Skocz do zawartości

skrzynia z 1.4 i czwórka-ktoś doradzi? LONG


romano11

Rekomendowane odpowiedzi

Powitać.

Zacznę od tego, że ciężko wchodzący 1 i 2 bieg--według postów kolegów--może wskazywać na luzy na dźwigni biegów (jakieś są) oraz na sprzęgło (z tym się pogodziłem tym bardziej, że niekiedy podczas delikatnego ruszania cały silnik podskakuje dając taki efekt, jak ktoś rusza "z fasonem" i koła podskakują... boje_sie.gif) , ale wszystko w swoim czasie.

Ale to co mnie niepokoi to odgłos, jaki wydaje skrzynia na 4 biegu gdy dżwignia nie jest idealnie "na środku" pozycji "4"-można to porównać do pracy pary kół zębatych, gdy ich osie nie są równolegle--takie RRRRRRRRRRRRR....

Dodam, że niekiedy (ale bardzo rzadko)odgłos ten pojawia się również na zakręcie-- mech. różnicowy hmm.gif, ale na innych biegach jest cisza, więc to nie to. Następnie gdy wyrzucę 4-kę na luz bez sprzęgła to przy próbie włączenia znów 4-ki zgrzyta synchronizator, na biegach 2,3 i 5 tego nie zaobserwowałem. Czy wobec tego to może być synchronizator-czy pracuje on cały czas czy tylko podczas włączania danego biegu? hmm.gif Mocowania silnika są raczej sprawne-przynajmniej wzrokowo nic mi się nie rzuciło.

Nie jest to sprawa pilna (VII/VIII),a poprzedni właściciel stwierdził, że z tym już długo jeździł i TTTM. faint.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Powitać.

> Zacznę od tego, że ciężko wchodzący 1 i 2 bieg--według postów

> kolegów--może wskazywać na luzy na dźwigni biegów (jakieś są)

> oraz na sprzęgło (z tym się pogodziłem tym bardziej, że niekiedy

> podczas delikatnego ruszania cały silnik podskakuje dając taki

> efekt, jak ktoś rusza "z fasonem" i koła podskakują... ) , ale

> wszystko w swoim czasie.

> Ale to co mnie niepokoi to odgłos, jaki wydaje skrzynia na 4 biegu

> gdy dżwignia nie jest idealnie "na środku" pozycji "4"-można to

> porównać do pracy pary kół zębatych, gdy ich osie nie są

> równolegle--takie RRRRRRRRRRRRR....

> Dodam, że niekiedy (ale bardzo rzadko)odgłos ten pojawia się również

> na zakręcie-- mech. różnicowy , ale na innych biegach jest

> cisza, więc to nie to. Następnie gdy wyrzucę 4-kę na luz bez

> sprzęgła to przy próbie włączenia znów 4-ki zgrzyta

> synchronizator, na biegach 2,3 i 5 tego nie zaobserwowałem. Czy

> wobec tego to może być synchronizator-czy pracuje on cały czas

> czy tylko podczas włączania danego biegu? Mocowania silnika są

> raczej sprawne-przynajmniej wzrokowo nic mi się nie rzuciło.

> Nie jest to sprawa pilna (VII/VIII),a poprzedni właściciel

> stwierdził, że z tym już długo jeździł i TTTM.

Sprawdz - wymień olej. Moze nie ma albo jest mało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sprawdz - wymień olej. Moze nie ma albo jest mało

może i tak być, ja dolałem i faktycznie cała skrzynia ucichła (chociaż zgrzytów nie było). Teraz to tylko 2 ze zgrzytem wchodzi, ale tylko na zimnym...

a tak OT to skąd jesteś, bo widze, że miasto R.Śl. zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> może i tak być, ja dolałem i faktycznie cała skrzynia ucichła

> (chociaż zgrzytów nie było). Teraz to tylko 2 ze zgrzytem

> wchodzi, ale tylko na zimnym...

> a tak OT to skąd jesteś, bo widze, że miasto R.Śl.

Zibi z R.Śl??hmm.gifzlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.