tomw81 Napisano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2007 Witam Przeglądając ostatnie wątki dużo pojawia się o termostatach Może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego przy uszkodzonym termo silnik jest niedogrzewany i co to jest ten duży obieg I jak ma się do tego coś takiego zeby przy uszkodzonym termo załonić chłodnie kartonę wtedy silnik jest bardziej dogrzany Już się w tym pogubiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
benypb Napisano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2007 Mały obieg - termostat zamknięty - płyn krąży w bloku silnika Duży obieg - termostat otwarty - płyn krąży w bloku silnika + chłodnica ale lepiej wymienić termostat nie zaślepiać chłodnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lowcamarasu Napisano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2007 Jaki zapodałeś piękny wykres podoba mi się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lowcamarasu Napisano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2007 > Jaki zapodałeś piękny wykres podoba mi się Obroc i na pulpit ustaw będziesz mogł się rozkoszowac jego widokiem non stop chyba niczego nie pop....myliłem?Zaspany jakoś byłem jeszcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2007 > Obroc i na pulpit ustaw będziesz mogł się rozkoszowac jego widokiem > non stop chyba niczego nie pop....myliłem?Zaspany jakoś byłem > jeszcze już sobie zapisałem na dysku , a może kiedyś się przyda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.