Skocz do zawartości

TWENTIS

użytkownik
  • Liczba zawartości

    4 060
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

O TWENTIS

  • Urodziny 28.05.1976

Retained

  • weteran

Contact Methods

  • Hangouts / GT
    n/a
  • iMessage
    n/a

Profile Information

  • Imię
    Bart
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    GDAŃSK
  • Zainteresowania
    AUTA Z WYKOPEM
  • Samochód
    Premacy 2.0 / Octa RS / Micra 1.0
  • Motocykl
    n/a

Ostatnie wizyty

4 364 wyświetleń profilu

TWENTIS's Achievements

starszy kierowca

starszy kierowca (13/20)

832

Reputacja

  1. Jechali w dzien i mowili ze 120 stalo z du…. Fotoradaru nie widzieli w ogole. Przelecili te 120 chyba raz 160 raz 140 i potem zwolnili do tych 120. Wygladalo jakby fotoradar byl kilkanascie metrow za znakiem. Jakby specjalnie. Jak lecisz 200 czy wiecej to z iluset metrow zobaczysz jakis znak? To jest jakies 50 m na sek. Jak stoi 200 m od ciebie to nie masz szansy nie wjechac. Musialbys przy kazdym znaku dawac w hebel. Dasz? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  2. Jasne. Tylko w PL masz znaki 140 / 120 / 100 itd. Mozesz wytracic predkosc. Życze ci powidzenia w wytracaniu 200> 120 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  3. Nie to ma być normalna podróż - ale znajomi wyłapali ostatnio kilka mandatów w DE w stylu nie masz ograniczenia lecisz 2OO a za moment są roboty - 120 i budka 10 m za znakiem. Jakby specjalnie tak poustawiali. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  4. Pomijajac kwestie legalnosci wybierajac sie w podroz po Europie czy ma sens? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  5. TWENTIS

    Dziwny zapach

    Zobaczyć, czy nie wali z bagażnika. Ew. pod maską czy nie masz starego gniazda ptaków, dechłej kuny czy czegoś innego. Ja znalazłem raz nawet węża
  6. Mój kolega zagazował M57 w E53 bo mu za dużo palił
  7. Nic nie rozumiem oprócz kolega, tacho i młotki. Ale to chyba nie takie bo młotkami sie wbija a te zostaja wbite …. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  8. 1650 ? Zabiłeś kogoś ?
  9. Najcichsze kup Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  10. Jak sie uczy? Dziala tak jak wciskasz gaz. Czym ma sie uczyc od czego? Ze jak depniesz to jednak że nie chciales? Piłeś coś ? :-) Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  11. W latach 90-tych mielsiśmy 3 Felicje 1.6 75 KM. Każda jechała inaczej. Myślę źe dotarcie jest kluczowe Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  12. Czyli dalej piszesz, że nic nie przewidzisz, nie masz wpływu na nic i dlatego kupujesz oponę premium bo daje większy margines bezp. Wiesz, że przeczysz sam sobie Ja dalej pytam jaki? Porsche GT3 na premiume będziesz jechał wyprzedzając wszystko lewym pasem po mieście 180km/h bo auto [zawieszenie, hamulce, opony] dają Ci większy marg. bezp. ? A TICO na budżetowej pojedziesz 45 km/h na 50 ? ?
  13. Stronę wcześniej napisałeś: topowa opona premium daje mu spory margines bezpieczeństwa przy codziennej jeździe, _______________________________________ To znaczy jaki? Bo JA cały czas nie rozumiem Twojego toku myślenia. Jak JA jadę samochodem drogą na której jest określona prędkość maksymalna na XX km/h to jadę XX km/h maksymalnie. Jak pada to zachowuję większy odstęp, jak jest ślisko z powodu śniegu / lodu to jadę wolniej o tyle wolniej o tyle ile JA uważam, za bezpiecznie. Nie ma znaczenia na jakiej oponie. Bo czytając Ciebie, że opona premium daje większy margines bezpieczeństwa to znaczy co ? Jedziesz szybciej niż limit ? Siedzisz komuś na zderzaku bo po co odstęp. Wchodzisz w zakręt z pedałem w podłodze bo premium i tak dobrze "klei" ?
  14. Droga przez mękę [emoji2955] Kup nowa Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  15. Ale ja ci nie bronie kupować opon jakich chcesz. Pisze tylko ze zakup opony z czubka testu to nie jest panaceum na bezpieczenstwo. A wg ciebie tak. Mam 2 auta na ktorych mam top (CC2) i szajs (Lassa) i JA oprócz głośności nie widze - dobra - nie umiem podać innych cech ktore by warunkowały zakup topu z testu. Moze dlatego ze JA myśle jak jeżdze i nie nastawiam sie na top opone ktora mi da +10 hp do skilla jak Ty. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.