Skocz do zawartości

GoldFinger

użytkownik
  • Liczba zawartości

    2 687
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O GoldFinger

  • Urodziny 08.06.1978

Retained

  • weteran

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Rzeszów

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

GoldFinger's Achievements

kierowca

kierowca (12/20)

1,4 tys.

Reputacja

  1. Prawo jazdy mam od 30 lat i zawsze tankowałem do pełna i jeździłem do rezerwy a następnie ze 20-50 km na rezerwie. Dotyczyło to samochodów użytkowanych tylko przeze mnie (i żonę) od zakupu w salonie do kilkunastu lat (126p, seicento, civic, 2 x yaris, rav4). Tak samo korzystają z samochodów moi rodzice czyli do pełna i jazda do rezerwy. W każdym razie nie było nigdy żadnych problemów z benzyną, zatkanymi filtrami itd. Oczywiście ta jazda na rezerwie dotyczyła poruszenia się wokół komina, gdzie warunki drogowe są przewidywalne a stacje co parę kilometrów (a więc bez stresu, że nagle zabraknie paliwa). W przypadku dłuższych wyjazdów tankowanie odbywało się wg aktualnych warunków więc wtedy reguła do rezerwy + jeszcze parę kilometrów nie była brana pod uwagę. Tak więc z mojej perspektywy tankowanie po wykorzystaniu połowy zbiornika to tylko niepotrzebnie stracony czas na częstsze dojazdy i wizyty na stacji benzynowej .
  2. No co Ty -w jednym Janusz z rodzinką a w drugim śwagier z familią .
  3. Planujesz użytkować ten samochód 30 lat, że te dwa tygodnie coś zmienią?
  4. A co jej zaproponujesz w sytuacji, gdy powyższa automatyka nie zadziała i do tego włączy się syrena alarmowa?
  5. To może zapytaj się na tym forum jak ustabilizować drabinę lub zamienić na rusztowanie
  6. Fajny ten opis: Czyli że jak? Jak złapie sygnał DCF to zegar można wyłączyć? Cena też abstrakcyjna, w lidlu tego typu kosztował ok. 40-50 zł. Oczywiście zegar nie spełnia żadnych założeń pytającego (no dobra jedno spełnia, jest zegarem) .
  7. Od tych 11 dni mamy zmienione etykietki (i to pewnie nie na wszystkich stacjach) i to jest jedyna pewność w całej dyskusji. Co jest w zbiorniku na stacji tego nie wiemy. Co przyjechało z hurtu też nie wiemy. Jeśli przyjechało z hurtu to przecież nie było wlewane do pustego zbiornika więc mogło być rozcieńczone (E10 do E5 żeby nie było o dolewaniu wody jak było podobno modne ileś lat temu) tak samo jak i Ty do swojego zbiornika ;).
  8. GoldFinger

    Android Auto

    Stałeś kiedyś na autostradzie z powodu wypadku? Stałem tylko raz ze dwie godziny (na trasie ok. 400 km) i to wystarczy by przed każdym wjazdem (takim lokalnym na 15-20 km) sprawdzam mapę czy nie świeci się na czerwono. W pewnych miastach też pewnie można utknąć w takich miejscach, że nie ma potem możliwości ucieczki.
  9. Jeśli ktoś jest zainteresowany to znowu jest promocja:
  10. Też zadałem sobie takie pytanie tydzień temu. Miałem kupić na allegro ale przeglądnąłem ofertę lokalnych marketów i wybrałem taką https://www.obi.pl/przybory-do-sprzatania/lux-sciagaczka-do-wody-55-cm/p/3657079. Nie miałem wcześniej doświadczenia, nie wiem czy jest właściwa, dobra - u mnie po paru dniach użytkownika daje radę. Jak będzie z trwałością gumy-pianko-gąbki zobaczymy z czasem.
  11. Przez "czyste zwarcie" masz na myśli po prostu przekaźnik beznapięciowy?
  12. GoldFinger

    benzyna E10

    Czy cena E10 w Niemczech jest niższa gdyż jest tańsza w produkcji czy dlatego, że jest niżej opodatkowana by zachęcić jej tankowania?
  13. U siebie też mam problem by trafić poprawnie z ustawieniem żarówki, czasami za drugim czy trzecim razem udaje się prawidłowo ułożyć odcięcie a sam klosz na pewno nigdy nie był naprawiany (a może TTTM?) . W tym momencie nie pamiętam czy ten mankament wychodzi w obu kloszach czy tylko z jednej strony. W każdym razie po zmianie żarówki pamiętam by oglądnąć na ścianie snop światła.
  14. Na pewno w zderzaku jest dziurka i jest lekko zdeformowany w okolicach tego wypustu. Jak z ciekawości rozmawiałem z panem Zdzisiem z lokalnego warsztaciku to powiedział, że u niego taka naprawa polegałaby na szpachlowaniu i malowaniu zderzaka (1000 zł do ręki). Co do osłony nadkola to zaczął kręcić nosem. Ten element nie jest chyba lakierowany, ma inną strukturę/fakturę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.