Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Opony

Featured Replies

Napisano

Nie znam się na tym zbyt dobrze, więc może ktoś bardziej doświadczony będzie mi w stanie udzielić jakiejś wskazówki. zlosnik.gif

Potrzebne mi są opony w rozmiarze 255x75R17 - mają służyć do poruszania się głównie po lesie (drogi gruntowe, z wystającymi korzeniami i kamieniami, czasem też po luźnym piachu) - generalnie teren jest dość kamienisty i pod miękkim piaskiem można trafić na różne niespodzianki. Błoto trafia się raczej sporadycznie i nie jest zbyt głębokie. Na tych oponach nie planuję jeździć po asfalcie, w grę wchodzą co najwyżej kilkusetmetrowe przejazdy.

Co przy takich założeniach należałoby kupić, żeby potem nie żałować? hmm.gifzlosnik.gif

Napisano

R17???? do jakiego auta???

obawiam sie ze taka opona 255/75/17 nie istnieje bo chodzi pewnie o MT a od biedy AT

Napisano
  • Autor

> R17???? do jakiego auta???

Wrangler.

> obawiam sie ze taka opona 255/75/17 nie istnieje bo chodzi pewnie o

> MT a od biedy AT

frown.gif

Fabrycznie były właśnie AT - i w rozmiarze takim, jak wyżej, ale jedną zdołałem już rozerwać z boku na kamieniach, dlatego chciałem kupić coś pewniejszego. Patrzyłem na to, co jest w sklepach internetowych, ale opony w tym rozmiarze wyglądały na dużo bardziej delikatne niż te, które zniszczyłem, stąd to pytanie.