Skocz do zawartości

Stebel

użytkownik
  • Liczba zawartości

    2 317
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    5

Ostatnia wygrana Stebel w dniu 20 Listopada 2022

Użytkownicy przyznają Stebel punkty reputacji!

4 obserwujących

O Stebel

  • Urodziny 11.04.1979

Retained

  • MAYDAY

Contact Methods

  • WWW
    www.szeryfusa.com

Profile Information

  • Imię
    Maciej
  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Gardnerville, NV, USA
  • Zainteresowania
    Strzelectwo, Offroad, Militaria, Fotografia
  • Samochód
    Ram2500
  • Motocykl
    WR400f

Ostatnie wizyty

1 850 wyświetleń profilu

Stebel's Achievements

kierowca

kierowca (12/20)

1,9 tys.

Reputacja

  1. Ja bym sie w YJ nie pchal...ze wzgledu na wiek, piorowe zawieszenie i pare innych. Kup zdrowego NIEMOTANEGO TJ - pisze nie motanego bo motane jesli sa zmotane dobrze to w 99% byly katowane w terenie a jesli sa zmotane do bulwaru to najczesciej najtanszym kosztem " bo i tak w teren nie bedzie jezdzil" co odbija sie mocno na komforcie jazdy. Nie patrz wogole na silniki inne niz 4.0 - ten wrangler z ogloszenia Czachy jest ladny ale niestety silnik nie ten. Na forum jeepa jest multum tematow na temat jak podniesc moc w 2,5l - wszystkie koncza sie tym ze takie auto trzeba albo sprzedac albo wsadzic do niego silnik 4.0 - innej mozliwosci nie ma. Niezawodnosc - srednio zadbany TJ nie sprawi ci problemow....serio! Ja w swoim urwalem i popsulem wiele rzeczy ale wszystko to bylo w trudnym terenie i bylo bezposrednim skutkiem katowania....nie mialem jeszcze awarii na drodze czy przypadku ze auto nie odpalilo rano a mam go od 2004 roku. Co do skrzyn biegow - ja mam manuala NV3550 - skrzynia niezniszczalna. Teraz wybral bym automata ale to ze wzgledu na skaly i rockcrawling. Ale nawet przez mysl mi nie przeszlo zeby motac sie ze zmiana manuala na automat w moim aucie. Mam to co mam...skrzynia jest niezniszczala....czasem pomaga a czasem utrudnia jazde ale sie przyzwyczailem i przynajmniej wiem ze skrzyni raczej nie zniszcze. Komfort jazdy - pare lat jezdzilem jeepem codziennie do pracy...o kazdej porze roku...problemow brak. Trzeba tylko miec dobrze zrobione zawieszenie, odpowiednio do kol dobrane przelozenia w mostach, wiedziec kiedy zaczac hamowac na oponach MT i nie ma problemu. Przejechalem tez jeepem trasy dlugosci 900 mil w jeden dzien - tez sie da i to bez ogluchniecia - ja na takie trasy i na jazde na codzien zakladalem twardy dach i twarde drzwi. Dalo sie nawet sluchac radia. I powiem ci jeszcze jedno....mimo ze mam go od 2004 roku....mimo ze zdarzaja sie okresy po 4-5 miesiecy ze go nawet nie dotykam to za kazdym razem jak do niego wsiadam pojawia mi sie wielki banan na mordzie - cos czego nie mialem z zadnym innym autem.
  2. Tak dla Autotrapera. Niestety wiem o smierci Macka. Zreszta zorganizowalem jeszcze jedna impreze w Moab dla przyjaciol poswiecona Mackowi.
  3. Stare czasy...chyba 2008 rok o ile pamietam. Organizowalem impreze dla klientow jednego z dealerow Jeepa w Polsce...Kuba byl jednym z uczestnikow....kompletny buc swoja droga.
  4. Dla porownania u mnie: Dom 1531 stop kwadratowych (142 metry) + garaz Dzialka 8720 stop kwadratowych(810 metrow) gaz około $900 rocznie woda + kanalizacja około $400 rocznie prąd około $350 rocznie śmieci $268 rocznie podatek $1200 rocznie
  5. > Jak jeździć "rzepem" żeby było w miarę ekonomicznie? Rzepem ekonomicznie?? Pomylil kolega kaciki....takie tematy to sie zaklada na kaciku marzen i fantastyki.
  6. > a tundry? tez jest kilka modeli o ròżnym uciągu? Tundra zaleznie od modelu ma od 6300 do 10500 funtow uciagu.
  7. > Legalnie taki ford w usa może to ciągnąć? Tak moze. > Wiem że silniki mają moc, ale jaki uciąg muszą mieć takie pickupy? Moj f150 ma uciag 11300 funtow (5125kg) F250 - 16600 funtow (7529kg) F350 - 26500 funtow (12020kg) F450 - 31200 funtow (14152 kg) > Ile spali takie auto z przyczepą 20t? Ile pala inne nie mam pojecia...moj ford ciagnac lawete z jeepem po gorach pali w okolicach 17-18 litrow na 100. Zestaw ktory nie przekracza lacznie wagi 26tys funtow i dlugosci 70 stop mozna prowadzic na zwykle prawo jazdy. Na wieksze zestawy trzeba miec prawko na ciezarowe niekomercyjne.
  8. > przypadkowo natknąłem się na ten film. > (w szukajce AK też nie ma) Mamy takie w wozach w strazy...dziala to na tyle slabo ze jak popada snieg to i tak zakladamy normalne lancuchy na kola.
  9. Stebel

    Dakar

    Juz za pare dni rusza kolejny Dakar. W tym roku az 16 polakow stawi sie na starcie...Poland National Team w sile...w klasyfikacji narodowej jest szansa na wysoka lokate. Mam nadzieje ze Sonik wreszcie wygra na quadzie...nalezy mu sie!!! Trzymam kciuki za Holka mimo ze niestety na pierwsze miejsce szanse ma marne...no chyba ze koledzy z zespolu rozdupcza sie gdzies po drodze. Mam nadzieje ze Malysz w nowym aucie wskoczy do pierwszej dziesiatki. Oby stary byk Sainz namiszal troche miniakom...bo to moze dodac tej imprezie emocji i kolorytu. Mam tez nadzieje ze Robby Gordon zlapie gume na pierwszym etapie i straci ze dwie godziny....wtedy reszte rajdu bedzie jechal pod publike a to zwykle wychodzi mu swietnie!!! Trzymam tez kciuki za szybka rehabilitacje Martina Kaczmarskiego ktoremu kontuzja nie pozwolila wystartowac w tegorocznym dakarze...znam chlopaka osobiscie...ma talent, zaciecie i odpowiednich sponsorow - mysle ze jest spora szansa ze w przyszlosci bedzie pierwszy w tym morderczym maratonie. No i oczywiscie zycze chlopakom z zaprzyjaznionego Lech-Pol offroad team aby nauczyli sie jak najwiecej o tym rajdzie jadac w wozie prasowym i zeby ta nauka zaprocentowala kiedys podczas startu w dakarze.
  10. Stebel

    L200 czy F150?

    > Coś takiego biorę pod uwagę. Model, rocznik, cena. > Tam jest blokada dyfra? > http://www.autoscout24.pl/Details.aspx?id=260422929&cd=635493659920000000&asrc=st Zdajesz sobie sprawe ze to w zasadzie jest auto dwuosobowe? Z tylu z miejscem jest tragedia!! Serio. Blokady dyfra nie ma (mowie o mostach).
  11. Stebel

    L200 czy F150?

    > Za to o F-150 nie wiem nic. Niby w opisie tu i tam też się pojawia blokada > Nie wiem jak te skrzynie znoszą trudny teren (zakopanie się w śniegu, częste przełączanie > przód-tył), nie wiem jak te silniki znoszą przebiegi Przy 200k to sie dopiero zaczynaja docierac...serio o to nie musisz sie bac. Poczytaj sobie : http://www.f150online.com/forums/f-series-trucks-9/ albo: www.f150forum.com Oba fora to kopalnia wiedzy.
  12. Stebel

    L200 czy F150?

    Jeszcze dwa slowa o trwalosci 150. W Polsce bedziesz musial uwazac na przystanki autobusowe w ksztalcie forda ladowane do kontenerow w USA spychaczem....najpepiej sprawdz vin przez chlopakow z forum pickupklub.pl Jesli trafisz cos niebitego to nie ma sie czego bac...jezdzi tego po USA miliony...jakos specjalnei pordzewialych nie widzialem...za to nawet starsze modele ciagle sa popularne i czesto spotykane na ulicach. Czesci zamienne tanie...w dobie globalnej wioski nawet najrzadsza czesc kupisz na np rockauto I przyslesz sobie poczta w pare dni. Ja mam przejechane 130tys mil..w tym czasie padla mi jedynie uszczelka przy wiazce elektrycznej wchodzacej do skrzyni biegow - znana usterka tego rocznika...naprawilem sam przy okazji wymieniajac filtr I olej w skrzyni...calosc naprawy w okolicach $100. Poza tym zero problemow. Nie bez powodu jest to najczesciej kupowany pickup w USA do wielu wielu lat.
  13. Stebel

    L200 czy F150?

    > Tego się obawiałem ale i w L200 z tyłu szału nie ma nawet w 4-drzwiowej wersji > Z drugiej strony kto tam może jeździć.. dziecko (zmieści się swobodnie) i teściowa... hmm, tortury > powiadasz? (nie, poważnie, teściową mam miodzio ) W duzej kabinie w F-150 miejsca jest dosc: Mysle ze L200 nawet z najwieksza kabina jest sporo mniejszy niestety...wiec jesli o komfort chodzi to jednak 150 polecam. > To L200 też ma na sztywno zapinany. Po co mi 4x4 na przyczepnym. Poradzę sobie z przełączaniem. Napisalem zebys byl swiadomy.
  14. Stebel

    L200 czy F150?

    Nie wiem jak to wyglada w przypadku L200 ale model F150 ktory pokazales nie nalezy do najbezpieczniejszych aut: Jesli myslisz o przewozeniu pasazerow z tylu to tylko wersja Super Crew Cab - w pozostalych jazda z tylu to tortury. Co do jazdy w sniegu i innych trudnych warunkach - tu nie bedzie problemu...Jednak musisz pamietac ze naped 4x4 w F150 jest zalaczany recznie a nie automatycznie i nie mozna uzywac go na przyczepnej nawierzchni.
  15. Jestem pelen podziwu: Moim zdaniem najlepiej wygladajaca zmota jaka wyszla w ostatnich latach spod reki polskich mechnikow....SZACUN!!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.