-
Liczba zawartości
6 481 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
torelek's Achievements
starszy kierowca (13/20)
5,8 tys.
Reputacja
-
Gdyby potrafiła, to nie byłaby to sztuczna inteligencja.
-
40mph (~64km/h) i "highway". Jak znalazł dla @Ryb
-
Ktoś coś wie na temat sprzedaży Chery w PL? Od maja mieli sprzedawać Omodę 5. Żonie obiecałem kupić, maj tuż, tuż, a cisza kompletna, google też nic nie wie.
-
Napisał właściciel elektryka...
-
Migomatem zrobisz w dobę więcej niż elektrodą w dwie. Jak już dobierzesz ustawienia (prąd, szybkość wysuwu drutu, ilość gazu), to idzie jak klejem termicznym.
-
1. Wiązka z fotoradaru stacjonarnego zapewne będzie pod pewnym kątem w stosunku do osi jezdni. Nie wiem jaki ma rozrzut ale może być tak, że antyradar ją wyłapie gdy będzie już na późno. 2. W Niemczech widziałem radary wyglądające zupełnie inaczej. Nie pojedyncza skrzynka, a 4 (albo 3 - nie pamiętam) słupki ustawione w odległości paru metrów od siebie. Na moje oko elektronika to może być pomiar pasywny - czasu przejazdu pomiędzy słupkami - wtedy nie ma żadnej wiązki i nie ma czego wykrywać. Kiedyś bardzo dużo jeździłem przez Niemcy i (20-10 lat temu) niemal zasadą było, że wszyscy jechali +20 do ograniczenia. Fotoradary zdarzały się rzadko. Stałych prawie nie było, a ruchome ustawiali tylko na ograniczeniach do 60 na remontach drogi. Teraz się zmieniło - Niemcy jeżdżą niemal przepisowo, tzn. może 5-10km szybciej niż ograniczenie. To przeczy twierdzeniom forumowych kaznodziei, że to Polacy są na bakier z przepisami, a cała reszta Europy jeździ przepisowo gdy nie jest kontrolowana.
-
Po twoich wypowiedziach można dojść do wniosku, że na drodze w ogóle mało rozumiesz. Tzn. jeśli ktoś jedzie inaczej niżbyś ty jechał, to tego nie rozumiesz.
-
Taaaa, ja często widzę jedno ograniczenie na wyświetlaczy auta, inne mi sugeruje Yanosik, a jeszcze inne obserwacja otoczenia i znaków.
-
Wszyscy producenci podają moc zestawu, która jest niższa niż suma mocy obu napędów. Sam ciekaw jestem jak to liczą. A odnośnie uzupełniania dołu - to rozwiązuje problem, który nie istnieje w silnikach nie hybrydowych (w dużej większości turbodoładowanych). Ciekawostka, z danych Kia Sportage wynika, że: "zwykła" hybryda o mocy 230hp osiąga 100 w 8 sek i Vmax 193km/h hybryda plug-in o mocy 265 osiąga 100 s 8,3 sek i Vm 191km/h Czary.
-
Jeszcze nie zdarzyło mi się jechać hybrydą, która by jechała tak jakby miała tyle koni co producent podaje. Może moc rozrusznika oraz silników wycieraczek i szyb dodają żeby ładniej wyglądało. Realniej jest brać pod uwagę moc samego silnika spalinowego, bo tak te hybrydy jeżdżą.
-
Kamery w satelitach potrafią czytać gazety ludziom siedzącym na ławkach w parku, a muru nie widzą
-
To się nazywa paliwo homeopatyczne.
-
A dla psów? Bo mam podobny problem, tyle, że nie mam kotów.
-
Tak jest, Chery czy inny GreatWall zmieni osobowość prawną, bo mu Kowalski przyjdzie klocki reklamować. Przecież już nie raz, nie dwa tak się działo.
-
Buspasy powinny być dla wszystkich pojazdów, którymi porusza się określona liczba osób, powiedzmy trzy.