Skocz do zawartości

CC 700 po wymianie uszczelki pod glowica!!??!!??


BigMaxX

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie zeby.GIF ważna sprawa zeby.GIF

wymienialem uszczelke pod glowicą zeby.GIF

i teraz dwie rzeczy, okazalo sie z jednej nakrętki cieknie woda, jakos tak z czubka, bo te nakretki mają takie kapturki czy cos 270751858-jezyk.gif

i z jednej leci, pytanie czy moge ją odkrecic i przykrecic nową?? narazie postanowilem nie ruszac bo niewiadomo co sie moze stac,

nowa uszczelka, jak cos poluzuje to sie zle ulozy czy cos 270751858-jezyk.gif

bo sie nieznam to i niewiem 270751858-jezyk.gif

narazie to ją siliconem zapaćkałem i poki co nie ma nawet kropelki.

a dwa jak jezdzic tym autkiem? bo nowa uszczelkajest to mnie zastanawia jak teraz jezdzic, delikatnie gazem (jak tak to jak dlugo) czy mozna mu deptac?? jak z ssaniem?? normalnie stosowac??

no i trzy... najważniejsze... czy to normalne....

musialem dobre 10 minut krecic i krecic co chwile z przerwami zeby rozrusznika nie zajechac... bo nie chcial zapalic... znaczy najpierw na jeden gar chwytał bo bylo tak ze zaskoczyl jakby jeden strzal i stop, i znowu jeden i znowu stop.

ale w koncu nagle zaskoczyl i sie krecil poczatkowo na ssaniu a potem juz normalnie biglaugh.gif

a i na koniec (cztery)... autko ma przejechane 100 tys km, przebieg oryginalny, gaźnik asian.... i czy olej 10w40 jest dobry do tego silnika??

wczesniej byl chyba 15w40.

jaka jest roznica miedzy tymi olejami i jakie są następstwa wlania tego 10??

dzieki z gory za odpowiedzi 20.GIFblagam.gif

i sorry ze tak duzo tych pytan ale robilem to pierwszy raz w silniku 700, tak to mialem praktyke przy 899 zeby.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Panowie ważna sprawa

> wymienialem uszczelke pod glowicą

> i teraz dwie rzeczy, okazalo sie z jednej nakrętki cieknie woda,

> jakos tak z czubka, bo te nakretki mają takie kapturki czy cos

> i z jednej leci, pytanie czy moge ją odkrecic i przykrecic nową??

> narazie postanowilem nie ruszac bo niewiadomo co sie moze stac,

> nowa uszczelka, jak cos poluzuje to sie zle ulozy czy cos

> bo sie nieznam to i niewiem

> narazie to ją siliconem zapaćkałem i poki co nie ma nawet kropelki.

> a dwa jak jezdzic tym autkiem? bo nowa uszczelkajest to mnie

> zastanawia jak teraz jezdzic, delikatnie gazem (jak tak to jak

> dlugo) czy mozna mu deptac?? jak z ssaniem?? normalnie

> stosowac??

> no i trzy... najważniejsze... czy to normalne....

> musialem dobre 10 minut krecic i krecic co chwile z przerwami zeby

> rozrusznika nie zajechac... bo nie chcial zapalic... znaczy

> najpierw na jeden gar chwytał bo bylo tak ze zaskoczyl jakby

> jeden strzal i stop, i znowu jeden i znowu stop.

> ale w koncu nagle zaskoczyl i sie krecil poczatkowo na ssaniu a potem

> juz normalnie

> a i na koniec (cztery)... autko ma przejechane 100 tys km, przebieg

> oryginalny, gaźnik asian.... i czy olej 10w40 jest dobry do tego

> silnika??

> wczesniej byl chyba 15w40.

> jaka jest roznica miedzy tymi olejami i jakie są następstwa wlania

> tego 10??

> dzieki z gory za odpowiedzi

> i sorry ze tak duzo tych pytan ale robilem to pierwszy raz w silniku

> 700, tak to mialem praktyke przy 899

jesli ci leci spod ktorejs ze srob mocujacej glowice to zle zlozyles ,planowales glowice?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jesli ci leci spod ktorejs ze srob mocujacej glowice to zle zlozyles

> ,planowales glowice?

panie, nie z pod tylko z nad 270751858-jezyk.gif nakrętki 270751858-jezyk.gif

bo w glowicy 700 szpilki przechodzą przez płaszcz wodny i wychodza na zewnątrz, dwie są totalnie na zewnątrz a dwie w miejscu gdzie przychodzi kolektor Dolotowy.

i na jednej tej zewnetrznej, na jej kapturku mi zaczelo lekko kropic...

bo nakretki są z jednej strony tak jakby zaślepione takim kapturkiem uszczelniającym czy czyms 270751858-jezyk.gif

tak czy siak pytalem czy moge dac takie same nakretki tylko bez tych kapturków, to niestety dostalem odpowiedz ze jak nie dam tasmy teflonowej lub włosia lub kleju to choćbym na maksa przykrecil to i tak po gwincie sobie poleci woda, moze nie mocno ale poleci (zalezy od cisnienia jakie bedzie w ukladzie)

zreszta dam rysunek gdzie jest ciekniecie zeby.GIF

280224764-nakretka.JPG

post-46089-14352490299206_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak na mój gust,to robota od nowa z nową uszczelką. Prawdopodobnie

> źle założona. Nie ma prawa nic lecieć. Drugi raz tej samej nie

> zakręcisz.Ważne są momenty i kolejność dokręcania śrub.Poszukaj

> w archiwum. O UPG znajdziesz dużo.

Wszystko zakrecane kluczem dynamometrycznym z odpowiednią kolejnościa i siłami zeby.GIF

wszystko na podstawie książki "obsluga i naprawa CC" 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> te nakrętki uszczelnia się specjalnym klejem do śrub żeby nie ciekło

> jednej nakrętki bym nie wymieniał bo to bez sensu ruszysz

> wystapią naprężenia i pewnie uszczelka padnie.

kule ale tylko z tej jednej cieknie i to w dodatku w miejscu które zaznaczyłem w poprzednim poscie... frown.gif a tak reszta trzyma i nic nie cieknie...

a pozatym po odkreceniu to tam zadnego kleju czy czegos nie bylo 270751858-jezyk.gif normalnie czysty gwint na nakretce i szpilce....

no i na koniec, to czy klej przez to ze jest lepki nie zmieni sił dokrecania??

a pozatym pisze wrecz odwrtnie zeby nakretki i srobki wyplukac w oleju silnikowym i zostawic na 30 minut do swobodnego odcieknięca 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I taki najlepszy:)Ja leje od 13 lat Vs 15W40 i chodzi i szczerze to

> bym na inny nie zmienił:P a różnica jest niewielka w gęstości

> bodajże

Spox zeby.GIF

dzieki za info smile.gif

tak czy siak zalanie silnika 10w40 zamiast 15w40 nie zależało odemnie 270751858-jezyk.gif wiec to juz trudno 270751858-jezyk.gif wlasciciel tak chcial bo sie konsultowal z jakims tam swoim zaufanym mechanikiem 270751858-jezyk.gif wiec ja tam nic nie mialem do gadania 270751858-jezyk.gif

tak kontrolnie na przyszłość chcialem sie dowiedziec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zostaly dwa pytania na ktore to mi jeszcze nikt nie odpowiedzial

a w wyszukiwarce znalazłem znikome informacje,

> a dwa jak jezdzic tym autkiem? bo nowa uszczelka jest to mnie

> zastanawia jak teraz jezdzic, delikatnie gazem (jak tak to jak

> dlugo) czy mozna mu deptac?? jak z ssaniem?? normalnie

> stosowac??

> no i trzy... najważniejsze... czy to normalne....

> musialem dobre 10 minut krecic i krecic co chwile z przerwami zeby

> rozrusznika nie zajechac... bo nie chcial zapalic... znaczy

> najpierw na jeden gar chwytał bo bylo tak ze zaskoczyl jakby

> jeden strzal i stop, i znowu jeden i znowu stop.

> ale w koncu nagle zaskoczyl i sie krecil poczatkowo na ssaniu a potem

> juz normalnie

teraz dodam co do tego trzeciego pytania, ze dzisiaj bylo podobnie, krecilem krecilem i zaskoczyl dopiero chyba za 3 razem frown.gif ale wtedy to sie wkurzylem i pedałem gazu mu pomachałem i nagle zaskoczył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do nakretki to jezeli to ta zewnetrzna i udalo Ci sie silikonem zakleic przeciek to olej to.

Jezdzic jak najbardzej normalnie-moze przez pierwsze 100km nie katowac,coby sie uszczelka ulozyla.

Ja po wymianie przy pierszym odpaleniu tez mialem stresik bo krecilem w sumie ze 2 min. zanim zalapal,ale ja planowalem0.5mm i wydaje mi sie ze olej w samoregulatorach nie pozwalal na domykanie sie zaworow. Bo krecil jakby nie bylo kompresji w cylindrach.Ale zaznaczam ze dzialo sie tak tylko przy pierwszym odpaleniu po zlozeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zostaly dwa pytania na ktore to mi jeszcze nikt nie odpowiedzial

> a w wyszukiwarce znalazłem znikome informacje,

> teraz dodam co do tego trzeciego pytania, ze dzisiaj bylo podobnie,

> krecilem krecilem i zaskoczyl dopiero chyba za 3 razem ale

> wtedy to sie wkurzylem i pedałem gazu mu pomachałem i nagle

> zaskoczył.

silnik był przechylony olej z samoregulatorów uciekł i może zawory były niedomknięte i zanim załapał ciśnienie i zaczęło to chodzić musiałeś kręcić tak długo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co czytam to wg Mnie źle to jest złożone. Po pierwsze; jak składasz wszystko to śruby o podkładki smarujesz np czerwonym silikonem(nadaje się bo sam na to składałem), dwa:prawdopodobnie "góra" nakrętki spod której cieknie jest uszkodzona-wymień ją na nową a trzy: po wymianie uszczelki powinien palić super, a ty piszesz że pali tak jakby na jeden cylinder. Zobacz co masz w zbiorniczku wyrównawczym po rozgrzaniu silnika i jak masz zimny silnik odkręć i zakręć zbiorniczek potem odpal i znów odkręć korek(nie powinno być ciśnienia). Zobacz też co się dziej w zbiorniczku jak odkręcisz korek i przegazujesz silnik(nie powinno się nic dziać w zbiorniczku).

Ale podejrzewam że musisz na nowo założyć uszczelkę i splanować(dla wyrównania głowicę) bo to co opisałeś nie wygląda dobrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.