Skocz do zawartości

torelek

użytkownik
  • Liczba zawartości

    6 481
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    wszędzie
  • Samochód
    F31+

Ostatnie wizyty

2 878 wyświetleń profilu

torelek's Achievements

starszy kierowca

starszy kierowca (13/20)

5,8 tys.

Reputacja

  1. torelek

    Mercedes Level 3

    Gdyby potrafiła, to nie byłaby to sztuczna inteligencja.
  2. torelek

    Mercedes Level 3

    40mph (~64km/h) i "highway". Jak znalazł dla @Ryb
  3. Ktoś coś wie na temat sprzedaży Chery w PL? Od maja mieli sprzedawać Omodę 5. Żonie obiecałem kupić, maj tuż, tuż, a cisza kompletna, google też nic nie wie.
  4. torelek

    Spawarka

    Migomatem zrobisz w dobę więcej niż elektrodą w dwie. Jak już dobierzesz ustawienia (prąd, szybkość wysuwu drutu, ilość gazu), to idzie jak klejem termicznym.
  5. 1. Wiązka z fotoradaru stacjonarnego zapewne będzie pod pewnym kątem w stosunku do osi jezdni. Nie wiem jaki ma rozrzut ale może być tak, że antyradar ją wyłapie gdy będzie już na późno. 2. W Niemczech widziałem radary wyglądające zupełnie inaczej. Nie pojedyncza skrzynka, a 4 (albo 3 - nie pamiętam) słupki ustawione w odległości paru metrów od siebie. Na moje oko elektronika to może być pomiar pasywny - czasu przejazdu pomiędzy słupkami - wtedy nie ma żadnej wiązki i nie ma czego wykrywać. Kiedyś bardzo dużo jeździłem przez Niemcy i (20-10 lat temu) niemal zasadą było, że wszyscy jechali +20 do ograniczenia. Fotoradary zdarzały się rzadko. Stałych prawie nie było, a ruchome ustawiali tylko na ograniczeniach do 60 na remontach drogi. Teraz się zmieniło - Niemcy jeżdżą niemal przepisowo, tzn. może 5-10km szybciej niż ograniczenie. To przeczy twierdzeniom forumowych kaznodziei, że to Polacy są na bakier z przepisami, a cała reszta Europy jeździ przepisowo gdy nie jest kontrolowana.
  6. Po twoich wypowiedziach można dojść do wniosku, że na drodze w ogóle mało rozumiesz. Tzn. jeśli ktoś jedzie inaczej niżbyś ty jechał, to tego nie rozumiesz.
  7. Taaaa, ja często widzę jedno ograniczenie na wyświetlaczy auta, inne mi sugeruje Yanosik, a jeszcze inne obserwacja otoczenia i znaków.
  8. Wszyscy producenci podają moc zestawu, która jest niższa niż suma mocy obu napędów. Sam ciekaw jestem jak to liczą. A odnośnie uzupełniania dołu - to rozwiązuje problem, który nie istnieje w silnikach nie hybrydowych (w dużej większości turbodoładowanych). Ciekawostka, z danych Kia Sportage wynika, że: "zwykła" hybryda o mocy 230hp osiąga 100 w 8 sek i Vmax 193km/h hybryda plug-in o mocy 265 osiąga 100 s 8,3 sek i Vm 191km/h Czary.
  9. Jeszcze nie zdarzyło mi się jechać hybrydą, która by jechała tak jakby miała tyle koni co producent podaje. Może moc rozrusznika oraz silników wycieraczek i szyb dodają żeby ładniej wyglądało. Realniej jest brać pod uwagę moc samego silnika spalinowego, bo tak te hybrydy jeżdżą.
  10. Kamery w satelitach potrafią czytać gazety ludziom siedzącym na ławkach w parku, a muru nie widzą
  11. A dla psów? Bo mam podobny problem, tyle, że nie mam kotów.
  12. Tak jest, Chery czy inny GreatWall zmieni osobowość prawną, bo mu Kowalski przyjdzie klocki reklamować. Przecież już nie raz, nie dwa tak się działo.
  13. Buspasy powinny być dla wszystkich pojazdów, którymi porusza się określona liczba osób, powiedzmy trzy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.