forumowicze zna kogos w obrebie Pomorza Gdanskiego, kto wie o co > kaman??? Na forum Skody polecano mi Wroclaw City jakos mi nie > po drodze > Bylbym wdzieczny za jakas pomoc > Pozdrawiam! A jaki masz przebieg?? Przy wiekszych przebiegach wystepuje czesciowe zuzycie pompy i wtryskow. Wystarczy ze podjedziesz do zakladu robiacego chip-tuning i oni wgraja Ci program, zeby podawal taka sama dawke ropy przy odpalaniu na cieplym tak jak na zimnym. koszt ok. 300-400 zl (Wrocław) wiec lepiej dolozyc i zalozyc chipa i wtedy wgranie odpalania jest w cenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HORMON Napisano 18 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2007 > A jaki masz przebieg?? Przebieg mam aktualnie 221 kkm, i jest to bardzo mozliwe co piszesz > Wystarczy ze podjedziesz do zakladu robiacego chip-tuning No wlasnie i dlatego mam prosbe czy ktos zna dobre warsztaty chip-tuningu w 3miescie??? Tak w ciemno szukac to mi sie nie podoba. Moze jakies sprawdzone miejsca? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cowall Napisano 18 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2007 znam dobrego fachure, poszukam kontaktu do niego i sie odezwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HORMON Napisano 27 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 > znam dobrego fachure, poszukam kontaktu do niego i sie odezwe dziekuje juz nie trzeba problem zostal rozwiazany!!! otoz dla tych ktorzy w przyszlosci beda szukac tego typu tematu i dla tych ktorym sie to przyda sprzedam swoj przypadek... problem tkwil w zbyt duzym spadku napiecia, przez co rozrusznik nie mial tyle sily by machnąć kółkiem. Wymienilem tuleje, bo juz mowily "papa" a do tego sednem sprawy okazal sie wypalony w polowie plusowy kabel od aku po prostu przez to powstawal ogromny spadek napiecia i tyle klopotu narobilo... dodat, ze golym okiem nie dostrzeglem tego dopuki nie zdjeto kabla z aku i rozrusznika Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirekp Napisano 27 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 > dziekuje juz nie trzeba problem zostal rozwiazany!!! > otoz dla tych ktorzy w przyszlosci beda szukac tego typu tematu i dla > tych ktorym sie to przyda sprzedam swoj przypadek... problem > tkwil w zbyt duzym spadku napiecia, przez co rozrusznik nie mial > tyle sily by machnąć kółkiem. Wymienilem tuleje, bo juz mowily > "papa" a do tego sednem sprawy okazal sie wypalony w polowie > plusowy kabel od aku po prostu przez to powstawal ogromny > spadek napiecia i tyle klopotu narobilo... > dodat, ze golym okiem nie dostrzeglem tego dopuki nie zdjeto kabla z > aku i rozrusznika > Pozdrawiam czyli spadek napięcia jak napisałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HORMON Napisano 28 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 > czyli spadek napięcia jak napisałem dokladnie tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rojbert Napisano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2007 > dokladnie tak witaj miałem ten sam problem w GIII TDi jest to nagminny problem tych silników - oznaka podjechanej pompy paliwa - regenaracja takiej pompy to około 1500zł jest tez możliwośc obejscia tego problemy za pomocą modyfikacji w sofcie lub przez oszukanie komputera o temperaturze silnika w czasie rozruchu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stanleypl Napisano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2007 > witaj > miałem ten sam problem w GIII TDi > jest to nagminny problem tych silników - oznaka podjechanej pompy > paliwa - regenaracja takiej pompy to około 1500zł > jest tez możliwośc obejscia tego problemy za pomocą modyfikacji w > sofcie lub przez oszukanie komputera o temperaturze silnika w > czasie rozruchu można też pompe przestawić pod kątem palenia i użytkowania w dolnym i średnim zakresie obrotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
foxfox0467 Napisano 8 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2007 > można też pompe przestawić pod kątem palenia i użytkowania w dolnym i > średnim zakresie obrotów. dokładnie...choć wymaga to kilku prób ustawień pompy w różnych położeniach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HORMON Napisano 10 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2007 > dokładnie...choć wymaga to kilku prób ustawień pompy w różnych > położeniach... moze i mozna ale u mnie dalo to jedynie gorsze rezultaty! Po remoncie rozrusznika i wymianie kabla z aku na nowy problem zniknal, poza tym auto nie ma zadnych oznak zuzycia wtryskow,bo idzia jak ta lala, 203km/h lecialo wiec nie jest zle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stanleypl Napisano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2007 > idzia jak ta lala, 203km/h lecialo wiec nie jest zle GPS czy licznikowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HORMON Napisano 10 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2007 > GPS czy licznikowe? nie no licznikowe hehe, ale kumpel jechal BMW prze demna i mial 210km/h i po woli odchodzil, mysle, ze jest to realne, chyba dwa liczniki sie nie mylily az tak bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2007 > nie no licznikowe hehe, ale kumpel jechal BMW prze demna i mial > 210km/h i po woli odchodzil, mysle, ze jest to realne, chyba dwa > liczniki sie nie mylily az tak bardzo w toledo przy 190 licznikowym na GPS bylo "tylko 181" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rojbert Napisano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2007 każdy licznik jest tak wyskalowany że zawyża wskazanie o jakieś 5% prędkości więc jadąc 200km/h realnie jedziesz 190km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zola Napisano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2007 > miałem podobny problem ,chciałem pompę regenerować bo "fachowiec" mi > tak powiedział.zadzwoniłem do firmy ,która regeneruje pompy i > fachowiec powiedział ,żeby sprawdzić akumulator bo te > silniki/110km/są wrażliwe na słabe napięcie. okazało się ,że > akumulator ma zbyt duży spadek napięcia przy rozruchu.wymieniłem > akumulator i było po problemie u mnie też podobny problem (golf V silnik BKC, przebieg 116 kkm) zimny odpala bez problemu, problem zaczyna się przy ciepłym, dodatkowo jak już załapie słyszalny jest niepokojący stuk, huk, nie wiem jak to nazwać, wymieniłem tuleje w rozruszniku ale nie pomogło... ASO powiedziało że to rozrusznik i chce za to 1600 zł. czy przy Waszych problemach też był słyszalny hałas o którym pisze wyżej?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.