Skocz do zawartości

Gaśnie po szybszej jeździe


Lukasz_NII

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

W Lanosie 1.6 16V instalacja II gen, auto gaśnie w czasie wrzucania biegu albo wrzuceniu na luz przed krzyżówką, wszystko sie dzieje wtedy gdy auto jest jeźdzone bardziej "dynamicznie" >3500 obrotów, jak się jeździ spokojniej to nie gaśnie.

Co jest grane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam!

> W Lanosie 1.6 16V instalacja II gen, auto gaśnie w czasie wrzucania

> biegu albo wrzuceniu na luz przed krzyżówką

To może być "typowy" objaw wskazujący na konieczność lekkiego przerobienia dolotu powietrza. Wpisz w szukajkę "dolot" czy też "gaśnie" to się dowiesz reszty. W skrócie chodzi o to, żeby przerobić dolot tak, żeby nie łapał zbyt dużo powietrza, gdy samochód jest rozpędzony. bo to potrafi zdusić silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To może być "typowy" objaw wskazujący na konieczność lekkiego

> przerobienia dolotu powietrza. Wpisz w szukajkę "dolot" czy też

> "gaśnie" to się dowiesz reszty. W skrócie chodzi o to, żeby

> przerobić dolot tak, żeby nie łapał zbyt dużo powietrza, gdy

> samochód jest rozpędzony. bo to potrafi zdusić silnik.

to co powiesz na to ze ja u siebie w łajnosie oprocz tego ze mam seryjny dolot to jeszcze wywalilem rezonator, czyli powietrze zza zderzaka łapie.... jakos nie faluje, nie gasnie icon_rolleyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to co powiesz na to ze...

Nic nie powiem, oprócz tego, że 80% odpowiedzi na takie pytania brzmi: przerób dolot smile.gif Dlatego napisałem, że to może być ta przyczyna

U mnie tez trzeba było dolot przerobić i w/w objawy minęły

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam!

> W Lanosie 1.6 16V instalacja II gen, auto gaśnie w czasie wrzucania

> biegu albo wrzuceniu na luz przed krzyżówką, wszystko sie dzieje

> wtedy gdy auto jest jeźdzone bardziej "dynamicznie" Co jest

> grane?

mialem podobne objawy tylko, ze w vectrze. okazalo sie, ze ogrzewanie parownika bylo podlaczone pod przewody od przepustnicy, ktore mialy wew. przekroj 4mm i parownik przy wiekszym obciazeniu zamarzal...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.