-
Liczba zawartości
2 687 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O GoldFinger
- Urodziny 08.06.1978
Retained
- weteran
Profile Information
-
Płeć
Male
-
Lokalizacja
Rzeszów
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
GoldFinger's Achievements
kierowca (12/20)
1,4 tys.
Reputacja
-
A sprawdzałeś definicję strefy ruchu?
-
Wyjeżdzanie paliwa do niskiego poziomu - czy to aż takie zło?
GoldFinger odpowiedział CiniO na temat - Motokącik
Prawo jazdy mam od 30 lat i zawsze tankowałem do pełna i jeździłem do rezerwy a następnie ze 20-50 km na rezerwie. Dotyczyło to samochodów użytkowanych tylko przeze mnie (i żonę) od zakupu w salonie do kilkunastu lat (126p, seicento, civic, 2 x yaris, rav4). Tak samo korzystają z samochodów moi rodzice czyli do pełna i jazda do rezerwy. W każdym razie nie było nigdy żadnych problemów z benzyną, zatkanymi filtrami itd. Oczywiście ta jazda na rezerwie dotyczyła poruszenia się wokół komina, gdzie warunki drogowe są przewidywalne a stacje co parę kilometrów (a więc bez stresu, że nagle zabraknie paliwa). W przypadku dłuższych wyjazdów tankowanie odbywało się wg aktualnych warunków więc wtedy reguła do rezerwy + jeszcze parę kilometrów nie była brana pod uwagę. Tak więc z mojej perspektywy tankowanie po wykorzystaniu połowy zbiornika to tylko niepotrzebnie stracony czas na częstsze dojazdy i wizyty na stacji benzynowej . -
No co Ty -w jednym Janusz z rodzinką a w drugim śwagier z familią .
-
Planujesz użytkować ten samochód 30 lat, że te dwa tygodnie coś zmienią?
-
Czy alarm moze byc jak iPhone? + podzial na strefy
GoldFinger odpowiedział wujek na temat - Zrób to sam
A co jej zaproponujesz w sytuacji, gdy powyższa automatyka nie zadziała i do tego włączy się syrena alarmowa? -
To może zapytaj się na tym forum jak ustabilizować drabinę lub zamienić na rusztowanie
-
Fajny ten opis: Czyli że jak? Jak złapie sygnał DCF to zegar można wyłączyć? Cena też abstrakcyjna, w lidlu tego typu kosztował ok. 40-50 zł. Oczywiście zegar nie spełnia żadnych założeń pytającego (no dobra jedno spełnia, jest zegarem) .
-
Od tych 11 dni mamy zmienione etykietki (i to pewnie nie na wszystkich stacjach) i to jest jedyna pewność w całej dyskusji. Co jest w zbiorniku na stacji tego nie wiemy. Co przyjechało z hurtu też nie wiemy. Jeśli przyjechało z hurtu to przecież nie było wlewane do pustego zbiornika więc mogło być rozcieńczone (E10 do E5 żeby nie było o dolewaniu wody jak było podobno modne ileś lat temu) tak samo jak i Ty do swojego zbiornika ;).
-
Stałeś kiedyś na autostradzie z powodu wypadku? Stałem tylko raz ze dwie godziny (na trasie ok. 400 km) i to wystarczy by przed każdym wjazdem (takim lokalnym na 15-20 km) sprawdzam mapę czy nie świeci się na czerwono. W pewnych miastach też pewnie można utknąć w takich miejscach, że nie ma potem możliwości ucieczki.
-
-
Też zadałem sobie takie pytanie tydzień temu. Miałem kupić na allegro ale przeglądnąłem ofertę lokalnych marketów i wybrałem taką https://www.obi.pl/przybory-do-sprzatania/lux-sciagaczka-do-wody-55-cm/p/3657079. Nie miałem wcześniej doświadczenia, nie wiem czy jest właściwa, dobra - u mnie po paru dniach użytkownika daje radę. Jak będzie z trwałością gumy-pianko-gąbki zobaczymy z czasem.
-
Przez "czyste zwarcie" masz na myśli po prostu przekaźnik beznapięciowy?
-
Czy cena E10 w Niemczech jest niższa gdyż jest tańsza w produkcji czy dlatego, że jest niżej opodatkowana by zachęcić jej tankowania?
-
U siebie też mam problem by trafić poprawnie z ustawieniem żarówki, czasami za drugim czy trzecim razem udaje się prawidłowo ułożyć odcięcie a sam klosz na pewno nigdy nie był naprawiany (a może TTTM?) . W tym momencie nie pamiętam czy ten mankament wychodzi w obu kloszach czy tylko z jednej strony. W każdym razie po zmianie żarówki pamiętam by oglądnąć na ścianie snop światła.
-
Na pewno w zderzaku jest dziurka i jest lekko zdeformowany w okolicach tego wypustu. Jak z ciekawości rozmawiałem z panem Zdzisiem z lokalnego warsztaciku to powiedział, że u niego taka naprawa polegałaby na szpachlowaniu i malowaniu zderzaka (1000 zł do ręki). Co do osłony nadkola to zaczął kręcić nosem. Ten element nie jest chyba lakierowany, ma inną strukturę/fakturę.