BigMaxX Napisano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2008 Panowie ważna sprawa wymienialem uszczelke pod glowicą i teraz dwie rzeczy, okazalo sie z jednej nakrętki cieknie woda, jakos tak z czubka, bo te nakretki mają takie kapturki czy cos i z jednej leci, pytanie czy moge ją odkrecic i przykrecic nową?? narazie postanowilem nie ruszac bo niewiadomo co sie moze stac, nowa uszczelka, jak cos poluzuje to sie zle ulozy czy cos bo sie nieznam to i niewiem narazie to ją siliconem zapaćkałem i poki co nie ma nawet kropelki. a dwa jak jezdzic tym autkiem? bo nowa uszczelkajest to mnie zastanawia jak teraz jezdzic, delikatnie gazem (jak tak to jak dlugo) czy mozna mu deptac?? jak z ssaniem?? normalnie stosowac?? no i trzy... najważniejsze... czy to normalne.... musialem dobre 10 minut krecic i krecic co chwile z przerwami zeby rozrusznika nie zajechac... bo nie chcial zapalic... znaczy najpierw na jeden gar chwytał bo bylo tak ze zaskoczyl jakby jeden strzal i stop, i znowu jeden i znowu stop. ale w koncu nagle zaskoczyl i sie krecil poczatkowo na ssaniu a potem juz normalnie a i na koniec (cztery)... autko ma przejechane 100 tys km, przebieg oryginalny, gaźnik asian.... i czy olej 10w40 jest dobry do tego silnika?? wczesniej byl chyba 15w40. jaka jest roznica miedzy tymi olejami i jakie są następstwa wlania tego 10?? dzieki z gory za odpowiedzi i sorry ze tak duzo tych pytan ale robilem to pierwszy raz w silniku 700, tak to mialem praktyke przy 899 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adulek Napisano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2008 cześć 280224647-Oleje_na_zimowy_okres_eksploatacji[1].pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ANDPOL Napisano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2008 Jak na mój gust,to robota od nowa z nową uszczelką. Prawdopodobnie źle założona. Nie ma prawa nic lecieć. Drugi raz tej samej nie zakręcisz.Ważne są momenty i kolejność dokręcania śrub.Poszukaj w archiwum. O UPG znajdziesz dużo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jbl Napisano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2008 > Panowie ważna sprawa > wymienialem uszczelke pod glowicą > i teraz dwie rzeczy, okazalo sie z jednej nakrętki cieknie woda, > jakos tak z czubka, bo te nakretki mają takie kapturki czy cos > i z jednej leci, pytanie czy moge ją odkrecic i przykrecic nową?? > narazie postanowilem nie ruszac bo niewiadomo co sie moze stac, > nowa uszczelka, jak cos poluzuje to sie zle ulozy czy cos > bo sie nieznam to i niewiem > narazie to ją siliconem zapaćkałem i poki co nie ma nawet kropelki. > a dwa jak jezdzic tym autkiem? bo nowa uszczelkajest to mnie > zastanawia jak teraz jezdzic, delikatnie gazem (jak tak to jak > dlugo) czy mozna mu deptac?? jak z ssaniem?? normalnie > stosowac?? > no i trzy... najważniejsze... czy to normalne.... > musialem dobre 10 minut krecic i krecic co chwile z przerwami zeby > rozrusznika nie zajechac... bo nie chcial zapalic... znaczy > najpierw na jeden gar chwytał bo bylo tak ze zaskoczyl jakby > jeden strzal i stop, i znowu jeden i znowu stop. > ale w koncu nagle zaskoczyl i sie krecil poczatkowo na ssaniu a potem > juz normalnie > a i na koniec (cztery)... autko ma przejechane 100 tys km, przebieg > oryginalny, gaźnik asian.... i czy olej 10w40 jest dobry do tego > silnika?? > wczesniej byl chyba 15w40. > jaka jest roznica miedzy tymi olejami i jakie są następstwa wlania > tego 10?? > dzieki z gory za odpowiedzi > i sorry ze tak duzo tych pytan ale robilem to pierwszy raz w silniku > 700, tak to mialem praktyke przy 899 jesli ci leci spod ktorejs ze srob mocujacej glowice to zle zlozyles ,planowales glowice? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
buch Napisano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2008 te nakrętki uszczelnia się specjalnym klejem do śrub żeby nie ciekło jednej nakrętki bym nie wymieniał bo to bez sensu ruszysz wystapią naprężenia i pewnie uszczelka padnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BigMaxX Napisano 16 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2008 > jesli ci leci spod ktorejs ze srob mocujacej glowice to zle zlozyles > ,planowales glowice? panie, nie z pod tylko z nad nakrętki bo w glowicy 700 szpilki przechodzą przez płaszcz wodny i wychodza na zewnątrz, dwie są totalnie na zewnątrz a dwie w miejscu gdzie przychodzi kolektor Dolotowy. i na jednej tej zewnetrznej, na jej kapturku mi zaczelo lekko kropic... bo nakretki są z jednej strony tak jakby zaślepione takim kapturkiem uszczelniającym czy czyms tak czy siak pytalem czy moge dac takie same nakretki tylko bez tych kapturków, to niestety dostalem odpowiedz ze jak nie dam tasmy teflonowej lub włosia lub kleju to choćbym na maksa przykrecil to i tak po gwincie sobie poleci woda, moze nie mocno ale poleci (zalezy od cisnienia jakie bedzie w ukladzie) zreszta dam rysunek gdzie jest ciekniecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BigMaxX Napisano 16 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2008 > Jak na mój gust,to robota od nowa z nową uszczelką. Prawdopodobnie > źle założona. Nie ma prawa nic lecieć. Drugi raz tej samej nie > zakręcisz.Ważne są momenty i kolejność dokręcania śrub.Poszukaj > w archiwum. O UPG znajdziesz dużo. Wszystko zakrecane kluczem dynamometrycznym z odpowiednią kolejnościa i siłami wszystko na podstawie książki "obsluga i naprawa CC" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BigMaxX Napisano 16 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2008 > te nakrętki uszczelnia się specjalnym klejem do śrub żeby nie ciekło > jednej nakrętki bym nie wymieniał bo to bez sensu ruszysz > wystapią naprężenia i pewnie uszczelka padnie. kule ale tylko z tej jednej cieknie i to w dodatku w miejscu które zaznaczyłem w poprzednim poscie... a tak reszta trzyma i nic nie cieknie... a pozatym po odkreceniu to tam zadnego kleju czy czegos nie bylo normalnie czysty gwint na nakretce i szpilce.... no i na koniec, to czy klej przez to ze jest lepki nie zmieni sił dokrecania?? a pozatym pisze wrecz odwrtnie zeby nakretki i srobki wyplukac w oleju silnikowym i zostawic na 30 minut do swobodnego odcieknięca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MARIO704 Napisano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2008 > oryginalny, gaźnik asian.... i czy olej 10w40 jest dobry do tego > silnika?? > wczesniej byl chyba 15w40. I taki najlepszy:)Ja leje od 13 lat Vs 15W40 i chodzi i szczerze to bym na inny nie zmienił a różnica jest niewielka w gęstości bodajże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BigMaxX Napisano 17 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2008 > I taki najlepszy:)Ja leje od 13 lat Vs 15W40 i chodzi i szczerze to > bym na inny nie zmienił a różnica jest niewielka w gęstości > bodajże Spox dzieki za info tak czy siak zalanie silnika 10w40 zamiast 15w40 nie zależało odemnie wiec to juz trudno wlasciciel tak chcial bo sie konsultowal z jakims tam swoim zaufanym mechanikiem wiec ja tam nic nie mialem do gadania tak kontrolnie na przyszłość chcialem sie dowiedziec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BigMaxX Napisano 17 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2008 Zostaly dwa pytania na ktore to mi jeszcze nikt nie odpowiedzial a w wyszukiwarce znalazłem znikome informacje, > a dwa jak jezdzic tym autkiem? bo nowa uszczelka jest to mnie > zastanawia jak teraz jezdzic, delikatnie gazem (jak tak to jak > dlugo) czy mozna mu deptac?? jak z ssaniem?? normalnie > stosowac?? > no i trzy... najważniejsze... czy to normalne.... > musialem dobre 10 minut krecic i krecic co chwile z przerwami zeby > rozrusznika nie zajechac... bo nie chcial zapalic... znaczy > najpierw na jeden gar chwytał bo bylo tak ze zaskoczyl jakby > jeden strzal i stop, i znowu jeden i znowu stop. > ale w koncu nagle zaskoczyl i sie krecil poczatkowo na ssaniu a potem > juz normalnie teraz dodam co do tego trzeciego pytania, ze dzisiaj bylo podobnie, krecilem krecilem i zaskoczyl dopiero chyba za 3 razem ale wtedy to sie wkurzylem i pedałem gazu mu pomachałem i nagle zaskoczył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbk Napisano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2008 Co do nakretki to jezeli to ta zewnetrzna i udalo Ci sie silikonem zakleic przeciek to olej to. Jezdzic jak najbardzej normalnie-moze przez pierwsze 100km nie katowac,coby sie uszczelka ulozyla. Ja po wymianie przy pierszym odpaleniu tez mialem stresik bo krecilem w sumie ze 2 min. zanim zalapal,ale ja planowalem0.5mm i wydaje mi sie ze olej w samoregulatorach nie pozwalal na domykanie sie zaworow. Bo krecil jakby nie bylo kompresji w cylindrach.Ale zaznaczam ze dzialo sie tak tylko przy pierwszym odpaleniu po zlozeniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
buch Napisano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2008 > Zostaly dwa pytania na ktore to mi jeszcze nikt nie odpowiedzial > a w wyszukiwarce znalazłem znikome informacje, > teraz dodam co do tego trzeciego pytania, ze dzisiaj bylo podobnie, > krecilem krecilem i zaskoczyl dopiero chyba za 3 razem ale > wtedy to sie wkurzylem i pedałem gazu mu pomachałem i nagle > zaskoczył. silnik był przechylony olej z samoregulatorów uciekł i może zawory były niedomknięte i zanim załapał ciśnienie i zaczęło to chodzić musiałeś kręcić tak długo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2008 Z tego co czytam to wg Mnie źle to jest złożone. Po pierwsze; jak składasz wszystko to śruby o podkładki smarujesz np czerwonym silikonem(nadaje się bo sam na to składałem), dwa:prawdopodobnie "góra" nakrętki spod której cieknie jest uszkodzona-wymień ją na nową a trzy: po wymianie uszczelki powinien palić super, a ty piszesz że pali tak jakby na jeden cylinder. Zobacz co masz w zbiorniczku wyrównawczym po rozgrzaniu silnika i jak masz zimny silnik odkręć i zakręć zbiorniczek potem odpal i znów odkręć korek(nie powinno być ciśnienia). Zobacz też co się dziej w zbiorniczku jak odkręcisz korek i przegazujesz silnik(nie powinno się nic dziać w zbiorniczku). Ale podejrzewam że musisz na nowo założyć uszczelkę i splanować(dla wyrównania głowicę) bo to co opisałeś nie wygląda dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.