fantoma Napisano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2007 samochód jest homologowany z konkretnymi wymiarami homologowanych opon i wszystko ok jest tylko co w momencie jeśli opony załozone różnią się od zalecanych tylko indeksem predkości - chodzi o ewentualne zachowanie się ubezpieczalni założone jest indeks H a zalecany jest V reszta zgodna - prędkość maksymalna auta 209 km/h czyli mieści się w indeksie H Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dlugopisem Napisano 8 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2007 > samochód jest homologowany z konkretnymi wymiarami homologowanych > opon > i wszystko ok jest tylko co w momencie jeśli opony załozone różnią > się od zalecanych > tylko indeksem predkości - chodzi o ewentualne zachowanie się > ubezpieczalni > założone jest indeks H a zalecany jest V reszta zgodna - prędkość > maksymalna auta 209 km/h > czyli mieści się w indeksie H Jakbyś miał wolniejsze opony to musisz sobie zaznaczyć na prędkościomierzu do której kreski możesz się rozpędzić i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jackdob Napisano 8 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2007 nie słyszałem o tym aby TU zajmowały się indeksami na oponach......bo niby w jakim celu???? takie rzeczy bardziej mogą interesować biegłych..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.